AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Atter en gang leser jeg i avisen om dyr som lider, nå er det hønene som ligger og dør og råtner og lever under forferdelige forhold. Forrige gang var det grisene. Jeg er lei av dette nå! De som har dyr må pinadø behandle dem skikkelig! Hva kan jeg gjøre for å markere avstand, hvilke organisasjoner kan jeg støtte, kan jeg kontakte politikere, skrive under et sted? Tar imot alle tips, for jeg vil at dyra, uansett hvor kort de måtte leve, skal få leve i verdighet og så bra som mulig. Og slik det er nå aner jeg ikke om eggene jeg kjøper, kyllingen jeg spiser eller juleribba er fra en gård der bonden gir javnt f. og lar dyrene lide. Håper i alle fall at disse bøndene mister all pengestøtte og retten til dyrehold, men tviler på det 😔 Anonymkode: d90a5...0f3 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Noen garanti vil man aldri ha, uansett hvor mange løfter og kvalitetsstempel det er snakk om. Hvis man har mulighet til å kjøpe økologisk, eller direkte fra noen man kjenner og stoler på, er vel det det nærmeste man kan komme å være sikker på at produsenten har hatt ok dyrevelferd. Jeg har inntrykk av at Noah er av de mest seriøse. Du har jo også Dyrebeskyttelsen, men jeg synes det har vært så mye rart og useriøst i mange av lokallagene deres at jeg er litt skeptisk til dem. NOAH Forside - NOAH - for dyrs rettigheter Anonymkode: 28a6e...dc5 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man har mulighet til å kjøpe økologisk, eller direkte fra noen man kjenner og stoler på, er vel det det nærmeste man kan komme å være sikker på at produsenten har hatt ok dyrevelferd. Det sto faktisk i artikkelen jeg leste at mange av de bøndene som var i søkelyset nå var sånne som solgte eggene sine selv på markeder ol. Skummelt! Jeg skal sjekke ut NOAH - takk! Anonymkode: d90a5...0f3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai Min voksne sønn er en ekte dyrevenn, er vegetarianer og ber om at jule- og bursdagsgavene er et bidrag til NOHA. Han er medlem der, men ikke lenger aktiv siden han har flyttet til den andre siden av jordkloden.🥕💚🐹 Anonymkode: 39b93...9b7 1 3
Gjest Catmom Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min voksne sønn er en ekte dyrevenn, er vegetarianer og ber om at jule- og bursdagsgavene er et bidrag til NOHA. Han er medlem der, men ikke lenger aktiv siden han har flyttet til den andre siden av jordkloden.🥕💚🐹 Anonymkode: 39b93...9b7 Du har en god sønn❤️ Endret 3. mai av Catmom
Gjest Catmom Skrevet 3. mai #7 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Atter en gang leser jeg i avisen om dyr som lider, nå er det hønene som ligger og dør og råtner og lever under forferdelige forhold. Forrige gang var det grisene. Jeg er lei av dette nå! De som har dyr må pinadø behandle dem skikkelig! Hva kan jeg gjøre for å markere avstand, hvilke organisasjoner kan jeg støtte, kan jeg kontakte politikere, skrive under et sted? Tar imot alle tips, for jeg vil at dyra, uansett hvor kort de måtte leve, skal få leve i verdighet og så bra som mulig. Og slik det er nå aner jeg ikke om eggene jeg kjøper, kyllingen jeg spiser eller juleribba er fra en gård der bonden gir javnt f. og lar dyrene lide. Håper i alle fall at disse bøndene mister all pengestøtte og retten til dyrehold, men tviler på det 😔 Anonymkode: d90a5...0f3 Dyremishandling😭mye stygge mennesker der ute burde aldri hatt dyr. Bønder og.
AnonymBruker Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai Det er altfor mye av triste nyheter om dyr😭 Folk som aldri skulle drevet å jobbe med dyr. Onde folk som driver med dyreplageri 😭. Jeg med å hjelper sjøfugler. Hører så mye triste ting. Ungdommer som gikk rundt i byen våren å tråkket på duer og måkunger . Er så mye ondskap 🤬😢 Anonymkode: 97d16...218
AnonymBruker Skrevet 4. mai #10 Skrevet 4. mai Hvor har du lest dette? Jeg klarer ikke mer. Vurderer å bli vegetarianer.. Anonymkode: 1c70f...edb 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #11 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 14.24): Jeg skal sjekke ut NOAH - takk! Anonymkode: d90a5...0f3 Er ikke NOAH de som mener at hunder som angriper barn ikke skal avlives? Anonymkode: bea0b...4df
AnonymBruker Skrevet 4. mai #12 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er ikke NOAH de som mener at hunder som angriper barn ikke skal avlives? Anonymkode: bea0b...4df Mange galninger i både NOAH og dyrebeskyttelsen. DB kidnappa min katt en gang og hevda hun ikke hadde chip. Anonymkode: 957ae...9da
AnonymBruker Skrevet 4. mai #13 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke NOAH de som mener at hunder som angriper barn ikke skal avlives? Anonymkode: bea0b...4df Noah gjør masse bra. Urettferdig å henge seg opp i en sak. Har støttet arbeide de nå i over ti år. Fulgt med på mange ting de har gjort. Anonymkode: 97d16...218
AnonymBruker Skrevet 4. mai #14 Skrevet 4. mai Det absolutt beste og viktigste du kan gjøre for dyra er å la være å utnytte de så langt det lar seg gjøre. Selv vært veganer i 12 år nå og medlem av NOAH like lenge. Sjekk ut veganerfestivalen i Oslo om et par uker dersom du har mulighet 💚 Anonymkode: 5fec3...747 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå