AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Skal innrømme at jeg har brukt det selv. Og bruker det tidvis hvis jeg skal noe spesielt. Men bruker press on, for da kan jeg ta de av etter kort tid. Og blir uansett drittlei de etter et døgn, føler meg skitten på hendene og alt jeg gjør går trengt pga neglene er i veien. Jeg forstår at når man bruker det mye så finner man teknikker på hvordan takle de i hverdagen. Men jeg forstår IKKE hvordan folk klarer det mtp hygiene? Uansett hvor mye man vasker henda så samler det seg jo mye dritt under neglene etter kort tid. Masse bakterier som setter seg ved huden og limet også som ikke går bort. Matlaging? Onani? Hvordan klarer dere? Anonymkode: e7c33...a6e 4
Honey Dew Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Ingen problem med hygiene. Hendene og undersiden av neglene blir vasket godt, både med neglebørste og bomullspinner. Ved matlaging bruker jeg alltid engangshansker.
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai Lange negler er så ekkelt, forstår ikke at noen syns det er fint Anonymkode: 79f67...a65 16 9
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai Honey Dew skrev (1 minutt siden): Ingen problem med hygiene. Hendene og undersiden av neglene blir vasket godt, både med neglebørste og bomullspinner. Ved matlaging bruker jeg alltid engangshansker. Ingen problem? Anonymkode: e7c33...a6e 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai Kommer an på hvor forfengelig man er og hvor mye ubehag man tåler. En tidligere blogger, Caroline Berg Eriksen, hadde 3-4 øyeinfeksjoner årlig (har ikke fulgt henne på mange år så aner ikke hvordan det er nå). Lange løsnegler og mye sminke er en bakteriefest, og det er gode grunner til at f eks helsearbeidere ikke får lov til å ha det. Men igjen, alt handler om hvor forfengelig man er. Det er upraktisk og dyrt, men sikkert ikke verre enn å holde på med botoxinjeksjoner og pinetrangt hold in-undertøy. Anonymkode: abfae...f9e 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai Jeg vet heller ikke. Liker god håndhygiene. Bruker korte press-ons og synes det er kjekt til spesielle anledninger. Anonymkode: 2de59...e82
AnonymBruker Skrevet 3. mai #7 Skrevet 3. mai Jeg kan forstå de som har egne negler og fror de lange, men løsnegler? Det er bare harry, og ikke minst miljøsvineri. Anonymkode: 8d6a1...42e 5 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan forstå de som har egne negler og fror de lange, men løsnegler? Det er bare harry, og ikke minst miljøsvineri. Anonymkode: 8d6a1...42e gror* Anonymkode: 8d6a1...42e
Honey Dew Skrevet 3. mai #9 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen problem? Anonymkode: e7c33...a6e Nei, det blir faktisk verre hvis jeg tar dem av meg. Da klarer jeg bare ikke å bruke fingrene. 1
Honey Dew Skrevet 3. mai #10 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan forstå de som har egne negler og fror de lange, men løsnegler? Det er bare harry, og ikke minst miljøsvineri. Anonymkode: 8d6a1...42e Og så kom miljø-misjoneringen igjen.
AnonymBruker Skrevet 3. mai #11 Skrevet 3. mai Lange negler er enkle å rengjøre. Huden legger seg opp under negl, så er superenkelt å vaske. (har naturlige lange negler) Med korte legger all skit seg i folden mellom hud og negl. Det er ekkelt. Anonymkode: b7af0...f00 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #12 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lange negler er enkle å rengjøre. Huden legger seg opp under negl, så er superenkelt å vaske. (har naturlige lange negler) Med korte legger all skit seg i folden mellom hud og negl. Det er ekkelt. Anonymkode: b7af0...f00 Det er min erfaring også. Lettere å holde neglene rene hvis det er litt lengde på de. Anonymkode: 35e93...56a 2
Honey Dew Skrevet 3. mai #13 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Lange negler er enkle å rengjøre. Huden legger seg opp under negl, så er superenkelt å vaske. (har naturlige lange negler) Med korte legger all skit seg i folden mellom hud og negl. Det er ekkelt. Anonymkode: b7af0...f00 Jeg synes korte negler ser både stygge og vonde ut. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #14 Skrevet 3. mai Lange falske negler bæres av enten unge og usikre eller dumme og fake kvinner. Anonymkode: 55d79...ad6 13 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #15 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenk at noen bruker penger på dette....er så gøy. Hva folk bruker av penger for å "pimpe" sitt utseendet. Ikke ser det bra ut heller... Anonymkode: ab481...1bd Slutt å være misunnelig😉 Anonymkode: 05d90...33e
AnonymBruker Skrevet 3. mai #16 Skrevet 3. mai Jeg har lange negler, men de er naturlige. Ikke alle som har lange har falske negler Anonymkode: 05d90...33e 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #17 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Slutt å være misunnelig😉 Anonymkode: 05d90...33e Alle kan bruke falske negler om de ønsker, så det er neppe misunnelse. Anonymkode: fb0a4...20b 6 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai #18 Skrevet 3. mai Lange, lakkerte negler er utrolig harry.. Anonymkode: 46dc8...345 5 3
visp Skrevet 3. mai #19 Skrevet 3. mai Jeg syns alltid det ser ekkelt ut. Tenker skittent. Og at kvinner syns det er greit å reklamere med at de gjør det vanskelig å være praktiske kommer jeg aldri til å skjønne. Syns det er verst om det glitrer og har forskjellige farger. Blæh:) 7 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #20 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alle kan bruke falske negler om de ønsker, så det er neppe misunnelse. Anonymkode: fb0a4...20b Jeg snakker om naturlig lange negler. Anonymkode: 05d90...33e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå