AnonymBruker Skrevet 8. mai #21 Del Skrevet 8. mai Stående samleie. Han stod, jeg hadde beina rundt han. Jeg er spinkel og ikke så høy og han var relativt veltrent. Anonymkode: 53ab7...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 8. mai #22 Del Skrevet 8. mai Mine topp 3: I ungdommen, trekant med kjæresten min og en kompis. Kanskje den råeste opplevelsen i mitt liv. Jeg og eks-samboer pleide å swappe med et vennepar 🥰 Jeg og kona besøkte VIP-avdelingen på en sex-kino, som var kun for par. Hadde sex mens andre par hadde sex rundt oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. mai #23 Del Skrevet 9. mai Jdz skrev (14 timer siden): Jeg og kona besøkte VIP-avdelingen på en sex-kino, som var kun for par. Hadde sex mens andre par hadde sex rundt oss. Hvor er denne kinoen? #spørforenvenn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 9. mai #24 Del Skrevet 9. mai Snok1 skrev (2 timer siden): Hvor er denne kinoen? #spørforenvenn 😅 Den heter Cinéma L’Amour Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. mai #25 Del Skrevet 9. mai Jdz skrev (7 minutter siden): 😅 Den heter Cinéma L’Amour Hvor? Spør igjen for en venn… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 9. mai #26 Del Skrevet 9. mai Snok1 skrev (35 minutter siden): Hvor? Spør igjen for en venn… I Canada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #27 Del Skrevet 9. mai Mange temmelig ville. Men jeg liker best den mest overraskende. Jeg var sammen med ei kjempesøt jente på 18, da jeg var 26. Jeg spurte nesten på spøk, for jeg var ganske sikker på at hun ikke ville, om jeg og en kompis kunne få dele henne. Og jeg var bare nødt til å fortelle henne på forhånd at han hadde en real huge cock. Jeg synes nemlig det ville være tennende å få se den med henne. Jeg hadde spionert/sett den i action med en annen dame. En helt hinsides mega feit og lang pølse. Og så sa hun faktisk JA uten å blunke. Var hun virkelig klar over hva hun svarte ja til? For hun var temmelig trang. men kanskje hun ikke skjønte dette selv. Men det gikk absolutt uproblematisk siden hun var fullstendig plask-våt, mer enn noengang, hun synes åpenbart at dette var opphissende selv. Og her var det ikke noe fake når hun faktisk fikk en saftig orgasme av denne oksen også. Tror ikke det går an å fake en sprute-orgasme nemlig. Jeg hadde aldri sett henne eller fått henne til å sprute selv. Mest horny jeg har vært med på. Men ikke det villeste.. Anonymkode: afdc7...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #28 Del Skrevet 9. mai Ses med eksen i sengen til moren hans. Som selvfølgelig åpnet døren og avbrøt akten på et tidspunkt. Kunne ønske jeg kunne slette det fra minnet mitt, men ja, min versjon av ufrivillig "vill" opplevelse. Anonymkode: c7b83...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 9. mai #29 Del Skrevet 9. mai Det villeste. Ja det må ha vært den gang jeg hadde sex sammenhengende 35 timer. Jeg var nær ved å bli gal. Jeg hadde minst 50-60 orgasmer på det nesten halvannet døgnet. Men da sov jeg et døgn etterpå😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. mai #30 Del Skrevet 9. mai Jdz skrev (1 time siden): I Canada. 🇨🇦 Takk. 🇨🇦 Skal fortelle vennen min. 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #31 Del Skrevet 9. mai Coachshinny skrev (8 minutter siden): Det villeste. Ja det må ha vært den gang jeg hadde sex sammenhengende 35 timer. Jeg var nær ved å bli gal. Jeg hadde minst 50-60 orgasmer på det nesten halvannet døgnet. Men da sov jeg et døgn etterpå😅 Imponerende! Ganske tidlig i vårt forhold ville min mann, som aldri tidligere hadde opplevd kvinner som får flere orgasmer, teste ut hvor mange han kunne gi meg på et døgn. Jeg fikk heldigvis pauser mellom runder, men jeg var rimelig kjørt etter 41. Med alderen får jeg enda enklere orgasmer, så min mann har noen ganger foreslått å gjenta forsøket, men jeg har takket pent nei. For min del holder det med de omganger jeg er super- orgasmisk, og sikkert får 20 orgasmer på en runde. Da er jeg også ufattelig sliten, så den rekorden får bare stå. 😅 Anonymkode: 9e5c1...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 9. mai #32 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Imponerende! Ganske tidlig i vårt forhold ville min mann, som aldri tidligere hadde opplevd kvinner som får flere orgasmer, teste ut hvor mange han kunne gi meg på et døgn. Jeg fikk heldigvis pauser mellom runder, men jeg var rimelig kjørt etter 41. Med alderen får jeg enda enklere orgasmer, så min mann har noen ganger foreslått å gjenta forsøket, men jeg har takket pent nei. For min del holder det med de omganger jeg er super- orgasmisk, og sikkert får 20 orgasmer på en runde. Da er jeg også ufattelig sliten, så den rekorden får bare stå. 😅 Anonymkode: 9e5c1...f1a Oi, veldig imponerende du også da med 41 orgasmer på et døgn🥰 Jeg ville ha utfordret han å bett om en ny maraton runde, siden du både får enklere å sterkere orgasmer, vil det bli en opplevelse for resten av livet🥰 Vi har sånne maraton runder nesten hver helg, med rundt 20 timer med sammenhengende sex. Har da rundt 50 orgasmer på den tiden. Vi har som mål å klare 2 døgn sammenhengende, og å slå rekorden både på tid og antall orgasmer ❤️ Orgasmer er så ufattelig deilig, jeg bare må ha det hver dag og helst mange orgasmer 🥰❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #33 Del Skrevet 9. mai feliek54 skrev (På 3.5.2025 den 11.19): For meg må det ha vert når jeg hadde noen timer kos og par runde knulling med ei som vant NM i Fitness. ei ekstremt flott dame og med mye muskler og en flott kropp. ble veldig tent Hva het hun? Er det lenge siden? Jeg har selv flere titler i Fitness i Norge og internasjonalt for den saks skyld. Både bikini og funksjonell etter jeg ble bitt av CrossFit basillen 😊 Anonymkode: a1edf...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 9. mai #34 Del Skrevet 9. mai (endret) AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 18.52): Avtalte med en mann, han kom hjem til oss og hadde sex med henne mens jeg så på. Anonymkode: 79681...755 Har lyst til å prøve noe sånt med kona mi. Endret 10. mai av Ruspus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 9. mai #35 Del Skrevet 9. mai Snok1 skrev (3 timer siden): 🇨🇦 Takk. 🇨🇦 Skal fortelle vennen min. 🤩 Kan absolutt anbefale en tur på VIP-en der. Det er blitt en slags kulturinstitusjon og du ser rett som det er folk på gata med T-skjorte eller caps fra stedet 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. mai #36 Del Skrevet 9. mai Jdz skrev (Akkurat nå): Kan absolutt anbefale en tur på VIP-en der. Det er blitt en slags kulturinstitusjon og du ser rett som det er folk på gata med T-skjorte eller caps fra stedet 😁 🔥🇨🇦🔥 Enda en grunn til å elske 🇨🇦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #37 Del Skrevet 9. mai Det er mange som trekker fram gruppesex som flotte, minneverdige opplevelser. Jeg vet ikke hvorfor, men synes ikke det topper det for min del med flere samtidig. Jeg har altså erfaring med det, og synes det er helt meh i forhold til å meske med med en kjekkas på privaten. Mange orgasmer er heller ikke noe spesielt spennende her, jeg får ofte så mange at det er helt uråd å telle. Anonymkode: 53ab7...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #38 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er mange som trekker fram gruppesex som flotte, minneverdige opplevelser. Jeg vet ikke hvorfor, men synes ikke det topper det for min del med flere samtidig. Jeg har altså erfaring med det, og synes det er helt meh i forhold til å meske med med en kjekkas på privaten. Mange orgasmer er heller ikke noe spesielt spennende her, jeg får ofte så mange at det er helt uråd å telle. Anonymkode: 53ab7...631 Følger tankegangen din, men siden spørsmålet er "det villeste" så er det vel derfor disse historiene kommer opp? Anonymkode: 6da13...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #39 Del Skrevet 10. mai Da en jente som jeg egentlig trodde var litt out of my league tok meg med hjem og så dro fram kniver og en bajonett. Hun likte å rispe og bli rispet med kniv i akten og altfor fin til at jeg hadde motforestillinger. Anonymkode: 850ba...33a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #40 Del Skrevet 10. mai Bodde i kollektiv for etpar år siden, ene der var litt nerdete gutt i midten av 20åra. Aldri hatt dame, så jeg ville gi han en opplevelse Så startet med å gi han handjobs, etterhvert gjorde vi alt. Følte at jeg hadde litt makt over han med å lære han opp. Anonymkode: 12cb3...0ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå