AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:14 #1 Del Skrevet lørdag kl 09:14 Som overkriften sier, hva er det villeste sexopplevelsen du har vært med på og som du aldri glemmer? For å starte med meg selv så var det en opplevelse på en sexklubb hvor vi var seks-syv par i en gigantisk seng hvor det bare var å ta for seg av det man ønsket. Det ble MMMF, FFM, og ble første gang vi prøvde DP. Opplevelsen bukte vi til å kåte hverandre opp lenge i ettertid. Anonymkode: 8344f...2a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet lørdag kl 09:19 #2 Del Skrevet lørdag kl 09:19 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som overkriften sier, hva er det villeste sexopplevelsen du har vært med på og som du aldri glemmer? For å starte med meg selv så var det en opplevelse på en sexklubb hvor vi var seks-syv par i en gigantisk seng hvor det bare var å ta for seg av det man ønsket. Det ble MMMF, FFM, og ble første gang vi prøvde DP. Opplevelsen bukte vi til å kåte hverandre opp lenge i ettertid. Anonymkode: 8344f...2a4 For meg må det ha vert når jeg hadde noen timer kos og par runde knulling med ei som vant NM i Fitness. ei ekstremt flott dame og med mye muskler og en flott kropp. ble veldig tent Endret lørdag kl 09:33 av feliek54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:20 #3 Del Skrevet lørdag kl 11:20 Da jeg inviterte to bekjente menn til hotellrommet samme kveld (de fikk selvfølgelig vite at det kunne dukke opp en til). Begge kom, og alle kom 😁 Selv om jeg er glad i sex har det vært mest vanlige greier med kjærester, ikke gjort så mye «crazy», denne skiller seg noe ut 😅 Anonymkode: c938e...4e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:43 #4 Del Skrevet lørdag kl 11:43 Det må være den gangen jeg dro for å møte en mann som var 17 år eldre enn meg, som jeg bare hadde snakket med på nettet. Vi tilbragte en helg sammen. Han var interessert i wet så jeg laget mange bilder og snutter til ham av det og andre gangen vi møttes hadde vi sex mens han drakk tisset mitt (drakk masse masse masse, så det var reint og klart). Å stå på badet og tisse forran ham for å la ham drikke det mens han var inni meg må være det desidert mest crazy. Ingenting vil nok overgå det, i alle fall ikke på crazy-skalaen. Men det var deilig! Anonymkode: e2062...bea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:29 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:29 Tja, har faktisk vært med på en del ting som ikke er "helt A4" (2 damer/2 menn, 2 damer+ meg, ekstra mann) Nå er vel ikke noe av dette spesielt vilt, men det som har festet seg hardest var første gangen kona hadde fått den unge og kåte nabojenta med på litt jentesex, som utviklet seg til en deilig trekant. Kona var absolutt kåt og deilig, men den følelsen av å presse en knallhard kuk inn i den lille, men våte fitta til nabojenta var bare superdigg. Knulla begge to etter tur, helt til jeg ikke klarte mer. Og nabojenta kom tilbake for mere moro noen ganger til 😀 Anonymkode: 3f2b5...adb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet søndag kl 06:54 #6 Del Skrevet søndag kl 06:54 Det har vært en hel del, men kanskje første gangen jeg hadde en ekstrem ut av meg selv orgasme med daværende kjæreste samt han involverte en kompis🤔 Det var første gangen jeg hadde sex som involverte mer enn en person og det var langt fra planlagt men jeg og typen var på fest hos noen venner og vi endte på ett ledig rom der det ene dro det andre med seg og vi hadde vellykket men ganske ordinær sex og han fortsatte bare med å kjæle og beføle klitoris forsiktig etter jeg hadde fått orgasme, etterhvert kom jeg igjen og igjen, hele kroppen ristet og det ble slik at den minste berøring nær hvor dom helst medførte at jeg ristet og skalv ukontrollert inn i nye orgasmer og midt oppi dette kom kompisen hans å åpnet døren, typen spurte om jeg hadde lyst på en runde til(der og da klarte jeg ikke si nei) og jeg tror jeg bare nikket som ett ja og kompisen var raskt uten bukser og knullet meg forsiktig mens jeg lå i en type ukontrollert ekstase, det var helt vilt deilig og jeg lå skjelvende å gråt lenge etterpå og jeh tror jeg gråt av glede og nytelse😳 Det var sinnsykt deilig, helt nytt for meg og når jeh endelig fikk roet kroppen var jeg totalt utmattet😳 Men, den typen orgasme er det deiligste som finnes og i drømmeverden ligger jeg bare i det det konstant til evig tid(desverre er ikke det realistisk mulig) 😳😂 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet søndag kl 07:50 #7 Del Skrevet søndag kl 07:50 Jeg hadde en date med en yngre filippiner som jeg treffer av og til. På vei derfra fikk jeg en telefon fra en kamerat som hadde besøk av en transe. Jeg dro rett dit uten å dusje…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:00 #8 Del Skrevet søndag kl 08:00 Med min nåværende fantastiske partner. Han hadde slikket meg til flere orgasmer , vi hadde vanlig penetrering med orgasmer og så hadde vi anal sex. Jeg fikk en orgasme som aldri endte, den varte og varte, jeg tror hele nabolaget hørte meg 🫣🫣 han kom men kjørte på, til jeg endleig forsvant i orgasme rus og utmattelse og bare omtrent sovnet 😅 han sa det var enormt vilt å se på jeg var helt ute, kroppen min skalv av nytelse. det er ikke uvanlig at jeg har mange orgasmer med han, men den jeg nevner her var så utenfor alt jeg har opplevd 🤭 Anonymkode: af900...e7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:42 #9 Del Skrevet mandag kl 01:42 To opplevelser. Den ene er egentlig flere opplevelser, men det var da jeg knullet 3 damer i løpet av 24 timer. Første damen var en jeg hadde hatt som elskerinne tidligere. Sendte henne en melding en kveld om hun ville se film med meg. Det ville hun. Kjørte og hentet henne og dro hjem til meg. Satt oss i sofaen og slo på filmen, men tok ikke mange minuttene før klærne lå på gulvet og jeg mellom bena hennes. Kjørte henne hjem etterpå. Tidlig dagen derpå sendte en eks meg en melding om hun ville komme bort med noen gjenstander som var mine og om jeg var hjemme. La merke til at hun gikk i kort kjole. Gav henne en klem da hun kom inn og lot hånden gli opp mellom beina hennes. Hun var mer enn klar for å knulle og rev av seg kjolen. Senere samme dag hadde jeg avtalt middagsdate med en dame jeg nettopp hadde begynt å date. Hun kom hjem til meg, vi spiste middag og knullet til desert. Kom i musen til alle tre damer. Nr. 2 var mange år senere da jeg senere traff en på Tinder. Hun begynte å fortelle om hva hun likte seksuelt, og det tente henne å sende filmer av seg selv der hun mastruberte seg selv til sprut orgasmer. Det tente meg også 100%, så klokken 4 på natten kjørte jeg hjem til henne, gav henne en klem, vi begynte å kysse og havnet fort i sengen hvor vi knullet hardt og intenst. Hun er av typen som kommer flere ganger under en økt og digget å bli tatt hardt. Selve sexen var helt normal (men veldig digg) men det var noe med foranledningen der vi hadde matchet noen timer før, hun begynte å dele nakenvideoer av seg selv og dra hjem til henne for å knulle. Anonymkode: a90df...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann47 Skrevet mandag kl 13:15 #10 Del Skrevet mandag kl 13:15 Hadde 69 med ei jeg traff på nett, der jeg brukte dildo og vibrator i begge hull på henne mens hun sugde meg. Samme kveld tok jeg henne analt mens hun brukte dildo i musa.... Ei deilig helg 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StovnerJune Skrevet mandag kl 14:37 #11 Del Skrevet mandag kl 14:37 Ja, da snakker vi om sex med mere enn én mann eller på mer spennende steder enn hjemme i senga, som utendørs og offentlige plasser. Det føles og huskes mye bedre enn den vanlige hverdagssexen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:46 #12 Del Skrevet mandag kl 14:46 Sex med min mann første gangen. Å ENDELIG oppleve hva sex virkelig kan være. Mye derfor han ble min mann. Kunne ikke gi slipp på en slik elsker. 🥰 Så er det en del omganger som skiller seg ut. Selv om vi har hatt deilige trekanter med kvinner, som jeg ikke glemmer, er det faktisk noen opplevelser oss to mellom som står høyest. Ikke på grunn av spenning, men på grunn av helt sinnsyk nytelse. Noen ganger er sex helt magisk. Alltid godt (nå), men så helt plutselig bare heves det til en annen dimensjon en runde, og de rundene glemmer jeg ikke. Skulle gjerne visst fasiten på at det blir slik innimellom, men det er jo bare meg og ham og antagelig noe med å bare være ekstremt i nuet og nytelsen. At alt bare klaffer mer enn perfekt. Anonymkode: 9e5c1...f1a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet mandag kl 15:46 #13 Del Skrevet mandag kl 15:46 Kommer aldri å glemme de to venninnene mine.. de kledde av meg og bandt meg fast i en stol for å teste noen knuter, det var avtalen.. Men så begynte de å kose med hverandre, for å tirre meg sinnsyk. De brukte ca 2 timer, og pikken hoppet av kåthet, og det ble en stor dam på gulvet. For å være snill, skulle de runke meg.. det tok 10 runkebevegelser, så smalt det det første skuddet😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:52 #14 Del Skrevet tirsdag kl 16:52 Avtalte med en mann, han kom hjem til oss og hadde sex med henne mens jeg så på. Anonymkode: 79681...755 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:21 #15 Del Skrevet tirsdag kl 21:21 Glad det er mulig å være anonym på denne; vi var på Cap for noen år siden og en ettermiddag var vi på skumparty. Det var det høy stemning som vanlig. Før vi gikk inn hadde jeg satt inn en buttplug med rødt hjerte. Kjøpt på Ann Summers i London. Etter hvert gikk vi inn i det rommet der skummet kommer ut av en stor slange fra taket. Der gikk vi rundt og befølte og ble befølt. Rundt veggene hang det håndjern/mansjetter og mannen min festet hendene mine over hodet og startet å knulle meg. Mens vi holdt på kom en nederlender vi hadde blitt kjent med på stranda bort til oss og begynte å fingre meg mens mannen min knullet i vei. Det gikk så hardt for meg at buttpluggen ble squeeza ut og forsvant i skumhavet. Fant den ikke igjen. Må innom Ann Summers neste gang jeg er i London😉 Anonymkode: b4fc9...0e4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden En fantastisk elskerinne som en kveld først ga meg en golden shower, pisset i munnen min, før hun ba meg om å fiste henne. En kveld jeg aldri glemmer!! Anonymkode: 7896f...c3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #17 Del Skrevet 9 minutter siden Det har vært mye gøy, men hun som dro opp PC med webcam og streamet sexen live til kjæresten sin er noe av det mest spesielle. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si til ham på skjermen, men hilste på ham og takket for tilliten. Anonymkode: 618d5...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #18 Del Skrevet 9 minutter siden Det har vært mye gøy, men hun som dro opp PC med webcam og streamet sexen live til kjæresten sin er noe av det mest spesielle. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si til ham på skjermen, men hilste på ham og takket for tilliten. Anonymkode: 618d5...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #19 Del Skrevet 4 minutter siden AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 13.43): Det må være den gangen jeg dro for å møte en mann som var 17 år eldre enn meg, som jeg bare hadde snakket med på nettet. Vi tilbragte en helg sammen. Han var interessert i wet så jeg laget mange bilder og snutter til ham av det og andre gangen vi møttes hadde vi sex mens han drakk tisset mitt (drakk masse masse masse, så det var reint og klart). Å stå på badet og tisse forran ham for å la ham drikke det mens han var inni meg må være det desidert mest crazy. Ingenting vil nok overgå det, i alle fall ikke på crazy-skalaen. Men det var deilig! Anonymkode: e2062...bea 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 2c098...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå