Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blitt sammen med verdens nydeligste person.

Hvordan ville dere reagert?

1. Konstant jobber, enda jeg har tilbudt meg å bidra på alle plan, husarbeid, økonomi etc

2. Voksne barn som bor hjemme fulltid som får oppmerksomheten 24/7. Matlaging ,vasking av klær rydder etter de etc

3. Opptatt av x'n sine barn, ikke vedkommendes avkom.

4. Tar lite grep for å møte?

Vi bor da ikke sammen , men jeg vil gjerne at dette skal være min person for resten av livet. Bør jeg la ting gå seg til eller hinte litt? Vil ikke risikere å såre vedkommende.

Anonymkode: 24d0a...7b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hinting er noe forbanna tull. Du må prate med vedkommende.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er normalt og fint at man fortsatt er glad i "eks"-bonusbarna sine.

Om han vil være tjener for barna sine, så er det hans valg. Ville ikke flyttet inn. Hvis han jobber mye, så blir det gjerne forventet at du tar over som tjener.

Ikke tilby han penger og husarbeide. Du er gjest i hans hjem. Da rydder du opp etter deg selv, og hjelper til å rydde etter måltider du deltar i. Klærne dine vasker du hjemme. HAN gjør husarbeide i sitt hjem, og du er IKKE tjener for barna hans!

Anonymkode: c89f2...f59

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres sånn ut ja… hvorfor aksepterer du å bli behandlet sånn? 

Anonymkode: c63e7...5ef

AnonymBruker
Skrevet

Ikke aktivt nedprioritert kanskje - men denne personen har et liv hvor det er lite plass til flere mennesker for tiden. 

Anonymkode: 5f042...f62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

1. Konstant jobber, enda jeg har tilbudt meg å bidra på alle plan, husarbeid, økonomi etc

2. Voksne barn som bor hjemme fulltid som får oppmerksomheten 24/7. Matlaging ,vasking av klær rydder etter de etc

Vi bor da ikke sammen , men jeg vil gjerne at dette skal være min person for resten av livet. Bør jeg la ting gå seg til eller hinte litt? Vil ikke risikere å såre vedkommende.

Det er altså en person som er helt motsatt av det du ønsker, og det er det du ønsker for resten av livet? 

Snakk, ikke hint - og stapp fingren i jorda litt. Du er jo ikke veldig glad i selve personen om alt må endres, da er du glad i et bilde du har laget av denne som noe annet enn den er. 

Anonymkode: 6288b...ca5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Høres sånn ut ja… hvorfor aksepterer du å bli behandlet sånn? 

Anonymkode: c63e7...5ef

Rett og slett fordi jeg ikke vil stresse vedkommende. Kanskje ting blir bedre i fremtiden, kan fort være jeg som stresser meg selv opp. Er veldig glad i denne personen da.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

🙄

Anonymkode: 412ec...f4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rett og slett fordi jeg ikke vil stresse vedkommende. Kanskje ting blir bedre i fremtiden, kan fort være jeg som stresser meg selv opp. Er veldig glad i denne personen da.

Ts

Du er glad i en person som tydeligvis ikke er  glad i deg. Hadde han vært ordentlig glad i deg så hadde du følt at du ble prioritert. Selv om han har mye å henge fingrene i, jobb, barn og x-bonus barn så kan han prioritere deg også hvis han virkelig ønsker det. 

Når får dere tid sammen? Hva gjør dere? Er du bare avveksling og sengeunderholdning?

Husk: Menn er dårlige på å ta hint.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ts

Kan du ikke bare spørre?

»Du jobber jo veldig mye og er ekstremt generøs ovenfor voksne hjemmeboende barn mtp å ordne gjøremål for dem. 

Hvordan tenker du en livspartner har plass i dette fremover?»

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På hvilken måte er dette 'verdens nydeligste person'? 

Denne har ikke tid til deg eller dine barn. Du har tilbudt deg å bidra på alle plan (les: være dørmatta), men dette vil på sikt bite deg hardt i ræva og du nok bli ganske ulykkelig om du blir samboer når alt i huset faller på deg fordi denne personen fremdeles ikke tar seg til tid deg og dine.... 

Anonymkode: f571a...d05

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i  bonusbarna mine. Om det noen gang skulle bli slutt med faren deres, så klarer jeg ikke å se for meg at jeg skulle slutte å være glad i dem.

Anonymkode: c89f2...f59

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (På 3.5.2025 den 10.47):

Hinting er noe forbanna tull. Du må prate med vedkommende.

Hæ. Hinting er et fenomenalt godt redskap. Dessuten, kvinner er ufattelig gode på kommunikasjon. 

Anonymkode: ab2d7...105

AnonymBruker
Skrevet

barna kommer alltid før en kjæresten om barna er voksne eller barn

Anonymkode: f1c6f...310

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan barna få oppmerksomhet 24/7 ( eller oppmerksomhet i det hele tatt), når faren konstant jobber?

Anonymkode: 3925f...1e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ. Hinting er et fenomenalt godt redskap. Dessuten, kvinner er ufattelig gode på kommunikasjon. 

Anonymkode: ab2d7...105

:laugh:

Anonymkode: 31718...a78

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan kan barna få oppmerksomhet 24/7 ( eller oppmerksomhet i det hele tatt), når faren konstant jobber?

Anonymkode: 3925f...1e6

AKkurat dette skjønte jeg helle rikke. Dete r jo selvmotsigende. 

Ellers fikk jeg en følelse av at dette innlegget var skrevet av en mann uten egne barn, fsom ser for seg at disse barna kan bare flytte ut og han kan flyte inn og verden er komplett

Når det er sagt..Hvor lenge har dere vært sammen og hvordan er det når dere er samme alle sammen ( evt inkl dine barn om du har noen. )  Ønsker din parnter å flytte sammen, eller er ikke dette noe tema fra densiden før barna evt har fliyttet ut ( frem i tid) SKal dere bo i en av deres nåværende boliger, eller tenker dere å finne noe nytt sammen.

Anonymkode: 5f4bc...2fe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...