AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:55 #1 Del Skrevet lørdag kl 07:55 Menn som har hatt sex med damer derifra, hvordan var sexen? Hvilket land var hun ifra? Anonymkode: 07e8c...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:04 #2 Del Skrevet lørdag kl 08:04 Bra. Erfaring fra Marokko. Noen er veldig pene, silk jeg ser det. De er veldig varmblodige og fine. Som hvit voksen nordmann er man attraktiv - selvsagt på samme måte som hvite kvinner (også eldre) er attraktiv der, fordi man kan bety en billett til et bedre liv. Samtidig virker nok dette også inn litt seksuelt - at de synes de er mer spennende med sex med utlendinger. I alle fal fikk jeg høre dette - fra en mann.. At det var slik. Marokko var/er for øvrig et "fristed" for mange i Midtøsten/Araberlandene, en god del prostitusjon. Og så er jo det slik i fatttige land - grenseland mellom dating/prositusjon kan ofte være utydelig. En kan treffe damer på nattklubb, men det ligger en forvetning om en gave på et eller annet tidspunkt. Anonymkode: ee96e...cb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:44 #3 Del Skrevet lørdag kl 10:44 Iran og Irak. Begge veldig bra. Hun fra Irak var nymfoman og et veldig høyt lydnivå på henne. Anonymkode: 0a7d3...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:55 #4 Del Skrevet lørdag kl 10:55 Det er mye skam og ære inni dette hvis kvinnen er muslim. Dette er slaver av familien sin. Gjør man noe annet enn det familien forventer av deg, så blir du et utskudd, muligens drept, i beste fall aldri får se familien igjen. Anonymkode: 6b25b...997 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Når du ikke presterer bedre setningsbygging enn du gjør i tittelen her, fortjener du ikke respons. Det er 16-årsgrense på forumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Snok1 skrev (Akkurat nå): Når du ikke presterer bedre setningsbygging enn du gjør i tittelen her, fortjener du ikke respons. Det er 16-årsgrense på forumet. Har du en dårlig dag eller? Anonymkode: 364ba...62c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har du en dårlig dag eller? Anonymkode: 364ba...62c Ikke så dårlig som TS hadde når h*n skrev overskriften. Jeg setter kanskje bare mest pris på å kommunisere med voksne mennesker med vanlige kognitive evner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Snok1 skrev (11 minutter siden): Ikke så dårlig som TS hadde når h*n skrev overskriften. Jeg setter kanskje bare mest pris på å kommunisere med voksne mennesker med vanlige kognitive evner. Alt man skal gidde å henge seg opp i.. Har du ikke viktigere ting å gjøre? Anonymkode: 364ba...62c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Tror du virkelig etnisitet endrer sengeaktiviteten, du tror ikke det har mer med personlighet å gjøre? Noen menn er er så rare. Er ikke rart at mange menn ender opp ufrivillig single. Anonymkode: acf4f...c65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden Snok1 skrev (22 minutter siden): Ikke så dårlig som TS hadde når h*n skrev overskriften. Jeg setter kanskje bare mest pris på å kommunisere med voksne mennesker med vanlige kognitive evner. Jaha... Dette er sabla frekt av deg. Har det rabla fullstendig for deg? Anonymkode: 364ba...62c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror du virkelig etnisitet endrer sengeaktiviteten, du tror ikke det har mer med personlighet å gjøre? Noen menn er er så rare. Er ikke rart at mange menn ender opp ufrivillig single. Anonymkode: acf4f...c65 Kultur spiller åpenbart inn. Det vet nok de fleste mannfolk som har reist litt rundt i verden. I noen land er damer opplært til å være dydige, mens i andre land er seksualiteten mer dyrket. Det kan jo ha ymse utslag, f.eks. at de dydige blir fullstendig overveldet og mister kontrollen - mens de som er oppvokst med dyrking av sexen gjerne har mer erfaring, noe som antakelig gir mannen normalt sett en bedre opplevelse. I land med sterk undertrykking av kvinnen vil hun naturligvis være mer vant til at mannen bestemmer, mens i likestile land vil det være like mye opp til begge. Det er selvsagt indivdividuelle forskjeller her. Det er jo også ulikt hvilke kvinner en vestlig mann treffer. Anonymkode: ee96e...cb4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jaha... Dette er sabla frekt av deg. Har det rabla fullstendig for deg? Anonymkode: 364ba...62c Mitt råd er at du kvitter deg med styggen på ryggen @Snok1. Det var ikke særlig klokt skrevet det der... Anonymkode: 364ba...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var ikke særlig klokt skrevet det der Ferdig snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Del Skrevet 22 timer siden Tror du at "araber damer" er like? Du klarer ikke selv se hvor feil det er å skrive noe slikt? Anonymkode: 95168...a56 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Del Skrevet 21 timer siden Snok1 skrev (17 minutter siden): Ferdig snart? Ferdig nå 😄 Anonymkode: 364ba...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #16 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er mye skam og ære inni dette hvis kvinnen er muslim. Dette er slaver av familien sin. Gjør man noe annet enn det familien forventer av deg, så blir du et utskudd, muligens drept, i beste fall aldri får se familien igjen. Anonymkode: 6b25b...997 Vær så snill og bli kjent med mitt ulike muslimer. Dette er bare tilfellet for noen. Noen er også for mange men dette er ikke standard muslimsk praksis. Anonymkode: bd489...b05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #17 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt man skal gidde å henge seg opp i.. Har du ikke viktigere ting å gjøre? Anonymkode: 364ba...62c Ikke bry deg om Snok1. Vi vet alle her på forumet hvordan vedkommende er og det beste er å bare ignorere 🙈 Anonymkode: a9e34...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke bry deg om Snok1. Vi vet alle her på forumet hvordan vedkommende er og det beste er å bare ignorere 🙈 Anonymkode: a9e34...9a1 Det beste er ikke å ignorere... Av hensyn og omsorg for mennesker som blir gjort narr av slik, så tar jeg alltid til motmæle. Det er ikke alle som klarer å beskytte seg selv. Alle på forumet har et ansvar for det. Man kan ikke klage på at folk har spisse albuer om man ikke gjør noe med det. Det er veldig typisk norsk og dobbeltmoralsk å gjøre synes jeg, og det synes jeg er verre enn det @Snok1 gjorde. Bare for å påpeke det 😄 Anonymkode: 364ba...62c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #19 Del Skrevet 20 timer siden Eneste jeg har hørt om araberdamer er at de er ekstra glade i å få den i toern. Vet ikke om det er en myte. Noen arabere her som kan bekrefte/avkrefte dette? Anonymkode: 6f41b...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #20 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Eneste jeg har hørt om araberdamer er at de er ekstra glade i å få den i toern. Vet ikke om det er en myte. Noen arabere her som kan bekrefte/avkrefte dette? Anonymkode: 6f41b...fa0 Jeg vet ikke om det er en myte, men jomfruhinna sprekker ihvertfall ikke da... Så kan hende det er det som er grunnen. Anonymkode: 364ba...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå