AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Det er 15 000 russ samlet, og jeg som den hønemoren jeg er, og tidligere historier derfra gjør at jeg tenker på det konstant, har nesten ikke sovet i natt🙈 Anonymkode: 70afa...ff2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Hadde russ på Fredriksten forrige helg. Bekymret meg og jobbet med meg selv. Det hadde gått helt fint, og russen hadde hatt en veldig fin opplevelse. jente btw Anonymkode: 02c31...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er 15 000 russ samlet, og jeg som den hønemoren jeg er, og tidligere historier derfra gjør at jeg tenker på det konstant, har nesten ikke sovet i natt🙈 Anonymkode: 70afa...ff2 Bare la være å mase. Stå i ditt eget ubehag, og la russen din i fred. Ikke lett, men dette klarer du! Anonymkode: 68a7f...ba0 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai De er 18-19 år. Til sommeren skal mange på den alderen på reisefot verden over, der de sover på hostel og det som er. Klipp navlestrengen. Anonymkode: 01c45...882 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai Det går visst bra foreløpig 😀 Aftenbladet melder om lite bråk, bare litt narkosalg fra mindreårige innvandrere og noen utslåtte tenner 😊 Men politiet er fornøyd, og de fleste går det veldig bra med ❤️ Anonymkode: cb800...983 1
anonym35445 Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det er 15 000 russ samlet, og jeg som den hønemoren jeg er, og tidligere historier derfra gjør at jeg tenker på det konstant, har nesten ikke sovet i natt🙈 Anonymkode: 70afa...ff2 Prøv å tenk att til neste år skal han/hun kanskje studere i en ny by til og med. Og det kommer fadderuke og alt som hører til. Dette er en fin øvelse for deg. Han/hun er voksen, dette kommer til å gå helt fint. Mest sannsynlig storkoser di seg og det er både helse apparat og politi til stede i kongeparken. Prøv å la være å mase og slå deg til ro med att dette går fint. Ha en fin lørdag🫶🏻. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #7 Skrevet 3. mai Da stoler du ikke nok på barnet ditt. Jeg har russ neste år, og jeg kjenner egentlig ingen stor bekymring i forhold til det. Jeg vet at barnet mitt er fornuftig. Hva kan egentlig gå galt dersom barnet er fornuftig? Hadde forstått det om du har en annen opplevelse av barnet ditt. Det går nok bra. Anonymkode: 347f1...86f
AnonymBruker Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da stoler du ikke nok på barnet ditt. Jeg har russ neste år, og jeg kjenner egentlig ingen stor bekymring i forhold til det. Jeg vet at barnet mitt er fornuftig. Hva kan egentlig gå galt dersom barnet er fornuftig? Hadde forstått det om du har en annen opplevelse av barnet ditt. Det går nok bra. Anonymkode: 347f1...86f Hvis det er en jente så kan hun f. Eks bli voldtatt , sånne ting ville jeg vært bekymret for i allefall. Anonymkode: 7ea45...894 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #9 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da stoler du ikke nok på barnet ditt. Jeg har russ neste år, og jeg kjenner egentlig ingen stor bekymring i forhold til det. Jeg vet at barnet mitt er fornuftig. Hva kan egentlig gå galt dersom barnet er fornuftig? Hadde forstått det om du har en annen opplevelse av barnet ditt. Det går nok bra. Anonymkode: 347f1...86f At ikke noe går galt fordi ungdommen er fornuftig er litt naivt altså. Jeg var veldig fornuftig som ungdom, men i ettertid ser jeg at en del ting er rett og slett flaks/uflaks, feil sted til feil tid osv. Anonymkode: fd6c0...45d 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #10 Skrevet 3. mai Jeg ser ikke helt at det skal være negativt at man sender en melding og spør om alt går fint og at du håper de koser seg. Min russejente setter pris på at jeg bryr meg om (ikke med!) hvordan de har det, og sender meg gjerne en liten videosnutt på snap innimellom 😊 I går fikk jeg to små videosnutter, og de satte jeg stor pris på. Men nå snakker jeg ikke om masing her da. En hyggelig melding, som de svarer på når de har tid, det må da vel være innafor? Jeg sover dog greit om natten. Og bekymrer meg ikke i eininga. Men tenker jo på de og håper alt går fint og at de får en flott opplevelse. Anonymkode: f636f...095
AnonymBruker Skrevet 3. mai #11 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): At ikke noe går galt fordi ungdommen er fornuftig er litt naivt altså. Jeg var veldig fornuftig som ungdom, men i ettertid ser jeg at en del ting er rett og slett flaks/uflaks, feil sted til feil tid osv. Anonymkode: fd6c0...45d Dette! Selv om jeg var fornuftig klarte jeg å bli veldig full i Kongeparken, første og eneste gangen i livet. Flaks at guttevennene mine var oppegående og passet på meg. Anonymkode: fac53...4a9
AnonymBruker Skrevet 3. mai #12 Skrevet 3. mai Det er ikke verre i Kongeparken enn andre steder. Hvis det som regel pleier å gå bra med din ungdom, går det nok bra i Kongeparken også. Men hvis du har en villstyring som pleier å havne i trøbbel, er det større sjanse for hun kan havne i trøbbel der også og i så fall kan du gjerne sjekke innom litt oftere. Anonymkode: 9f0d1...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #13 Skrevet 3. mai Jeg har hatt to russe jenter. Det gikk så bra så. Dem fikk ikke lov å gå alene. Jentene var flink til å passe på hverandre. Mor maset ikke. Dem tok kontakt med meg ikke omvendt. Anonymkode: bc4e9...bd3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #14 Skrevet 3. mai Jeg har en russejente som har murt seg inne på rommet sitt de siste ukene. Det sosiale har skjært seg totalt. Skulle så veldig gjerne vært bekymret for henne i Kongeparken istedenfor 💔 Anonymkode: 2e2b1...83d 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #15 Skrevet 3. mai Ærlig talt, klipp navlestrengen! De er jo nærmest voksne - og samfunnsmessig myndige! Anonymkode: 0dc73...e9c
AnonymBruker Skrevet 3. mai #16 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har en russejente som har murt seg inne på rommet sitt de siste ukene. Det sosiale har skjært seg totalt. Skulle så veldig gjerne vært bekymret for henne i Kongeparken istedenfor 💔 Anonymkode: 2e2b1...83d Uff, dette var trist lesing, jeg syns det er fælt med alle dem som havner utenfor, spesielt i bla russetiden💔❤️ Anonymkode: 70afa...ff2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #17 Skrevet 3. mai Min gutt er der, og jeg har sovet som en stein i hele natt🙂 Eldste var der for tre år siden, og hadde det supert, så denne gangen tenker jeg knapt på det. Han reiste torsdag, sammen med 4 kompiser, og de har det nok tipp, topp 👍🕺 Anonymkode: 80f3d...c86
AnonymBruker Skrevet 3. mai #18 Skrevet 3. mai Ts her. Min datter er en rolig og fornuftig jente, og hun pleier å drikke med måte, noe hun gjorde i går også. Men ting skjer jo, tenker da på voldtekt og overfall. Heldigvis er alle de jentene fornuftige, og de har fått beskjed om og om igjen om å ta vare på hverandre, og ikke la noen gå alene. Anonymkode: 70afa...ff2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå