AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:29 #1 Del Skrevet lørdag kl 07:29 Jeg har gått på cerazette i 1,5 måned og har blødd konstant de siste 2-3 ukene. Ikke mye blødning, men nok til å bruke tampong. Legen bad meg bruke den i minst 3 måneder fordi bivirkningene ofte gir seg etter det. Er det noen med erfaring? gir blødningene seg? Anonymkode: 373cb...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:32 #2 Del Skrevet lørdag kl 07:32 Jeg hadde blødning i en måneds og så gikk det over. Hadde litt mellomblødninger i en stund, men heldigvis gikk det over etter noen mnd. Anonymkode: 17565...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:37 #3 Del Skrevet lørdag kl 07:37 jeg blødde i hytt og pine de første 2-3 mnd, før det forsvant helt. Men så etter 1.5 år kom det tilbake og for 4 dager siden fikk jeg skikkelig mensen igjen. Nå kuttet jeg de bare ut. Virker så uforutsigbart, jeg trodde endelig jeg var kvitt mensen og småblødningene. Orker ikke aldri vite når det kommer blod, og må gå med truseinnlegg hele tiden. Har sjekket meg hos gu så vet at det er pga pillene, og jeg startet på de for å slippe unna mensen. Men dette er jo ikke stabilt, så anbefales ikke herfra. Anonymkode: 31cfe...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:39 #4 Del Skrevet lørdag kl 07:39 Her sluttet ungdommen etter å prøvd i 6 mnd, hadde stort sett blod hele tiden Anonymkode: ec3c2...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå