AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:08 #21 Del Skrevet mandag kl 08:08 K.B. skrev (17 timer siden): Gitt at du implisitt støtter en psykopat, så er det jo greyå ta med i vurderingen når du kjøper ny bil. Det er jo ikke akkurat som det er mangel på alternativer.. Det gjør du hver gang du betaler skatt her til lands og. Dine skattepenger går til voldteksmenn, drapsmenn, korrupsjon, terror. Har du stoppet å betale skatt? Du fremstår som svært lett påvirkelig. Med slike ord, da er jeg svært spent på hvilke bilmerker du mener folk kan kjøpe.. hm.. INGEN? Anonymkode: 194f2...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:10 #22 Del Skrevet mandag kl 08:10 Den totale opplevelsen, funksjonene, enkelheten, etc.. Ingen som er i nærheten til den prisen der. 💁♂️ Anonymkode: 194f2...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 08:17 #23 Del Skrevet mandag kl 08:17 Snok1 skrev (3 timer siden): Du gjorde det nettopp…… Du skjønner utmerket godt hva jeg egentlig mente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet mandag kl 08:24 #24 Del Skrevet mandag kl 08:24 AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 14.09): Pga. all "støyen" om dagen har Tesla fantastiske finansieringskampanjer nå, så tiden har vel knapt vert bedre for å kjøpte. Anonymkode: b45fc...a3c Blir nok bedre når de må senke prisene enda mer for å ta unna overskuddsbiler i Europa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:35 #25 Del Skrevet mandag kl 11:35 K.B. skrev (20 timer siden): Gitt at du implisitt støtter en psykopat, så er det jo greyå ta med i vurderingen når du kjøper ny bil. Det er jo ikke akkurat som det er mangel på alternativer.. Og det gjør man ikke hvis man kjøper andre merker tror du? Anonymkode: 2da7a...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet mandag kl 23:43 #26 Del Skrevet mandag kl 23:43 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og det gjør man ikke hvis man kjøper andre merker tror du? Anonymkode: 2da7a...181 Det er korrekt. Dette dreier seg spesifikt om Elon Musk og at han raserer et helt land for egen vinnings skyld. Endret mandag kl 23:44 av K.B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:45 #27 Del Skrevet tirsdag kl 08:45 K.B. skrev (8 timer siden): Det er korrekt. Dette dreier seg spesifikt om Elon Musk og at han raserer et helt land for egen vinnings skyld. Hva er dette? Musk har jo sagt selv at han bruker Ketamine som er reseptbelagt...? Ketamin har flere positive aspekter, spesielt som bedøvelsesmiddel, for smertelindring og behandling av depresjon, spesielt når andre behandlinger ikke virker. I Norge er ketamin tilgjengelig og brukes i medisinske sammenhenger, som i private klinikker og i det offentlige helsevesenet, for tilstander som depresjon og kronisk smerte. ketamin kan være nyttig for behandling av depresjon, spesielt for de som ikke responderer på andre behandlinger, og det kan ha rask effekt. Angående Asberger... Aspergers syndrom kan påvirke hvordan en person oppfører seg, beveger seg og snakker. Det kan føre til vansker med sosiale interaksjoner, klumsete bevegelser og atypisk tale. Forskning tyder på at det kan være utfordringer med å forstå sosiale signaler, motorisk koordinasjon og bruk av språk. Anonymkode: 194f2...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet tirsdag kl 11:45 #28 Del Skrevet tirsdag kl 11:45 Vi kjøpte den nyeste model Y nå i vår og har hatt den siden før påske en gang og er veldig fornøyd. Vi har hatt model 3 siden 2021 og har vært veldig fornøyd med den. Aldri hatt så lite problemer og utlegg med en bil (dvs null). Den nye Y er enda bedre å kjøre og har bedre plass, særlig bakseteplassen overrasket meg. Baggasjeplassen også bedre enn 3, som jeg syns var mer enn stor nok for vårt bruk - plass til mye mer enn man skulle tro. Liker også godt at man sitter høyere i Y enn i 3 (og vanlige biler), føles mer som en SUV på høyden, og det liker jeg. Den har ellers mange praktiske tekniske ting, som kamera både foran og bak, og blindsonekamera. Den nye modellen syns jeg er finere enn den forrige, men litt fordi jeg er litt lei den forrige. Fin inni også syns jeg - veldig gode seter og som sagt veldig god plass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:03 #29 Del Skrevet tirsdag kl 21:03 Tesla lager bra biler, men ville ikke kjøpt bil av en nazist. Anonymkode: d0ff5...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:19 #30 Del Skrevet tirsdag kl 22:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tesla lager bra biler, men ville ikke kjøpt bil av en nazist. Anonymkode: d0ff5...6c6 Ingen tyske biler da med andre ord 🤗 Anonymkode: 194f2...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #31 Del Skrevet 14 timer siden Har en model 3, men har hatt en model Y lånebil noen ganger. Og jeg har reagert på den helt elendige svingradiusen på Y. Det er faktisk helt ubrukelig. Fint med bedre plass inni, og bedre bakkeklaring, men den svingradiusen er en dealbreaker. Anonymkode: edc85...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå