Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
K.B. skrev (17 timer siden):

Gitt at du implisitt støtter en psykopat, så er det jo greyå ta med i vurderingen når du kjøper ny bil. Det er jo ikke akkurat som det er mangel på alternativer..

Det gjør du hver gang du betaler skatt her til lands og. Dine skattepenger går til voldteksmenn, drapsmenn, korrupsjon, terror. Har du stoppet å betale skatt? Du fremstår som svært lett påvirkelig. 

Med slike ord, da er jeg svært spent på hvilke bilmerker du mener folk kan kjøpe.. hm.. INGEN? 

Anonymkode: 194f2...488

AnonymBruker
Skrevet

Den totale opplevelsen, funksjonene, enkelheten, etc.. Ingen som er i nærheten til den prisen der. 💁‍♂️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Snok1 skrev (3 timer siden):

Du gjorde det nettopp……

Du skjønner utmerket godt hva jeg egentlig mente.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 14.09):

Pga. all "støyen" om dagen har Tesla fantastiske finansieringskampanjer nå, så tiden har vel knapt vert bedre for å kjøpte.

Anonymkode: b45fc...a3c

Blir nok bedre når de må senke prisene enda mer for å ta unna overskuddsbiler i Europa 

AnonymBruker
Skrevet
K.B. skrev (20 timer siden):

Gitt at du implisitt støtter en psykopat, så er det jo greyå ta med i vurderingen når du kjøper ny bil. Det er jo ikke akkurat som det er mangel på alternativer..

Og det gjør man ikke hvis man kjøper andre merker tror du?

Anonymkode: 2da7a...181

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Og det gjør man ikke hvis man kjøper andre merker tror du?

Det er korrekt. Dette dreier seg spesifikt om Elon Musk og at han raserer et helt land for egen vinnings skyld.

Endret av K.B.
AnonymBruker
Skrevet
K.B. skrev (8 timer siden):

Det er korrekt. Dette dreier seg spesifikt om Elon Musk og at han raserer et helt land for egen vinnings skyld.

Hva er dette? Musk har jo sagt selv at han bruker Ketamine som er reseptbelagt...?

• Ketamin har flere positive aspekter, spesielt som bedøvelsesmiddel, for smertelindring og behandling av depresjon, spesielt når andre behandlinger ikke virker.
  • I Norge er ketamin tilgjengelig og brukes i medisinske sammenhenger, som i private klinikker og i det offentlige helsevesenet, for tilstander som depresjon og kronisk smerte.
    ketamin kan være nyttig for behandling av depresjon, spesielt for de som ikke responderer på andre behandlinger, og det kan ha rask effekt.

Angående Asberger...

• Aspergers syndrom kan påvirke hvordan en person oppfører seg, beveger seg og snakker.
  • Det kan føre til vansker med sosiale interaksjoner, klumsete bevegelser og atypisk tale.
  • Forskning tyder på at det kan være utfordringer med å forstå sosiale signaler, motorisk koordinasjon og bruk av språk.

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøpte den nyeste model Y nå i vår og har hatt den siden før påske en gang og er veldig fornøyd. Vi har hatt model 3 siden 2021 og har vært veldig fornøyd med den. Aldri hatt så lite problemer og utlegg med en bil (dvs null). Den nye Y er enda bedre å kjøre og har bedre plass, særlig bakseteplassen overrasket meg. Baggasjeplassen også bedre enn 3, som jeg syns var mer enn stor nok for vårt bruk - plass til mye mer enn man skulle tro. Liker også godt at man sitter høyere i Y enn i 3 (og vanlige biler), føles mer som en SUV på høyden, og det liker jeg. Den har ellers mange praktiske tekniske ting, som kamera både foran og bak, og blindsonekamera. Den nye modellen syns jeg er finere enn den forrige, men litt fordi jeg er litt lei den forrige.  Fin inni også syns jeg - veldig gode seter og som sagt veldig god plass. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tesla lager bra biler, men ville ikke kjøpt bil av en nazist. 

Anonymkode: d0ff5...6c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tesla lager bra biler, men ville ikke kjøpt bil av en nazist. 

Anonymkode: d0ff5...6c6

Ingen tyske biler da med andre ord 🤗

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en model 3, men har hatt en model Y lånebil noen ganger. Og jeg har reagert på den helt elendige svingradiusen på Y. Det er faktisk helt ubrukelig. Fint med bedre plass inni, og bedre bakkeklaring, men den svingradiusen er en dealbreaker.

Anonymkode: edc85...523

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bilen er høyst ordinær utvendig og innvendig. Men den får folk til å tenke at du er nazist. Om det er deg, good to go! 

Anonymkode: 37cf9...a0d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 0.19):

Ingen tyske biler da med andre ord 🤗

Ingen av de som eide de tyske produsentene var nazister. Om du kunne ørlite historie hadde du sluppet dumme deg ut… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingen av de som eide de tyske produsentene var nazister. Om du kunne ørlite historie hadde du sluppet dumme deg ut… 

Ikke i det heletatt! 🤣 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De tyske produsentene har vesentlig mer svinn på skogen. Korrupsjon, miljøkriser, slavedrift også. Selv jeg som halvt tysker kan ikke forsvare hvordan flere av disse selskapene startet... 

• Nyttig 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis du tror dette så er det du som burde åpnet en historiebok. Absolutt alle de tyske merkene hadde svært tette bånd til nazistene. Og medlemmer av Nsdap

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 13.15):

"Ingen" kjøper Tesla lenger, har han ikke fått det med seg?

Anonymkode: 79cdf...007

Jeg 🙋‍♀️

Skrevet (endret)

Elon Musk fortalte at han har Aspergers – NRK Urix – Utenriksnyheter og -dokumentarer

Breivik ble jo også assosiert med Aspergers en periode. Tror ikke akkurat at Elon Musk er med på å gjøre diagnosen Aspergers til noe positivt utifra alle de negative sakene om han med hensynsløs atferd etc. Tidligere var det jo denne diagnosen ganske knytta til folk med veldig lite empati og det er jo akkurat sånn Musk fremstår.

Musk latet til å bli mindre populær og bilsalget stupte etter at han i DOGE lagde show med motorsag etter at han hadde strupa støtten til USAID og de fattigste i verden. Synes ikke folk det er sjarmerende med mangemilliardærer som struper støtten til verdens fattigste?. What?. Med Toyota, BMW eller andre merker så knytter ikke folk noen spesiell person til merket, men med Tesla så ser jo folk for seg Elon Musk når de tenker på Tesla.

Når det gjelder bilen isolert sett så kan du nok få mye bil for pengene særlig nå som mange vil selge som er til fordel for kjøper. Det har vært en del feil på enkelte Teslaer men modell Y skal være ganske så bra også på den fronten.

Endret av bosve
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 13.15):

"Ingen" kjøper Tesla lenger, har han ikke fått det med seg?

Anonymkode: 79cdf...007

Disse ingen du refererer til er de som fra før ikke kjøpte Tesla. De med noenlunde vett vet å kjøpe den beste bilen på markedet.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd! Hatt Y i fire år, vurderer å bytte den inn i oppgradert versjon. Har ikke hatt noe problemer. God bil, god rekkevidde, god bagasjeplass. 

Anonymkode: c1b39...82f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...