Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen maser om Tesla Y, men jeg er litt skeptisk. Synes også den er stygg innvendig, fin utenpå.

Dere som har Tesla Y, er dere fornøyd?

Anonymkode: b1342...9b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Mannen maser om Tesla Y, men jeg er litt skeptisk. Synes også den er stygg innvendig, fin utenpå.

Hva en mener er pent og stygt er avhengig av personlige preferanser.

Det er solgt mange Tesla modell Y, mange som mener det er et godt valg.

https://www.motor.no/aktuelt/april-ble-en-elektrisk-maned-for-bilsalget/314356

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har den billigste Yen og jeg må si at det er mye bil for pengene. Det er en bil som er veldig fin å leve med i hverdagen, til jobb, til barnehagen, butikken og til hytta. 

God plass inni kupeen, helt OK bagasjeplass, god ergometri der både høy og lav sjåfør sitter og ser godt. Fantastisk App som aldri tuller. Vi har kjørt 35k uten et eneste verksted besøk eller noe tull, bare ladet og kjørt. 

Men jeg synes det er en stygg bil utvendig, og jeg ville ikke puttet penger i lomma til musk igjen. 

Anonymkode: 3f3fd...fbc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Ingen" kjøper Tesla lenger, har han ikke fått det med seg?

Anonymkode: 79cdf...007

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i alle dager er det som finner på å kjøpe tesla i disse dager??? 

Anonymkode: d605c...4de

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem i alle dager er det som finner på å kjøpe tesla i disse dager??? 

Anonymkode: d605c...4de

Tydeligvis så er det jo noen som gjør det... 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pga. all "støyen" om dagen har Tesla fantastiske finansieringskampanjer nå, så tiden har vel knapt vert bedre for å kjøpte.

Anonymkode: b45fc...a3c

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste oppegående mennesker ser ingen sammenheng mellom Elon Must som person ot Tesla som bil, like lite som de ser etter en sammenheng mellom mennesker i Japan, styresett og Toyota, Hundai, Mazda, Nissan osv eller Kina og dets regime om de kjøper Byd, HingQi eller lar vær å kjøpe Audi, BMW, Mercedes osv fordi høyreekstremismen øker i Tyskland osv osv.. 
De fleste slutter heller ikke å drikke Kaffi selv om Brasil og Colombia er preget av elendighet osv osv.. 

Når det er sagt, ser noen skriver at appen alltid virker - de må være av de heldige for om det er noe mange klager på så er det at nøkkel, app og lås roter mye, sammen med for eksempel gps (eller mangel på) og fantombremsing for eksempel, som gjør at man tidvis kan få ganske ubehagelige opplevelser og tildels ganske farlige om man for eksempel ligger i 110 på motorvei  med cruisekontrollen på og bilen plutselig bremser til 50! Så dersom man er forberedt på hva man kjøper er jeg enig i at det er "mye bil for pengene" 

Anonymkode: 7b0cc...358

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja veldig fornøyde, har akkurat bestilt den nye versjonen nå

Anonymkode: 2da7a...181

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

"Ingen" bare Norges mest solgte bil også i forrige måned 

Anonymkode: 2da7a...181

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er fornøyd, men legg penger i bedre lakk enn normalen hvis dere går for den. Jeg synes rattet er litt tjukt, men har blitt vant til det. Vår har hatt et par små fuskeepisoder med teknologien. Ryggesensor som slutta å virke etc. De var ganske raske til å fikse det.

Anonymkode: e5393...684

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dere kjøper jo ikke Tesla nå..

Skrevet
K.B. skrev (9 timer siden):

Dere kjøper jo ikke Tesla nå..

Se artikkelen lenket til i tråden, det ble registrert 869 Tesla Model Y i April. 

Det er den mest solgte modellen i April.

Hvilken modell trådstarter ønsker å kjøpe vil være opp til trådstarter å velge.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
TBL12 skrev (7 timer siden):

Se artikkelen lenket til i tråden, det ble registrert 869 Tesla Model Y i April. 

Det er den mest solgte modellen i April.

Hvilken modell trådstarter ønsker å kjøpe vil være opp til trådstarter å velge.

Gitt at du implisitt støtter en psykopat, så er det jo greyå ta med i vurderingen når du kjøper ny bil. Det er jo ikke akkurat som det er mangel på alternativer..

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 13.15):

Hvorfor skulle de ikke kjøpe tesla? Alltid noe overdrevet tull når det gjelder tesla 😄

• Liker 2
Annonse
Skrevet (endret)

Er vel helst fattig diesel folket, som ikke har råd til noen tesla alikevel som liker å fyre oppunder for å føle seg bedre selv. Det var ingen nazi hilsen fra Musk. Helt tatt ut av sammenheng. Slutt og heng på tiktok. Og nei, vi kjøper ikke noe mindre tesla enn før.

Og ja, Tesla Y ser dum ut 😄

Men det er det flere biler som gjør.

Endret av Margit777
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Margit777 skrev (4 timer siden):

Er vel helst fattig diesel folket, som ikke har råd til noen tesla alikevel som liker å fyre oppunder for å føle seg bedre selv. Det var ingen nazi hilsen fra Musk. Helt tatt ut av sammenheng. Slutt og heng på tiktok. Og nei, vi kjøper ikke noe mindre tesla enn før.

Hvilke biler er det som IKKE ser dum ut da? 😄 Sjelden jeg hører voksne folk som kaller biler dumme... 😄

Skrevet
Mardina skrev (9 timer siden):

Hvilke biler er det som IKKE ser dum ut da? 😄 Sjelden jeg hører voksne folk som kaller biler dumme... 😄

Du gjorde det nettopp……

Skrevet
Margit777 skrev (14 timer siden):

Ja, måtte komme «misunnelse kortet» her også. 🤦‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig fornøyd med vår Tesla y. Jeg liker stilen og syntes den er veldig fin invendig, får ikke følelsen av å sette meg i en cockpit..

Vi vurderer å bestille den nye..

Anonymkode: ad76f...004

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...