AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:06 #1 Del Skrevet lørdag kl 04:06 Hadde du sex i natt før du sovnet? Anonymkode: 6aa73...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:10 #2 Del Skrevet lørdag kl 04:10 Nei, jeg jobber nattevakt i helgen. Anonymkode: 5586c...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:19 #3 Del Skrevet lørdag kl 04:19 Ja en kjapp cumdump Anonymkode: b16b8...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:47 #4 Del Skrevet lørdag kl 06:47 Ja. Anonymkode: 3a714...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet lørdag kl 08:43 #5 Del Skrevet lørdag kl 08:43 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde du sex i natt før du sovnet? Anonymkode: 6aa73...fc3 nei men 2 dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet lørdag kl 08:53 #6 Del Skrevet lørdag kl 08:53 Nei er totalt K.O av influensa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet lørdag kl 08:57 #7 Del Skrevet lørdag kl 08:57 Nei. Sex skjer en gang i mnd om heldig. Er vel 3 uker siden nå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:02 #8 Del Skrevet lørdag kl 09:02 Nei, tok det nå på morgenen Anonymkode: 776d0...3b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:03 #9 Del Skrevet lørdag kl 09:03 Nope, syk på min andre uke, og nå har samboeren blitt smittet også. Anonymkode: b7bf7...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet lørdag kl 09:09 #10 Del Skrevet lørdag kl 09:09 Nope, alt for trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet lørdag kl 09:15 #11 Del Skrevet lørdag kl 09:15 Nei, men det blir nok hanky-panky på meg i kveld/natt 😁 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:17 #12 Del Skrevet lørdag kl 09:17 Mardina skrev (Akkurat nå): Nei, men det blir nok hanky-panky på meg i kveld/natt 😁 🥰 Planene klare altså? 😋 Og i det rette modus. Deilig å kjenne på kåthet i lang tid før det endelig skjer. 🤩 Anonymkode: 6ac95...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet lørdag kl 09:18 #13 Del Skrevet lørdag kl 09:18 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Planene klare altså? 😋 Og i det rette modus. Deilig å kjenne på kåthet i lang tid før det endelig skjer. 🤩 Anonymkode: 6ac95...4f0 Oh yes, jeg er klar 😁 Er ikke så vanskelig å få til når man er betatt/forelsket 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:47 #14 Del Skrevet lørdag kl 09:47 tussi84 skrev (49 minutter siden): Nei. Sex skjer en gang i mnd om heldig. Er vel 3 uker siden nå.. Oi, en gang i mnd var ofte. Annenhver mnd her Anonymkode: 124a8...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:58 #15 Del Skrevet lørdag kl 10:58 Jepp 😍👌Ikke sett typen siden helgen så det var digg 🥳 Anonymkode: a90ad...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet lørdag kl 11:07 #16 Del Skrevet lørdag kl 11:07 Nei, men i dag tidlig. Gli ned under dyna og ta en halvstiv pikk i munnen og suge til han nesten kommer, snu rumpa til og la han gli inn. Perfekt start på dagen.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:08 #17 Del Skrevet lørdag kl 11:08 Nei, men jeg onanerte. Tross alt singel. Anonymkode: 5c190...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:08 #18 Del Skrevet lørdag kl 12:08 Langline skrev (1 time siden): Nei, men i dag tidlig. Gli ned under dyna og ta en halvstiv pikk i munnen og suge til han nesten kommer, snu rumpa til og la han gli inn. Perfekt start på dagen.. Perfekt. Anonymkode: b790b...3c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:13 #19 Del Skrevet lørdag kl 12:13 Med fare for å ødelegge runketråden din: jeg fødte for noen uker siden og det som kommer ut av underlivet mitt er ikke forfengelig med seksuelt samkvem på noen uker. Det slimes og blør om hverandre. Håper jeg ødela runketråden din. Anonymkode: 01e7d...92b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:57 #20 Del Skrevet lørdag kl 14:57 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, men jeg onanerte. Tross alt singel. Anonymkode: 5c190...aa4 Samme her! Kom hjem fra kveldsvakt ca. 23 og skulle opp 0530 for å være på formiddagsvakt i dag. Gjorde det for å sovn raskt. Anonymkode: 96715...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå