AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Har hengt med en person av og på i en periode på kanskje 1 år nå. Hvor begge to har hatt en lang pause da vi hadde truffet andre. Begynte på igjen litt i starten av året nå. Jeg har egentlig vært litt på at jeg ikke vil ha noe siden den kortsiktige fremtiden vår har egt vært litt usikker. Trodde i grunn det var en slags konsensus i det, sist vi var sammen ble det kommentert helt rettferdig, om hvorfor vi ikke fant på noe edru. Jeg svarte ærlig også ble det med det, men det spørsmålet satt litt i meg. Og etter litt tid ( kanskje litt over en måned, jeg er veldig treg av meg) insjet jeg. Prøvde omlag 3 ganger fordelt på en måned, første gang passet det dårlig som var fair, andre gang var det litt dårlig unnskyldning og 3 gang ble jeg fortalt at personen hadde akkurat hengt litt med en i form av turer osv. som hen fant interresant osv. og at hen måtte tenke litt. Men visste jo at jeg ikke ville ha noe forhold og denne personen visste hva de ville osv. kontakten før dette har vært veldig bra og jeg må egentlig si at det kom som et sjokk for meg mtp hvordan det var sist vi traff hverandre. Jeg svarte at mtp det med at vi begge skal reise vekk om ikke for lenge osv. men svarte litt dårlig for meg. Dette tar meg til spørsmålet/ spørsmålene. Det er gått typ 2 uker nå siden jeg fikk beskjeden. Lurer på om jeg burde kontakte personen og fortelle hva jeg egentlig føler eller blir det litt som å sette kjepper i hjulene for dem? Ønsker jo også at de skal finne noen som treffer det de trenger. Samtidig er det jo en egoistisk side fra meg som ønsker det selv. Verdt å nevne at jeg ikke er fremmed for å utvikle noe videre, men det bare tar litt tid. Kjenner kanskje bare litt på følelser for hen, men syntes det er vanskelig å vurdere om det er noe den personen trenger å høre eller om det er best å holde det for seg selv. Har også vurdert å avslutte kontakten siden jeg er redd for å få en slags hekt. Spesielt ettersom at det som ble meldt når vi snakket om det var et forslag om å holde kontakten oppe. Men jeg finner meg selv i å sitte å vente på svar mye og at det tar opp mye energi. Hvor det før kunne være litt motsatt før hehe men jeg tar i mot alle råd og tips hehe mvh forvirret person for øyeblikket Anonymkode: 4617e...bd6
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Er ingen menneskekjenner sånn 100 prosent, men er lktt i tvil om det egentlig er kjærlighet om dere ikke naturlig verken har følt for å være sammen uten å drikke? Og heller ikke naturlig blitt verken nærmere eller mer etter så lenge som et år. Er ikke svaret ja, så er kanskje ikke svaret ment å være det heller? Jeg tror også du fortjener bedre enn noen som bare dro med noen andre etter all denne tiden. Unnskyld, men tror virkelig det kan finnes sterkere bånd for dere begge enn noen som så lett forvsinner. Sier heller ikke at min kropp er malen på hva som er verken sunnt eller normalt, men jeg fikk et hekt av å møte noen en eneste gang, du har ikke en gang fått det etter et helt år. Eller er du uærlig med deg selv og føler mer? Anonymkode: 4a698...f49
Christina82 Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg