AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:45 #21 Del Skrevet lørdag kl 23:45 Jeg er dame og har levd lenge med begrensningene det innebærer, blant annet non stop semi-slanking, evinnelig hårfjerning, pine meg inn i litt for små sko og å prøve hardt (og nyttesløst) å bekjempe tidens gang i ansiktet og kroppen min. Derfor ønsker jeg meg en mann som er villig til å gjøre de samme oppofrelsene, evt en som lar meg bli gammel og tykkfallen i fred. Ergo: Pr nå, som jeg alltid slåss mot alder og kroppens hang til å kose seg, vil jeg ha en like disiplinert og slank og ungdommelig mann som jeg er selv. Anonymkode: 5d185...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:27 #22 Del Skrevet i går, 06:27 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg liker menn som er sterke men som også liker å kose seg. Med andre ord gjør det meg ingenting at han har litt mage. K30 Anonymkode: e5b84...822 Spørsmålet et ikke om det gjør deg noe, men hva du synes om det. Hvis du har to ellers helt like menn, velger du den med eller uten vom? Er vommen et pluss som trekker opp, er det den du ser for deg når du onanerer? Anonymkode: dcffb...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:49 #23 Del Skrevet i går, 06:49 Hva er "litt pappamage"? Nå ser jeg mest på menn rundt 40 år, og det er ytterst sjeldent man finner helt flat mage da, selv ikke på de som defineres som slanke. For meg er det viktig at han er veldig glad i å trene, og holder seg i god form. Men han trenger ikke verken være ribbed, eller ha spesielt store muskler. Anonymkode: 19718...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå