Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere helst helt flat og muskuløs, eller litt "pappa" mage?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker menn med skjegg, litt feit, og hårete. Men mest av alt så bryr jeg meg ikke om utseende og heller ikke høyde. 

Anonymkode: af2cd...c23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker slanke menn. Klarer ikke tenne på fett. 

Anonymkode: a3ccc...76d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

At man bare skulle ha bruk for visse utseender for å kunne "tenne på dem" er helt uforståelig for meg. Jeg liker hyggelige mennesker og menn, de har den kroppen de har og liker jeg menneskene så liker jeg hele dem og da har de den kroppen de har, hva det nå er. Om jeg nå må velge, så hadde en pappakropp vært det som ligner mest på meg selv og jeg hadde følt meg mere hjemme med en som ikke kontinuerlig pumpet jern og speilte seg, mens han tok poserende bilder av seg selv i baderomsspeilet med dolokket oppe og underbukser og håndklær i en haug på gulvet. Ja til avslappende virkelige mennesker. :fnise: 

Anonymkode: ffae5...9db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke å tenne på tynne, slanke eller veltrente menn.

Må ha minst 10-15 kg for mye. Uten å være lat og mannen må være rett og rak i kroppen. "Nedsunkne" menn er også lite attraktivt. 

Anonymkode: bad2c...8b1

Skrevet

Foretrekker slanke menn. Men personlighet og utstråling er viktigere enn alt annet. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ikke så lett på kropper. Det er personlighet og utstråling som påvirker meg.

Anonymkode: 0abd6...69a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker menn som er litt bamse, gjerne med ordentlig kraftige skuldre og litt mage. 

Anonymkode: b2bc3...a99

AnonymBruker
Skrevet

Heller 5 kilo for mye enn for lite. Tynne menn er de verste.

Anonymkode: f1ee5...f79

Skrevet

Det er utstrålingen til mannen som fenger meg mest. Jeg vet det er sykt kjedelig og politisk korrekt, men det får bare være. 

Litt mage gjør ikke noen verdens ting på en mann som oser maskulinitet. 

Jeg tiltrekkes ikke kun av en mage, uansett hvilken fasong den måtte komme i. Det gjelder for øvrig alle kroppsdeler og fasonger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke så mye å si så lenge det ikke er sykelig overvekt. Mage er helt fint det 😊 Jeg har en liten mage selv og, så 😝

Anonymkode: 12d0a...039

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er sunn og opptatt av å holde seg i form. Jeg vet at jeg hadde vært bekymret dersom han var overvektig eller usunn. Særlig nå som vi begynner å bli godt voksne, hører om mange menn som blir hjertesyke ganske tidlig i livet. 

Menn som er veldig opptatt av utseende, særlig muskler, finner jeg veldig lite attraktivt. Men å beholde normal bmi og mosjonere syns jeg ethvert menneske burde jobbe for (for egen del), med mindre det er gode grunner til at det ikke går selvfølgelig. 

Anonymkode: e69d5...784

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er vel ikke flat og muskuløs, men har heller ingen «pappakropp». Han er kraftig bygd med brede skuldre og store overarmer, men ingen mage. Han er lavere enn meg, men har likevel en sånn type kropp som får meg til å føle meg veldig trygg når jeg er i armene hans. 

Anonymkode: 69e39...a05

AnonymBruker
Skrevet
Sjarmør skrev (19 timer siden):

Liker dere helst helt flat og muskuløs, eller litt "pappa" mage?

Er vel ingen som liker fleskemage? Men man kan jo akseptere det om man liker personene ellers. Blir litt som å spørre om noen liker kviser eller eksem - det trenger ikke å være en dealbreaker, jeg vet for eksempel at jeg er ansett som pen selv om jeg har eksem, men tviler på noen ville nevne det som en av tingene som gjør meg pen?

Anonymkode: dcffb...96b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hm, dette er komplekst. Jeg har aldri tent på et visst utseende nødvendigvis, men sunnhet og vilje til å ta vare på kroppen er attraktivt. Mannen min var slank da vi ble sammen, men har lagt på seg en god del i løpet av det siste tiåret, og trener bare i skippertak. Nå har han mye vomfett, og ja, selvfølgelig er det ikke så estetisk, men det viktigste er at det er fryktelig usunt. Han har hatt høye blodsukkerverdier som han får ned i skippertak når han går ned i vekt. Men han klarer ikke å holde fast på vaner med kosthold og trening. Gir opp for lett. 

Og det er faktisk veldig avtennende. Veldig lei av at han nedprioriterer seg selv og er så lat. 

Anonymkode: 973b3...c72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt er greit, vom er turn off nummer en.

Anonymkode: 41ebd...aac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker menn som er sterke men som også liker å kose seg. Med andre ord gjør det meg ingenting at han har litt mage. 

K30 

Anonymkode: e5b84...822

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg liker menn som er sterke men som også liker å kose seg. Med andre ord gjør det meg ingenting at han har litt mage. 

K30 

Anonymkode: e5b84...822

Fantastisk dame er du, skulle vært flere som deg    👍 🤩 👏

Anonymkode: da42a...5b4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingenting mot litt mage, men menn får gjerne slik hard bulemage når de har mage. Det er ikke helt praktisk seksuelt sett for å være ærlig. 

Anonymkode: b15c6...c0c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ikke på menn med mage. Trenger ikke være sixpack, men klassisk ølvom er bare så lite sexy. 

Anonymkode: 40ed3...bfd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...