AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Har rundt 6 stykker på kjøkkenet. De står på veggen og skapene. Hvor kommer de fra? Er det skadedyr? Anonymkode: 21305...9a9
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai Ser ut som melmøll eller lignende. Sjekk melposene dine for flere, ev. for larver. Støvsug/vask skuffer, benker, under, bakom osv. Jeg opplevde å få larver til melmøll en gang, og de hadde såvidt begynt å klekke. Det var i en ny melpose. Kastet alt av mel, støvsugde og vasket alt, og har aldri hatt det igjen senere. Anonymkode: 20336...6b9
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Melmøll heter visst melsmalmott nå. Anonymkode: 20336...6b9
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Ugg, skadedyr ja. Ville kastet all åpen mat og vasket hele kjøkkenet grundig Anonymkode: 60e27...f4d
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ser ut som melmøll eller lignende. Sjekk melposene dine for flere, ev. for larver. Støvsug/vask skuffer, benker, under, bakom osv. Jeg opplevde å få larver til melmøll en gang, og de hadde såvidt begynt å klekke. Det var i en ny melpose. Kastet alt av mel, støvsugde og vasket alt, og har aldri hatt det igjen senere. Anonymkode: 20336...6b9 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Melmøll heter visst melsmalmott nå. Anonymkode: 20336...6b9 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ugg, skadedyr ja. Ville kastet all åpen mat og vasket hele kjøkkenet grundig Anonymkode: 60e27...f4d Dette var overraskende da jeg ikke har melposer i hus og ikke hatt det på lenge, jeg fyller på beholdere og lukker de. Men takk for svar, jeg får ta en ordentlig vårrengjøring. Disse er ikke vanskelige å bli kvitt ikke sant? Anonymkode: 21305...9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå