AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Og hvor har du vært? Aldri opplevd noe sånt selv Anonymkode: 82d14...855 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai Dro til Paris for noen år siden med tre venninner. Fordelen med å være partall var at vi kunne dele oss opp slik at alle fikk gjøre akkurat det de ønsket. Vi hadde en nydelig tur og ville gjerne gjort det igjen! Man blir godt kjent på en slik tur, og selv om man er gode venner hjemme så er det ikke sikkert man ønsker det samme på tur. Så lurt å snakke om forventinger og ønsker på forhånd! Anonymkode: 17608...f76 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai Ja. Anbefaler å være to eller fire. Det er så lett å gjøre det "rettferdig" når det gjelder rom, transport, med mer. Eller splitte om man vil gjøre litt ulike ting. Og så bør man være litt like. Jeg kan ikke reise med noen som bare vil ta en subway i farten, da mat for meg er en viktig del av det å være på tur. Eller noen som vil ut og drikke, jeg foretrekker et glass vin, og tidlig i seng. Jeg ser ikke hvorfor hvor har så stor betydning for deg? Det kommer jo an på interesser. Jeg har vært i London, rund i Europa, rivieraen. Mannen drar helst på sportarrangement. Anonymkode: 23d65...a27
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai Mange ganger, sist i New York i april 😊 Anonymkode: 58ebf...28b
AnonymBruker Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai Nei, har aldri hatt så mange venninner dessverre. Håper å gjennomføre et «par-tur» med et vennepar da 😊 Anonymkode: 5740c...c1d
AnonymBruker Skrevet 3. mai #7 Skrevet 3. mai Hvis det er tre på tur, er det null stress å sove tre på samme rom. Har vært mange ganger på "jentetur". Vanligvis en langhelg, enten i Norge eller i Europa. Anonymkode: 2dc48...a9e
AnonymBruker Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai Mange ganger. Vært flere plasser i norge hvis det ikke passa å dra til utlandet med fly ruter og slik. Vært i polen. Kreta på treningstur med venner. Har planer om to turer i år med forskjellige venner. Mannen drar på tur med venner i sommer. Ja vi reiser der det går direktefly. Men vi er litt spredd i norge. Så det må passe med fly fra flere plasser. Anonymkode: f2e8a...b21
AnonymBruker Skrevet 3. mai #9 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvis det er tre på tur, er det null stress å sove tre på samme rom. Har vært mange ganger på "jentetur". Vanligvis en langhelg, enten i Norge eller i Europa. Anonymkode: 2dc48...a9e Synes det blir for tett på badet. Og jeg sover virkelig ikke bra på en klappseng/sovesofa/barneseng. Leier vi leilighet er det gjerne to rom, og da må jo en få enerom. Så er det busstur, togtur, og en må sitte alene. Så jeg synes tre blir en del mer stress enn fire. Anonymkode: 23d65...a27
AnonymBruker Skrevet 3. mai #10 Skrevet 3. mai Nei, har ikke vært på venninnetur. Anonymkode: cfb71...fbb
Blåsippa Skrevet 3. mai #11 Skrevet 3. mai Ja, både i flokk og kun med en venninne. Har vært i Riga, Italia, Frankrike, Tanzania inkl. Zanzibar, Puerto Rico + Dominikanske Republikk. Noe med nær venninne andre for reiseselskapet/tryggheten sin del.
Grüner Skrevet 3. mai #12 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Og hvor har du vært? Aldri opplevd noe sånt selv Anonymkode: 82d14...855 Mange ganger
AnonymBruker Skrevet 3. mai #13 Skrevet 3. mai Ja, alle mine turer er vennetur er. Vært i Afrika og rundt om i Europa. Anonymkode: b6dfc...9eb
AnonymBruker Skrevet 3. mai #14 Skrevet 3. mai Har reist en helg til København med en venninne, veldig koselig. Så noen teltturer med venninner, da vi var i tenårene. Så en del turer med København båten da vi var unge. En tur til Tyrkia med en venninne, hun var ikke så hyggelig på turen. Ellers en del turer med familie. Spesielt med min søster, og niese som er bare 10 år yngre enn meg. Liker de turene best, da vi alle er veldig selvstendige, og kan fint dele oss, da vi vil gjøre forskjellige ting. Anonymkode: 928a1...465
AnonymBruker Skrevet 3. mai #15 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Og hvor har du vært? Aldri opplevd noe sånt selv Anonymkode: 82d14...855 Noen turer til england, Vilniaus, og italia. Anonymkode: d8b2b...de6
AnonymBruker Skrevet 3. mai #16 Skrevet 3. mai Nei, det har jeg dessverre aldri fått opplevd😞 Reiser litt til stevner/kurs sammen med noen med felles hobby, men det er jo ikke helt det samme…… Anonymkode: 7f48f...38a
AnonymBruker Skrevet 3. mai #17 Skrevet 3. mai Ja, reist to ganger til Spania. Vi var 8 stk. ble mye fyll og alkohol, men greit nok til alderen. Strengt tatt ikke noen højdare. Så har jeg reist med en venninne til Skottland, og en annen til England. Hun jeg var med i England traff en fyr og ville ha han med på hotellrommet som vi delte 🫠 Anonymkode: 2c27d...44e
Stor pike Skrevet 3. mai #18 Skrevet 3. mai Ja, med en venninne til Edinburgh og Kreta og en hel gjeng til Mallorca.
AnonymBruker Skrevet 3. mai #19 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og hvor har du vært? Aldri opplevd noe sånt selv Anonymkode: 82d14...855 Ja.... London, Spania,Polen,Skottland,Bulgaria... Ellers har det vært med kun kjæresten, eller ferie med kids. Anonymkode: 18272...4e8
AnonymBruker Skrevet 3. mai #20 Skrevet 3. mai Flere ganger bl.a.. Island, Tsjekkia, USA, Spania, Hellas, Danmark og helgeturer rundt om i Norge, både hytteturer og byturer☺️ Ikke like lett å koordinere nå med familiekjøret, men jeg får som regel til 1-2 ganger i året, minst😁 Anonymkode: 549fd...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå