AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:42 #1 Del Skrevet fredag kl 21:42 Jeg er i gang med hagen vår, ønsker meg et blomster hav å har kjøpt inn mange nydelig løk, både vår og høst blomstring. Tulipaner står nå i full blomst å jeg ser at georgine knollene, ranukelknoller og anemone skal plantes mellom april og juni. Jeg vil ha de i jorden så fort som mulig, men det har vært kjølig. Har samme klima som i oslo, akkurat her jeg bor er det h3. Har dere plantet ut deres? Er det for tidlig enda? Anonymkode: b6a2b...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 03:55 #2 Del Skrevet lørdag kl 03:55 Var 2 grader inatt,ville ventet en uke.Da er det meldt mildere på natten. Anonymkode: 07fd9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:36 #3 Del Skrevet lørdag kl 05:36 Georginene bør vente til etter 17. mai, andre sommerblomster også. Anonymkode: 1e0c1...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:36 #4 Del Skrevet lørdag kl 05:36 Georginene bør vente til etter 17. mai, andre sommerblomster også. Anonymkode: 1e0c1...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:43 #5 Del Skrevet lørdag kl 11:43 Det er litt tidlig,jeg er utolmodig! 😁 Men jeg sår og planter i potter og bærer de ut om morran og inn på kvelden for å herde de. Mye arbeid men det må til. Anonymkode: 83f81...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet lørdag kl 21:04 #6 Del Skrevet lørdag kl 21:04 (endret) Anbefaler å plante knoller i potter eller plastposer i april eller så fort som mulig, slik at de kommer igang. Deretter kan du plante de ut når faren for frost er over, men gjerne ta de ut og inn en stund på forhånd, slik at de herdes. Om du skal ha noen i krukke, så kan du plante direkte i den, og ta den ut og inn. Nå har det jo vært plussgrader døgnet rundt en stund, så mulig det hadde gått og plante rett ut nå også, men man vet aldri. Endret lørdag kl 21:04 av Hanne67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå