AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:30 #1 Del Skrevet fredag kl 21:30 Hva tenker dere om tarot/hekseri Jeg spør dere som er kristene, er det normalt og drive med det ? Jeg vil si at det åpner veier til helvete / bad spirits osv,eller tar jeg feil? Anonymkode: 6b724...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet fredag kl 21:33 #2 Del Skrevet fredag kl 21:33 Jeg tenker det er tull og vås. Er ikke kristen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:34 #3 Del Skrevet fredag kl 21:34 Abra skrev (Akkurat nå): Jeg tenker det er tull og vås. Er ikke kristen. Ikke så smart heller, ts ba de kristne om å svare. Anonymkode: 8405f...fe7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet fredag kl 21:35 #4 Del Skrevet fredag kl 21:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke så smart heller, ts ba de kristne om å svare. Anonymkode: 8405f...fe7 Nei, ts ba de kristne svare på om det var normalt å drive med det. Innledningsvis står det ‘hva tenker dere om det’. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:51 #5 Del Skrevet fredag kl 21:51 Jeg holdt mye på med tarot kort som tenåring, var også veldig opptatt av spøkelser og hjemsøkte hus, horoskoper, klarsynte. Jeg slet skikkelig med selvskading og selvmordsforsøk også. Jeg ble en klassisk psykatri pasient. Jeg pleide å ligge på natten å dunke hodet i veggen mens jeg skrek fordi jeg ikke taklet å være inne i hodet mitt. Men så fikk jeg noen bibelvers av en prest når jeg var 15. jeg leste de på mitt aller verste og opplevde en enorm kjærlighet som strømmet gjennom meg. Jeg trodde at Gud elsket meg. Han elsket meg og ikke mitt ytre, eller hva jeg drev med eller hvor mye galt jeg gjorde. Etter det så brant jeg tarot kortene mine, kastet alle krystaller og new age bøker jeg hadde. Fra jeg var 15-19 ble jeg helt fri fra selvskading, depresjoner, angst, selvmordstanker mm. Jeg klarte å fullføre vgs og kom meg inn på universitetet og har nå høyere utdannelse på master nivå. Har barn og eier hus, er gift på 7 året med fyren jeg vokste opp med, som også var kristen. Han hjalp meg å lese bibelen riktig og ikke overåndeliggjøre alt. Livet mitt er kjempe fint nå i en alder av 26 og har vel ingen andre å takke enn Gud. Jeg tror tarot kort ikke har noen makt, eller er noe vei til noe som helst, jeg tror at det folk gjør det til, er det de vil oppleve og erfare. Hvis folk bruker tarot fordi de ønsker så iherdig å få kontakt med det åndelige er det ikke sikkert de finner det der, men heller vandrer i sine egne selv oppfyllende profetier. jeg var psykisk syk, og jeg tror ikke tarot kortene mine åpnet noen dører, jeg tror de heller fikk meg til å tro på ting som ikke stemmer overens med virkeligheten, og det er da man blir skrullete i hodet. Anonymkode: a295d...431 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:46 #6 Del Skrevet i går, 06:46 Alt har med intensjon å gjøre. Har man gode intensjoner og ønsker å hjelpe andre så er det noe Gud synes er OK. Har man dårlig intensjoner er det en helt annen sak. Anonymkode: 49cfd...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #7 Del Skrevet 15 minutter siden Sjekk utforske hekser" gruppe på Facebook. Der er det flere andre som holder på med det og det er et fellesskapsmiljø Anonymkode: 3476d...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #8 Del Skrevet 15 minutter siden Norske helser gruppe på fb Anonymkode: 3476d...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå