AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Er alle klærne på Lager 157 veldig små i størrelsen? Alle toppene var så trange og korte. Anonymkode: a66f9...856
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Ja, og helt elendig kvalitet. Anonymkode: 9dbdc...50c 2 1
Morpheus Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Se er små og krymper i vask. Derfor handler jeg alltid ekstra stort ser. Da passer de etter en vask.
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Str er normal, men t-skjortene har en tendens til å krype litt opp i lengden. Kvaliteten er så som så, men har også plagg derifra kjøpt i mange farger da vi er så fornøyde. Med tre barn elsker jeg Lager 157 til basis ting, men også en del sesong klær. Linen bl.a. er veldig bra. Anonymkode: 5777b...0e9
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Yes. Barnet mitt er 124cm, jeg kjøper 160 Anonymkode: 15f5e...a7e
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai T-skjortene krymper ganske mye etter vask. Anonymkode: 877b3...4dd
Coachshinny Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 23.26): Er alle klærne på Lager 157 veldig små i størrelsen? Alle toppene var så trange og korte. Anonymkode: a66f9...856 Mine jeans kjøper jeg hos Lager 157, fordi at de er supertrange😍 Jeg elsker deres trange jeans med høyt liv😍
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Str er normal, men t-skjortene har en tendens til å krype litt opp i lengden. Kvaliteten er så som så, men har også plagg derifra kjøpt i mange farger da vi er så fornøyde. Med tre barn elsker jeg Lager 157 til basis ting, men også en del sesong klær. Linen bl.a. er veldig bra. Anonymkode: 5777b...0e9 Skal legges til at mine er over på voksen størrelse, så barneavdelingen kjenner jeg ikke til. Anonymkode: 5777b...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå