AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Resten av livet, hva hadde du valgt? Anonymkode: 7c3ca...3d6
Kristian Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Resten av livet, hva hadde du valgt? Anonymkode: 7c3ca...3d6 Bli ridd 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai Er misjoner totalt ut av bildet? Anonymkode: 8361d...0e1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #9 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er misjoner totalt ut av bildet? Anonymkode: 8361d...0e1 Absolutt ikke, det er min favoritt. Bare litt nysgjerrig dame her..ts Anonymkode: 7c3ca...3d6
Abra Skrevet 2. mai #10 Skrevet 2. mai Liker utsikten best bakfra. Men kommer styggfort av å bli ridd.
AnonymBruker Skrevet 2. mai #11 Skrevet 2. mai Liker ri, men det er noe dyrisk med bakfra! Anonymkode: 7b8c8...ee9 1 1
feliek54 Skrevet 3. mai #12 Skrevet 3. mai (endret) AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 22.59): Resten av livet, hva hadde du valgt? Anonymkode: 7c3ca...3d6 Den stillingen som gav oss begge best nytelse Endret 4. mai av feliek54 2
draug 75 Skrevet 5. mai #13 Skrevet 5. mai Bakfra. Uten tvil. Uten nåde. (Jeg er jo nesten der uansett.)
AnonymBruker Skrevet 5. mai #14 Skrevet 5. mai Best bakfra. Tenner ekstra på om dama slipper en skikkelig promp når jeg tar henne bakfra i musa. Blir mer dyrisk. Anonymkode: f161e...df6 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #15 Skrevet 5. mai Bakfra, med mindre hun har ikke-eksisterende glutes. Anonymkode: f29f4...587
AnonymBruker Skrevet 5. mai #17 Skrevet 5. mai Ridd. Uten tvil. Får ikke se hverken pupper eller ansikt når jeg knuller henne bakfra. Men kan jo hende ikke alle er like heldige med utseendet på dama si da, så det er derfor noen velger bakfra🤔 Anonymkode: e0c45...553 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #18 Skrevet 5. mai StovnerJune skrev (21 minutter siden): Mye late menn som skal ris her. 😂 Vi er ikke late, men vi liker å nyte, både utsikten, og jobben som gjøres. Anonymkode: e0c45...553
Bamseklemmer Skrevet 5. mai #19 Skrevet 5. mai StovnerJune skrev (16 minutter siden): Mye late menn som skal ris her. 😂 Jo jeg tåler både ris og bli ridd😅 Jeg tenker ofte: Woow så deilig det er å ligge på rygg.. og nyte å høre og se henne, knulle febrisk for sin egen orgasme. Jeg er ikke lat, jeg ligger stille for å ikke forstyrrer takten.. og retter opp rompa å strammer pikken det jeg makter.. jeg elsker å høre og se kvinner på kanten av orgasmen, og som får orgasme før meg🪄 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #20 Skrevet 5. mai StovnerJune skrev (32 minutter siden): Mye late menn som skal ris her. 😂 Kan også handle om at noen menn liker å se noe annet enn rompa og ryggen🤷♀️ Noen menn foretrekker å se mer enn det… Men, som kvinne… Skjønner du tenkte det, det var min umiddelbare tanke og😂 Men, har såpass erfaring og er såpass gammel nå, at min erfaring er hvert fall, at når sexen er mellom to mennesker som bryr seg om hverandres nytelse, så er mannen -også- opptatt av å gi🙈 Og nei det var ikke ett stikk til menn, men mer at når jeg begynte å verdsette meg selv, så merket jeg jo at kvaliteten på mannfolka ble bedre😅 Naturlig nok! Anonymkode: 2dbe6...f1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå