AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:54 #1 Del Skrevet fredag kl 20:54 Hilsen nysgjerrig dame som erfarer at kjæresten kommer lettest når jeg rir… Anonymkode: e8fe3...30e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eksentrisk Skrevet fredag kl 23:01 #2 Del Skrevet fredag kl 23:01 Doggy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:03 #3 Del Skrevet fredag kl 23:03 Cowgirl/reverse-cowgirl Anonymkode: c0a4d...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet fredag kl 23:17 #4 Del Skrevet fredag kl 23:17 Gode, gamle misjonær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet fredag kl 23:38 #5 Del Skrevet fredag kl 23:38 Doggy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet lørdag kl 08:35 #6 Del Skrevet lørdag kl 08:35 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hilsen nysgjerrig dame som erfarer at kjæresten kommer lettest når jeg rir… Anonymkode: e8fe3...30e Når jeg har kontrollen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet lørdag kl 14:55 #7 Del Skrevet lørdag kl 14:55 (endret) Stort sett ulike varianter av misjonær. Men det vil jo og variere fra dame til dame, både med tanke på faktorer som anatomi, BMI, friksjon, og avhengig av hennes respons. Endret lørdag kl 21:24 av Resignert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet lørdag kl 15:01 #8 Del Skrevet lørdag kl 15:01 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hilsen nysgjerrig dame som erfarer at kjæresten kommer lettest når jeg rir… Anonymkode: e8fe3...30e Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet lørdag kl 17:11 #9 Del Skrevet lørdag kl 17:11 Kujente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:34 #10 Del Skrevet lørdag kl 17:34 Liker best å ha kontrollen! Doggie eller magen da er det gjort! Anonymkode: 1ec41...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:57 #11 Del Skrevet lørdag kl 17:57 tja, bakfra, men også raskt i misjonær. om en dame rir meg kan ddet ta tid, spørs på hvor kompatible vi er. kan kunsten å holde igjen til hun kommer, så ikke stor forskjell på stillingene. misjonær er størst sjanse for at vi kommer på likt. noen ganger gir jeg henne en rekke orgasmer før hun stønner at jeg skal ta henne bakfra og komme så vi kan slappe litt av. jeg er en vinner i sengen og tilpasningsdytig. Anonymkode: 61e16...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet lørdag kl 20:46 #12 Del Skrevet lørdag kl 20:46 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hilsen nysgjerrig dame som erfarer at kjæresten kommer lettest når jeg rir… Anonymkode: e8fe3...30e Å bli ridd av forrige partner var magisk. Da jeg kom første gangen bare fortsatte hun til jeg ble hard igjen. Tok ikke lang tid før jeg kom for andre gang. Før det ville jeg sagt at doggy var best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet lørdag kl 20:55 #13 Del Skrevet lørdag kl 20:55 Flink pike lærte meg for mange år siden at bakfra er løsningen for å få ham ferdig. Og jammen hadde hun ikke rett.. Når du tror det ikke er mer igjen, så prøv en runde bakfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:02 #14 Del Skrevet lørdag kl 21:02 Doggy Anonymkode: 4e55d...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:27 #15 Del Skrevet lørdag kl 21:27 Stort sett konsulentstillinger. Anonymkode: 67b8e...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:34 #16 Del Skrevet lørdag kl 21:34 Misjonær Anonymkode: 6319f...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tony-S Skrevet søndag kl 13:26 #17 Del Skrevet søndag kl 13:26 Er nok uten tvil i DOGGY.. I hvert fall om jeg kan være litt "akrobatisk" og "hun" får dyttet rumpa ekstra godt oppover. Ellers så vet jeg at jeg kan fort "ligge litt tynt an" i misjonær når jeg virkelig pumper hardt og fort i fitta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:50 #18 Del Skrevet søndag kl 13:50 Doggy hvis dama har en GYAT! Anonymkode: 98670...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:15 #19 Del Skrevet søndag kl 15:15 Doggy uten tvil. Det blir fort one minute man da. Anonymkode: f734c...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:33 #20 Del Skrevet søndag kl 16:33 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Doggy hvis dama har en GYAT! Anonymkode: 98670...197 Hva er GYAT? Anonymkode: e3eef...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå