AnonymBruker Skrevet i går, 09:51 #81 Del Skrevet i går, 09:51 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Koker du opp pasta i flere omganger i løpet av uka? Jeg ville vært bekymra for om pastaen holder seg i kjøleskap i 7 dager. Oopsi, det ble visst litt avsporing men håper på tilgivelse fra TS. 😇 Anonymkode: 69dd8...ff4 Setter en boks i kjøleskapet og resten i fryseren. Tiner i løpet av 4 timer og varmes 3 minutter i microen. Anonymkode: e6ea9...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:02 #82 Del Skrevet i går, 10:02 Brunhilde skrev (22 minutter siden): Hørt om fryseboks? Hva med deg, hørt om å svare folk på en ordentlig måte? Anonymkode: 69dd8...ff4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:06 #83 Del Skrevet i går, 10:06 Takk! For en fin og engasjert gjeng. Har brukt en del tips her nå 😊 Anonymkode: 77abf...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #84 Del Skrevet 23 timer siden Prøv selge noe på finn vis du har🌞 Anonymkode: fe8a1...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #85 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 22.23): Hvordan skal det gå? Hva ville dere valgt å bruke de på? Dette skal gå til alt. Mat og underholdning og ellers alt som dukker opp Anonymkode: 77abf...c70 Hvis du er alene uten barn og dette kun skal dekke mat o.l., så er det ingen grunn til panikk. Jeg har klart meg med mindre enn det og likevel klart å få i meg både mat og litt smågodt. Alt handler om prioritering, et minimum av økonomisk sans og en nese for gode tilbud og muligheter. Datohylla på butikken og Too Good To Go er veldig lurt. Jeg hentet nettopp to poser fra TGTG fra bakeriet (kostet meg 92 kr), og fikk grove rundstykker og baguetter i massevis (3 baguetter og 12 rundstykker) + to påsmurte baguetter m ost og skinke + 4 boller. Ja, det er kanskje ikke optimalt kosthold i manges øyne, men det er god mat som varer i noen dager. Sånn i nøden er det i hvertfall ikke noe å klage på. TGTG fra dagligvaren kan inneholde alt mulig av matvarer, så med litt fantasi kan man sikkert lage flere gode måltider av det også. Ellers er det bare å kjøpe frosne grønnsaker, egg og rimelig kjøtt, lage noen enkle retter som kan fryses ned i porsjoner, og eventuelt spise bittelitt mindre. Og så se på økonomien din, om det er noe du kan gjøre for å unngå å gå tom så tidlig og aldri ha penger til overs. Det er ikke lurt å leve fra lønning til lønning og ikke spare så mye som en liten hundrelapp. Anonymkode: 5c96d...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23 timer siden #86 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva med deg, hørt om å svare folk på en ordentlig måte? Anonymkode: 69dd8...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå