AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:15 #1 Del Skrevet fredag kl 20:15 Noen som har handlet på Asos i det siste? Er det mye stress rundt mva/fortolling? Vet de skal være Voec reg, men sist jeg handlet der for noen år siden så kom det mva og gebyr. Fikk tilbakebetalt det av Asos men mye styr. Anonymkode: 93504...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:17 #2 Del Skrevet fredag kl 20:17 Jeg har handlet der uten problem ved henting, men blir styrete straks det er retur. Skulle ønske det var like enkelt som Zalando har det. Anonymkode: 466f5...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:50 #3 Del Skrevet fredag kl 20:50 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har handlet der uten problem ved henting, men blir styrete straks det er retur. Skulle ønske det var like enkelt som Zalando har det. Anonymkode: 466f5...abb Retur er noe jeg ikke gjør til Asos det er for mye styr som smdu sier. Du har handlet derfra i det siste uten at det ble noen problemer? Anonymkode: 93504...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:52 #4 Del Skrevet fredag kl 20:52 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Retur er noe jeg ikke gjør til Asos det er for mye styr som smdu sier. Du har handlet derfra i det siste uten at det ble noen problemer? Anonymkode: 93504...f92 Ikke vært noen problemer de siste gangene jeg har handlet derifra, har gjort to kjøp i løpet av de siste tre ukene. Anonymkode: 466f5...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:54 #5 Del Skrevet fredag kl 20:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke vært noen problemer de siste gangene jeg har handlet derifra, har gjort to kjøp i løpet av de siste tre ukene. Anonymkode: 466f5...abb Tusen takk🥰 Anonymkode: 93504...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:01 #6 Del Skrevet fredag kl 21:01 Ingen problem, de har lagt inn toll i totalprisen. Jeg handler MYE på Asos 🤭 Anonymkode: 649d7...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå