AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:12 #1 Del Skrevet fredag kl 20:12 Får lønn fra NAV under permisjon. Fast ansatt. Har ett barn fra før og da fikk jeg 10,2 prosent av de 12 første ukene av NAV, og arbeidsgiver betalte resten. Eksempel fikk 15 000 av NAV og 55 000 av arbeidsgiver slik at feriepengene ble det de opprinnelig skulle vært. Nå har jeg vært i permisjon siden desember og planlegger å si opp jobben. Vet jeg får 10,2 prosent av NAV første 12 ukene fortsatt, men er det slik at arbeidsgiver kan si at de ikke betaler resterende feriepenger om jeg sier opp? Altså at jeg kun får av NAV neste år? Anonymkode: 0a456...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet fredag kl 20:20 #2 Del Skrevet fredag kl 20:20 Arbeidsgiver betaler da kun feriepenger for den lønnen du har fått fra arbeidsgiver. De betaler ikke feriepenger for de pengene du har fått fra nav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:31 #3 Del Skrevet fredag kl 21:31 La Luna skrev (1 time siden): Arbeidsgiver betaler da kun feriepenger for den lønnen du har fått fra arbeidsgiver. De betaler ikke feriepenger for de pengene du har fått fra nav. Arbeidsgiveren min betaler feriepenger for foreldrepengene jeg har fått fra Nav, de dekker mellomlegget jeg mister. Derfor lurer jeg på om de gjør det samme om jeg sier opp. Anonymkode: 0a456...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:13 #4 Del Skrevet lørdag kl 04:13 Det må du spørre arbeidsgiver om, de er ikke pålagt å dekke det mellomlegget, det er et tilleggsgode Anonymkode: cae0d...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:49 #5 Del Skrevet lørdag kl 07:49 Det er ikke vanlig eller liv for den sagt skyld å forskjellsbehandle deg om du er i oppsigelsestiden din. Jeg jobber i HR og slikt har arbeidsgivere hverken interesse eller kapasitet til å styre med. Anonymkode: e8969...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå