AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:49 #1 Del Skrevet fredag kl 19:49 Jeg skal gifte meg snart og har sett på måter å ta vare på brudebuketten min. Tenkte at jeg selv skulle tørke den, men ser at blomstene mister ganske mye farge. Har en venninne som endte opp med å kaste den etter noen år. Har søkt litt og fant denne siden https://evigmin.no som tilbyr tørking og støping av buketten i resin. Det jeg lurte på er om noen har erfaringer med Evig min? Eller kjenner andre som tilbyr sånne tjenester? Anonymkode: 80ab0...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:59 #2 Del Skrevet fredag kl 19:59 Dropp resin, den blir gul med årene. Anonymkode: 4c47a...870 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:58 #3 Del Skrevet fredag kl 21:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dropp resin, den blir gul med årene. Anonymkode: 4c47a...870 Jeg gjorde dette for mange år siden (6 år siden) med min brudebukett i Usa når vi giftet oss. Min er fremdeles klar og ikke gul. Anonymkode: 80ab0...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:12 #4 Del Skrevet fredag kl 22:12 Kan du ikke bare ta et bilde av den? Hva skal du med noen døde gamle blomster som bare samler støv? Skal du ha den til pynt liksom? Spar pengene, og kjøp noe som er fint heller. Anonymkode: 553a8...ce4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:00 #5 Del Skrevet lørdag kl 06:00 Gjør som søsteren min 🙈 Hun kastet buketten over hodet og traff vifta i taket. Alle fikk sin bit av den 😂 Selv har jeg aldri forstått poenget med ta vare på en haug med tørre og døde blomster. Er bare noe som samler støv. Anonymkode: 5a771...026 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:03 #6 Del Skrevet lørdag kl 06:03 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gjør som søsteren min 🙈 Hun kastet buketten over hodet og traff vifta i taket. Alle fikk sin bit av den 😂 Selv har jeg aldri forstått poenget med ta vare på en haug med tørre og døde blomster. Er bare noe som samler støv. Anonymkode: 5a771...026 🤣 Anonymkode: 3cce3...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet lørdag kl 06:09 #7 Del Skrevet lørdag kl 06:09 Vi la buketten på min svigersmors grav . Vurderte tørk en periode, men fant ut at vi har bilder V den så det holder. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:16 #8 Del Skrevet lørdag kl 06:16 Gled deg over buketten på selve dagen, ta bilder og gå videre. Anonymkode: 979d3...4bc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:22 #9 Del Skrevet lørdag kl 06:22 Jeg la den på grava til noen som betyr mye for oss. jeg synes det er veldig harry å ta vare på brudebuketten sin. Akkurat nå er bryllupet altoppslukende for deg, men om kort tid føles det ikke så spesielt lengre. Anonymkode: e55df...f94 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:26 #10 Del Skrevet lørdag kl 06:26 Jeg tok vare på den i mange år. Så ble jeg lei og kasta den. Jeg har jo bilde av den. Nærbilde også. Støvsamler og tok plass. Anonymkode: 3b1bd...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet lørdag kl 06:41 #11 Del Skrevet lørdag kl 06:41 Tror det er vanskelig å bevare slike buketter. Ofte blir de vel bare lagt bort og samler støv.. men for noen har det nok høyere verdi enn for andre å ta vare på den. Jeg satt den bare i vase og beundret den der til den visnet og ble kastet. Har mange bilder av den også, det holder for meg. Noen av de øvrige dekorasjonene og bukettene til blomsterpikene la vi på gravene til min mor, farmor og farfar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå