AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:07 #1 Del Skrevet fredag kl 19:07 Er 45, og har begynt å få tendenser til «strukket» og tørr hud på halsen. Noen som har tips til en god lotion, serum, krem for å tilføre fuktighet? Har ellers kontroll på kosthold, vanninntak og solkrem, så ønsker primært tips til produkter, gjerne noen som er snill mot lommeboka også. 😅 Anonymkode: 7d296...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:12 #2 Del Skrevet fredag kl 19:12 Kan du ikke bruke det samme som i ansiktet? Må du ha en egen krem til hals? Anonymkode: e3f36...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:16 #3 Del Skrevet fredag kl 19:16 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du ikke bruke det samme som i ansiktet? Må du ha en egen krem til hals? Anonymkode: e3f36...bc8 Tja, jeg har ikke tørr hud i ansiktet, så da bør jeg vel bruke noe som er tilpasset huden på halsen, vil jeg tro. Anonymkode: 7d296...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:55 #4 Del Skrevet fredag kl 19:55 Du kan bruke samme produkter i ansiktet og på halsen, men hvis halsen er tørrere kan du ha noen dråper olje i fuktighetskremen på halsen. Hvis det er «krepp» du har fått er det dessverre ikke så mye å gjøre med det (annet enn kirurgi). Anonymkode: e3804...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå