AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:14 #21 Del Skrevet fredag kl 20:14 Jeg er ikke super fan av det, men møter jeg en mann som er meget kjekk og han har hår på brystet er det jo bare digg - når han selv ser bra ut. Men foretrekker uten, eller i alle fall ikke veldig mye. Anonymkode: acea5...0e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:30 #22 Del Skrevet fredag kl 21:30 Mardina skrev (2 timer siden): Veldig sexy 🥰 Jo mer, jo bedre 😁 Menn som ikke har et eneste hårstrå på kroppen er turn-off for meg.... 👎 Enig 🥰 Anonymkode: 4649b...950 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:44 #23 Del Skrevet fredag kl 23:44 0-25 år: hat 25-40år: elsk Anonymkode: 62475...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:44 #24 Del Skrevet i går, 08:44 Tja... Alt annet enn kroppshår på menn er faktisk utrolig feminint. Unntaket er jo de som er syke eller har blitt født slik. Anonymkode: fd1c7...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:56 #25 Del Skrevet i går, 08:56 De fleste voksne menn har vel det, riktignok i ulike mengder. Jeg foretrekker mer over mindre. Er generelt glad i kroppshår på menn. Anonymkode: 821f0...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:00 #26 Del Skrevet i går, 09:00 Sjarmør skrev (14 timer siden): Hva liker du best? Elsker det så lenge det ikke er full skog eller hår på ryggen. Mye finere med litt hår enn ingenting. Det blir for gutt. Anonymkode: 5b451...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:00 #27 Del Skrevet i går, 09:00 Hår på brystkassen er digg. Brystkasse uten naturlig behåring er digg. Barbert/vokset brystkasse er ikke digg! Anonymkode: 22ec3...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:09 #28 Del Skrevet i går, 09:09 Mannen min brukte å barbere det bort når vi møttes. Fikk beskjed om at det trengte han ikke å gjøre. Han har ikke gjort det siden. Så om folk har hår etter ikke har ikke noe å si. Men ikke barbere det bort. Sånn stikk hår liker jeg ikke. Men jeg elsker å stryke på det. Anonymkode: 137b4...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronica<3 Skrevet 13 timer siden #29 Del Skrevet 13 timer siden Tråden er ryddet for innlegg med link til innsamling. veronica<3, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå