Sjarmør Skrevet fredag kl 18:43 #1 Del Skrevet fredag kl 18:43 Hva liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:47 #2 Del Skrevet fredag kl 18:47 Spiller lite eller ingen rolle. Det som er viktig er hvilken mann brystet og det ev. håret sitter på Helt seriøst, liker jeg mannen godt nok så spiller det ingen rolle! Anonymkode: 15ce4...5a0 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet fredag kl 18:50 #3 Del Skrevet fredag kl 18:50 Det er så vanlig med hår på brystet at det tenker jeg ikke over. Det er i alle fall ikke noe jeg har spesielle preferanser for, at det må være med/uten brysthår på menn. Er mannen fin, så er hår på brystkassa fint også. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:57 #4 Del Skrevet fredag kl 18:57 Foretrekker hårete brystkasser. Helt glattbarbert er en no go. Men liker heller ikke når det ser ut som håret på overkroppen er en tykk ullgenser. Da blir det for mye Anonymkode: 447a0...9c4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet fredag kl 19:01 #5 Del Skrevet fredag kl 19:01 Nei, det er ikke no for meg. Glad mannen ikke har hår på brystet 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:15 #6 Del Skrevet fredag kl 19:15 Jeg ELSKER det. Jo mer, jo bedre. Det er deilig å kose på og stryke på. Liker hår på ryggen også. Anonymkode: 74de9...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet fredag kl 19:17 #7 Del Skrevet fredag kl 19:17 Jeg foretrekker menn med hår på brystet og nedover magen. Syns det er sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:22 #8 Del Skrevet fredag kl 19:22 Elsker det, rett og slett sexy. Anonymkode: 72769...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:23 #9 Del Skrevet fredag kl 19:23 Elsker det. Anonymkode: f8591...4ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet fredag kl 19:28 #10 Del Skrevet fredag kl 19:28 Veldig sexy 🥰 Jo mer, jo bedre 😁 Menn som ikke har et eneste hårstrå på kroppen er turn-off for meg.... 👎 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:32 #11 Del Skrevet fredag kl 19:32 Takler ikke masse svarte hår. Litt hår, så lenge ikke svart er ok. Anonymkode: 7ddff...190 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:47 #12 Del Skrevet fredag kl 19:47 Jaa takk! Men ikke altfor mye og ikke på ryggen. Synes det er maskulint og fint. Det viktigste er jo selvfølgelig mannen bak da! Anonymkode: d0a01...762 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:49 #13 Del Skrevet fredag kl 19:49 Menn og brystbehåring kommer i alle slags varianter og jeg bryr meg ikke om brysthårene, men om mannen. Så det spiller ingen rolle. Jeg har vært sammen med menn med lite hår, rart hår spredt litt random rundt om kring og menn med ganske tett hår. Alle har vært hotte. Anonymkode: c0a77...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:51 #14 Del Skrevet fredag kl 19:51 Foretrekker hår på brystet fremfor glatt Anonymkode: d6473...49e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:55 #15 Del Skrevet fredag kl 19:55 Jatakk! Og litt veiviser både foran og bak helst. Og bare frisert nedentil, ikke glattbarbert. Hår på ryggen er jeg ikke like begeistret for, men menn skal ha hår på kroppen. Anonymkode: de008...f98 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:55 #16 Del Skrevet fredag kl 19:55 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Foretrekker hårete brystkasser. Helt glattbarbert er en no go. Men liker heller ikke når det ser ut som håret på overkroppen er en tykk ullgenser. Da blir det for mye Anonymkode: 447a0...9c4 Jeg er også der. Masse hår (så mye at man nesten ikke ser huden) på ryggen, derimot ... 🙄 Anonymkode: 6ad08...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:01 #17 Del Skrevet fredag kl 20:01 Liker en «passende mengde» veldig godt. Men ikke ullgenser/pels, det er verre enn glattbarbert. Anonymkode: c0559...895 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:02 #18 Del Skrevet fredag kl 20:02 Hår på brystet er veldig sexy. Jeg liker mye kroppshår på menn. Det gjør ingenting om han har på ryggen. K30 Anonymkode: 0347b...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:13 #19 Del Skrevet fredag kl 20:13 🤮 Anonymkode: d1ef2...349 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:14 #20 Del Skrevet fredag kl 20:14 Koselig. Anonymkode: 76551...cb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå