AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:11 #1 Del Skrevet fredag kl 16:11 Jeg vurderer å begynne å bruke whatsapp men ser på youtube at under oppsett av whatsapp krever tilgang til bilder, kontakter,etc.. Er dette en sikker app å bruker til calls, chat osv..? Anonymkode: 94b36...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet fredag kl 16:15 #2 Del Skrevet fredag kl 16:15 Ja bruker det masse. Mer en sms. Den skal være veldig sikker å sende meldinger og passord gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:15 #3 Del Skrevet fredag kl 16:15 Ja, det er vel den appen som blir mest brukt..? Alle i min familie bruker det, og det samme gjør mange av mine venner. Anonymkode: 2f064...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:23 #4 Del Skrevet fredag kl 16:23 Den er sikker, men jeg liker bedre Telegram. Som Whats App, bare bedre. Anonymkode: ea85c...146 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:24 #5 Del Skrevet fredag kl 16:24 kaleidoskop skrev (7 minutter siden): Ja bruker det masse. Mer en sms. Den skal være veldig sikker å sende meldinger og passord gjennom. Ja, den er kryptert når man sender meldinger og ved samtaler osv men appen krever tilgang til bildene og kontaktlisten osv.. Er ikke så keen på å dele det med appen.. Men vet at mange bruker den og er i tenkeboksen foreløpig på om jeg skal installere den.. Anonymkode: 94b36...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:26 #6 Del Skrevet fredag kl 16:26 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, det er vel den appen som blir mest brukt..? Alle i min familie bruker det, og det samme gjør mange av mine venner. Anonymkode: 2f064...0c9 Ja er nok det. Har selv familie og venner som bruker den men er foreløpig litt skeptisk og litt grønn hehe Anonymkode: 94b36...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet fredag kl 18:57 #7 Del Skrevet fredag kl 18:57 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vurderer å begynne å bruke whatsapp men ser på youtube at under oppsett av whatsapp krever tilgang til bilder, kontakter,etc.. Er dette en sikker app å bruker til calls, chat osv..? Anonymkode: 94b36...f58 Bruker Whatsapp mye selv for kontakt med folk jeg kjenner i fra utlandet, men liker ikke at jeg kontaktlisten min der blander seg med kontaktlisten på min egen telefon..( Har ikke satt meg altfor mye inn i innstillingene) Etter å ha fått flere hundre kontakter på Whatsapp må jeg hele tiden bruke søkefunksjonen for å finne nummere til nære venner på min egen telefon som ikke ligger i anropsloggen. Ellers er Whatsapp flott. Endret fredag kl 18:58 av Bigote Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:03 #8 Del Skrevet fredag kl 19:03 Hovedapp for bekjente og venner fra utlandet Anonymkode: 8fee5...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:06 #9 Del Skrevet fredag kl 19:06 WhatsApp eies av Meta (Facebook) og samler masse metadata. Dårlig på personvern. Bruk heller Signal Anonymkode: 48166...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden Bigote skrev (11 timer siden): Bruker Whatsapp mye selv for kontakt med folk jeg kjenner i fra utlandet, men liker ikke at jeg kontaktlisten min der blander seg med kontaktlisten på min egen telefon..( Har ikke satt meg altfor mye inn i innstillingene) Etter å ha fått flere hundre kontakter på Whatsapp må jeg hele tiden bruke søkefunksjonen for å finne nummere til nære venner på min egen telefon som ikke ligger i anropsloggen. Ellers er Whatsapp flott. ok, ja tenkte å bruker det mot de jeg kjenner i utland også, men synd å høre at det kan være litt vanskelig ref kontaktlisten. Har hørt at whatsapp skal fungere greit men er litt skeptisk ref personvern..selvom det er kryptert så har appen tilgang til flere ting kanskje uten at jeg vet. Anonymkode: 94b36...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): WhatsApp eies av Meta (Facebook) og samler masse metadata. Dårlig på personvern. Bruk heller Signal Anonymkode: 48166...5e3 Hva er best av telegram og signal? Er det tilsvarende whatsapp ? og krever de tilgang til bilder og kontaktliste? Anonymkode: 94b36...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå