AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Er i en ekstremt travel periode, og kjenner at i kveld vil jeg slappe av med vin og en god komedie (film) på tv. Hva anbefaler dere? Har Netflix, Disney+ og Max av strømmetjenester👍 Anonymkode: 08f6a...c48
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai Liar Liar med Jim Carrey. Morsomste filmen jeg har sett. Anonymkode: 99f66...2b9 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai https://tv.nrk.no/se?v=MSUI21006413 Anonymkode: 725a6...dbb
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai "Norsemen" . Parodi. Serie. På Netflix. Norsk komedie. Helt i øverste sjiktet. Anonymkode: a67de...21b 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai Next goal wins Morsom og en sånn historie Anonymkode: 2e82b...9d0
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er i en ekstremt travel periode, og kjenner at i kveld vil jeg slappe av med vin og en god komedie (film) på tv. Hva anbefaler dere? Har Netflix, Disney+ og Max av strømmetjenester👍 Anonymkode: 08f6a...c48 Running point på Netflix, serie da Anonymkode: 90094...cf9
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai Jeg begynner alltid og le av fleksnes. ellers støtter jeg forslaget om norsemen. Anonymkode: 16315...1c3
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai Norsemen er veldig bra, og så har man den litt eldre svenske varianten "hem til Midgard". Anonymkode: 362f0...ee8
AnonymBruker Skrevet 2. mai #9 Skrevet 2. mai Har nettopp begynt på "the great" på hbo. Morsom foreløpig Anonymkode: 7988b...36a 1
Gjest Lexie Grey Skrevet 2. mai #10 Skrevet 2. mai "Let's be cops" husker jeg jeg likte godt for noen år siden, men vet ikke hvor man kan se den 😅
AnonymBruker Skrevet 2. mai #11 Skrevet 2. mai Lexie Grey skrev (Akkurat nå): "Let's be cops" husker jeg jeg likte godt for noen år siden, men vet ikke hvor man kan se den 😅 Minner meg om Hot fuzz som og er bra Anonymkode: 2e82b...9d0
AnonymBruker Skrevet 2. mai #14 Skrevet 2. mai Kanskje prøve å finne en av de gode gamle fra 90-tallet? "Mannen med den nakne pistol" eller "Hot shots"? Eller Austin Powers? Jeg synes også Scary Movie filmene er morsomme, spesielt Scary Movie 3. Av nyere filmer ler jeg meg skakk av Hangover-filmene. Anonymkode: af2d9...49b
AnonymBruker Skrevet 2. mai #15 Skrevet 2. mai A fish called wanda er veldig morsomt også. Anonymkode: 2e82b...9d0
AnonymBruker Skrevet 2. mai #16 Skrevet 2. mai "Withnail &I" og "Clerks". Aner ikke om de er tilgjengelig på strømmetjenester. Anonymkode: a80f1...ad6
AnonymBruker Skrevet 2. mai #17 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Withnail &I" og "Clerks". Aner ikke om de er tilgjengelig på strømmetjenester. Anonymkode: a80f1...ad6 Ha, jeg skulle også akkurat til å foreslå Withnail and I. Fantastisk film. Anonymkode: dd611...873 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #20 Skrevet 2. mai https://www.nrk.no/kultur/withnail-and-i-1.529522 Anonymkode: be14c...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå