AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Jeg klikket på en treningsvideo på Youtube. Så ikke hele en gang. Men nå er hele feeden min oversvømt av treningsvideoer. Overhodet ikke interessert i trening. Dette skjer stadig vekk. Og jeg har med årene blitt veldig forsiktig med hvilke videoer jeg klikker på. Kan ikke klikke på noe av ren nysgjerrighet. For da er jeg er låst til samme type videoer for lang tid fremover. Er det noen måte å styre dette på? Anonymkode: 20810...d81
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai Bare vent til du er så dum å sakke ned scrollingen når du ser en "morsom" tegning med en katt, det er nok til at feeden oversvømmes av katter. Tror faktisk det er nok å skrive katt her inne. Anonymkode: cbf27...d60 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Søk opp ting/videoer du er interessert i, så ordner den algoritmen og viser deg mer av det. Anonymkode: 593bc...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Begynne å interessere deg for trening! Trening, spesielt styrketrening er svært viktig for å holde seg frisk og ha god livskvalitet. Ta dette som et tegn på at du har noe å lære Anonymkode: 67201...130
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai Jeg var innom noen nettbutikker på nett og det er i ettertid drøss med reklame fra de butikkene på web etterpå. hehe ikke bra 🙂 Anonymkode: 9a62b...be2
Daisy-love Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai Prøv å bli forlovet og så gifte deg 😂 Husker jeg delte på Facebook når jeg var nyforlovet hvor mye reklame for bryllup jeg hadde fått over natten 🤣🥂 Storebror ser deg, og det er bare å kikke mer på ting du liker bedre, så skal du se det ordner seg 😊
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai Jeg lurer på noe i samme sjanger: Hvordan få Coop til å slutte å bare gi meg kuponger på småbarnssnacks? Barna mine er store nå. Anonymkode: f61c3...eef
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai Det ekleste for meg var når samboeren min skulle kjøpe seg ny bil, og min Facebook begynte å fylle seg opp med bilreklamer uten at jeg hadde søkt på noe som helst relatert til bil. Anonymkode: 3d0be...e66
AnonymBruker Skrevet 2. mai #9 Skrevet 2. mai det der er noe dritt! Jeg skulle gjerne se noen seriøse videoer fra den andre siden! Se hva som beveger og motiverer republikanerne f.eks. Men feeden er kun fyllt med anti-Trump. Eller f.eks. hvis man har prøvd å forstå narsissister ved å se en forklaringsvideo.. Hjelpes - man blir begravd i lignende videoer. Etterhver tror man at absolutt alle (spesielt menn) er noen syke, ekle svin.. Heldigvis vet jeg at det ikke stemmer Anonymkode: fd7d0...af8
AnonymBruker Skrevet 2. mai #10 Skrevet 2. mai I det siste har youtube begynt å anbefale meg filmer jeg allerede har sett. Er ikke det rart? Det finnes ørten videoer om samme tema, men i stedet for å vise meg dem, kommer den med de jeg allerede har sett. Anonymkode: 785b9...c15
Grønnastar Skrevet 2. mai #11 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg klikket på en treningsvideo på Youtube. Så ikke hele en gang. Men nå er hele feeden min oversvømt av treningsvideoer. Overhodet ikke interessert i trening. Dette skjer stadig vekk. Og jeg har med årene blitt veldig forsiktig med hvilke videoer jeg klikker på. Kan ikke klikke på noe av ren nysgjerrighet. For da er jeg er låst til samme type videoer for lang tid fremover. Er det noen måte å styre dette på? Anonymkode: 20810...d81 Skru av søkehistorikken.
AnonymBruker Skrevet 4. mai #12 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 18.43): Jeg lurer på noe i samme sjanger: Hvordan få Coop til å slutte å bare gi meg kuponger på småbarnssnacks? Barna mine er store nå. Anonymkode: f61c3...eef Nesten samme problem, alle gratiskupongene mine er hundeposer, men hunden min er død... Anonymkode: e884c...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå