AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:44 #1 Del Skrevet fredag kl 14:44 Var det tiåret da nesten alle røykte, og ikke bare tobakk? Ja var vel utbredt både på 80 og 90 tallet også, og folk røykte overalt. Har bare inntrykk av at 70 tallet og nedover var røyking noe som var svært utbredt. Spurte en gang faren min som var ung på 70 tallet, og han sa han hadde røykt både hasj og Marihuana, og at det var vanlig på fester, og gjerne i kombinasjon med å drikke seg full. Marihuana og Hasj er ikke noe han har fortsatt med senere, men han røykte tobakk i mange år, og han røykte både i bilen og inne i huset. På grunn av min fars røyking og advarsler på pakkene med tobakk så bestemte jeg meg for å aldri begynne å røyke. Jeg klarte å stå imot alt press som ungdom også. Har intrykk av at røyking ikke lenger er så utbredt, hvertfall ikke blant de unge. Men sikkert noen som gjør det. Anonymkode: a054a...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:52 #2 Del Skrevet fredag kl 14:52 Ok Anonymkode: 9d54f...17b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:53 #3 Del Skrevet fredag kl 14:53 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Var det tiåret da nesten alle røykte, og ikke bare tobakk? Ja var vel utbredt både på 80 og 90 tallet også, og folk røykte overalt. Har bare inntrykk av at 70 tallet og nedover var røyking noe som var svært utbredt. Spurte en gang faren min som var ung på 70 tallet, og han sa han hadde røykt både hasj og Marihuana, og at det var vanlig på fester, og gjerne i kombinasjon med å drikke seg full. Marihuana og Hasj er ikke noe han har fortsatt med senere, men han røykte tobakk i mange år, og han røykte både i bilen og inne i huset. På grunn av min fars røyking og advarsler på pakkene med tobakk så bestemte jeg meg for å aldri begynne å røyke. Jeg klarte å stå imot alt press som ungdom også. Har intrykk av at røyking ikke lenger er så utbredt, hvertfall ikke blant de unge. Men sikkert noen som gjør det. Anonymkode: a054a...80d Norsk ungdom røyker mer enn andre ungdommer i nordiske land, så unge røyker ganske mye. Jeg kjenner nesten ingen voksne som røyker. Anonymkode: a8f48...e31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:47 #4 Del Skrevet fredag kl 18:47 Røyking var veldig vanlig på 70 tallet, men også på 80, 90 og 2000 tallet. Før røykeloven kom så kunne man jo røyke overalt omtrent. Helt sikkert mange som røyker nå også. Ja, er nok noen unge også, men mitt inntrykk er at unge i dag er mer opptatt av å være sunne, men jeg kan så klart ikke si at det gjelder for alle. De fleste røykerne jeg vet om et godt oppi årene, og det er jo sikkert fordi de begynte som unge og ikke har klart å slutte. Men jeg kjenner ikke mange som er unge nå som røyker. Men igjen, jeg kan ikke snakke for alle. Anonymkode: ca4c2...e53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå