AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Det kommer stadig nye videoanimasjoner som skal vise oss om en situasjon er offside eller ikke. Men disse animasjonene og linjene viser alltid bare angripende spillers posisjon til forsvaret. Dette er så vidt jeg vet bare halve saken. For den andre halvdelen handler om han som spiller pasningen. Offside er først når ballen forlater foten til han som gir pasningen. Men denne delen av offside blir aldri animert eller problematisert. Det er minst like små marginer på denne siden av offside som når en agriper har en tå lenger fremme enn forsvaret. Derfor stoler jeg aldri på disse animasjonene og linjene. Vi må få vite når dommerne regner offside fra. Anonymkode: 9dc16...7aa
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kommer stadig nye videoanimasjoner som skal vise oss om en situasjon er offside eller ikke. Men disse animasjonene og linjene viser alltid bare angripende spillers posisjon til forsvaret. Dette er så vidt jeg vet bare halve saken. For den andre halvdelen handler om han som spiller pasningen. Offside er først når ballen forlater foten til han som gir pasningen. Men denne delen av offside blir aldri animert eller problematisert. Det er minst like små marginer på denne siden av offside som når en agriper har en tå lenger fremme enn forsvaret. Derfor stoler jeg aldri på disse animasjonene og linjene. Vi må få vite når dommerne regner offside fra. Anonymkode: 9dc16...7aa Har flere ganger sett fryst bilde fra når ballen blir spilt, så tviler lite på det. Anonymkode: 46087...ce1 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Har to barn som spiller ungdomsfotball, mer frustrert der enn av VAR på tv, for maken hvor mye rare avblåsninger, selv med linjedommere.. Blåses ofte av uten at motstander mottar ballen f.eks selv og da har kampen linjedommere. Anonymkode: 46087...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå