AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Kjøpte nytt kjøleskap av merke Logik. Jeg vet det er et billig merke men det er alt jeg har råd til akkurat nå. Når jeg skulle vaske kjøleskapet la jeg merke til en del skjønnhetsfeil (?). Har prøvd å vaske det vekk men går ikke. Alt er inni kjøleskapet så kan ikke ha skjedd under transporten. Her er plasten flasset av og det er ett hull helt inn til metallet. Vet ikke om det er limrester eller hva men går ikke vekk. Blekkflekk ser det ut som. Siste bilde var bare litt skit i skuffen. Det er ikke noe problem og bare å skylle vekk. Men synes det er rart når produktet skal være helt nytt. I tillegg til de andre tingene. Kanskje jeg bare er ekstremt pirkete og forventer for mye? Er dette noe dere ville reagert på hvis dere hadde betalt 4300 for et kjøleskap? Og ja jeg vet det er krig og elendighet i verden og at dette er en helt tullete ting å bry seg om. Men jeg tenkte bare å forhøre meg om jeg bare forventer for mye av et nytt produkt eller ikke. Anonymkode: 795f1...c51
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai Nytt fra butikk? Absolutt klaget Anonymkode: aad31...52b 10
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Ser ut som dobbeltsidig tape? Må nesten fjernes med limfjerner. Kommer på spray Men jeg hadde klaget ja, den ser ikke ny ut. Vet ikke om du ville foretrukket ny, eller prisavslag? Anonymkode: 04eec...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Jeg ville klaget og bedt om et kraftig prisavslag, fordi jeg tenker at verden går til grunne om vi ikke bruker ting som har skjønnhetsflekker. Men når du kjøper noe nytt skal det jo være ordentlig selv om en velger et biligere merke. Anonymkode: 5ff2a...5df 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nytt fra butikk? Absolutt klaget Anonymkode: aad31...52b Ok så bra jeg ikke er helt på bærtur da. Ja helt ny fra elkjøp. Anonymkode: 795f1...c51
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser ut som dobbeltsidig tape? Må nesten fjernes med limfjerner. Kommer på spray Men jeg hadde klaget ja, den ser ikke ny ut. Vet ikke om du ville foretrukket ny, eller prisavslag? Anonymkode: 04eec...4ad Tror jeg foretrekker prisavslag i dette tilfellet mtp frakt og alt. Og tror ikke disse feilene påvirker funksjonen av kjøleskapet. Håper ikke det hullet som går inn til metallet kan forårsake mer rust?🤔 Anonymkode: 795f1...c51
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai Ville vært skeptisk til det hullet, du må i hvert fall ha dokumentasjon på at du har gitt beskjed. Hvis du får prisavslag så må du passe på at det ikke fritar dem for ansvar senere hvis det skulle utvikle seg (garanti). Dette er ikke en vare som noen andre har levert tilbake? Anonymkode: 7e482...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #9 Skrevet 2. mai NinaLisa skrev (10 minutter siden): Jeg hadde ikke tatt meg bryet å klage nei. Hmm ja. Jeg er vanligvis en person som ikke klager og. Men synes det gjør noe med meg at jeg aldri gir beskjed om ting og. Det at man bare finner seg i ting hele tiden. Anonymkode: 795f1...c51
AnonymBruker Skrevet 2. mai #10 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ville vært skeptisk til det hullet, du må i hvert fall ha dokumentasjon på at du har gitt beskjed. Hvis du får prisavslag så må du passe på at det ikke fritar dem for ansvar senere hvis det skulle utvikle seg (garanti). Dette er ikke en vare som noen andre har levert tilbake? Anonymkode: 7e482...a9d Ja det hullet er det jeg tenker mest på siden det går igjennom plasten. Nei det var en helt ny vare. Ikke outlet. Men ser ikke ny ut🤔 Anonymkode: 795f1...c51
AnonymBruker Skrevet 2. mai #11 Skrevet 2. mai Kjøpt du på Elkjøp? Har kjøpt nye varer fra Elkjøp som endte opp å være brukt jeg å. Støvsuger full av andres støv bla 😁 Anonymkode: 598c7...e89 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #12 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja det hullet er det jeg tenker mest på siden det går igjennom plasten. Nei det var en helt ny vare. Ikke outlet. Men ser ikke ny ut🤔 Anonymkode: 795f1...c51 Men er ikke varer fra outlet varer som har vært hos kunde, men kunde har returnert? Anonymkode: 45983...d49
AnonymBruker Skrevet 2. mai #13 Skrevet 2. mai Unnskyld, ser du skriver IKKE outlet. Anonymkode: 45983...d49 1
Stor pike Skrevet 2. mai #14 Skrevet 2. mai Byttet eller forlangt kraftig prisavslag. Det kan jo være brukt. Mange butikker tar varer i retur og hvor blir det av de?
AnonymBruker Skrevet 2. mai #15 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøpt du på Elkjøp? Har kjøpt nye varer fra Elkjøp som endte opp å være brukt jeg å. Støvsuger full av andres støv bla 😁 Anonymkode: 598c7...e89 Ja det var Elkjøp. Har hatt veldig dårlig erfaring med de. Kjøpte først et outlet kjøleskap, betalte 1100 kun for frakten. Da transportørene kom sier de plutselig at de ikke hadde riktig utstyr med seg og kunne ikke bære kjøleskapet🤷 slik at kjøleskapet gikk i retur. Jeg var egentlig bare glad fordi kjøleskapet hadde en stor dyp bulk, som selger ikke nevnte noe om. Han sa kjøleskapet var akkurat som nytt. Kansellerte dermed hele ordren og tenkte nå slår jeg på stortrommen og kjøper heller et helt nytt kjøleskap som da var dette jeg sendte bilder av 😅🤦🏼 Derfor ble skuffelsen så stor. Anonymkode: 795f1...c51
AnonymBruker Skrevet 2. mai #16 Skrevet 2. mai Stor pike skrev (1 minutt siden): Byttet eller forlangt kraftig prisavslag. Det kan jo være brukt. Mange butikker tar varer i retur og hvor blir det av de? Ja med rett skal disse retur varene bli outlet varer som har prisavslag. Derfor tenker jeg det ikke er riktig. Men hvor mye prisavslag hadde du forlangt? 🤔 Anonymkode: 795f1...c51
AnonymBruker Skrevet 2. mai #17 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hmm ja. Jeg er vanligvis en person som ikke klager og. Men synes det gjør noe med meg at jeg aldri gir beskjed om ting og. Det at man bare finner seg i ting hele tiden. Anonymkode: 795f1...c51 Denne kjenner jeg så igjen! Liksom en internaliserer idéen om at "jeg kan ikke ta plass, jeg skal ikke være vanskelig!". Heier på at du gjør det, om så bare for å vise deg selv at du fortjener at ting er ordentlig når du bruker penger på det, og det er trygt for deg å ta plass. Anonymkode: 5ff2a...5df 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #18 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Denne kjenner jeg så igjen! Liksom en internaliserer idéen om at "jeg kan ikke ta plass, jeg skal ikke være vanskelig!". Heier på at du gjør det, om så bare for å vise deg selv at du fortjener at ting er ordentlig når du bruker penger på det, og det er trygt for deg å ta plass. Anonymkode: 5ff2a...5df Tusen takk 🥰 Anonymkode: 795f1...c51
AnonymBruker Skrevet 2. mai #19 Skrevet 2. mai Klag! Billigere varer/elektronikk kan feks ha litt dårligere finish, lavere kvalitetsfølelse, billigere materialer osv, men de skal jo slettes ikke se brukt eller skadet ut! Så ja, klag, dette skal du ikke bare godta uten videre. Anonymkode: 724b6...bd5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå