AnonymBruker Skrevet 3. mai #21 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er en opprinnelig enebolig, så det går nok greit. Ts. Anonymkode: 3b018...33c Det er to boenheter. Altså; 1) det er ulovlig å kjøpe den andre etter sameieloven, da det ikke er lov å eie mer enn 50% av et sameie. Så her trenger du juridisk hjelp. 2) det blir skatt på utleie. Med mindre du får seksjonert om, og endret størrelse. Anonymkode: 4e996...885
AnonymBruker Skrevet 3. mai #22 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Finn deg en økonomirådgiver og ta ting derfra. Er du på aap på fjerde året med depresjon i bunn, så er vel heller ikke økonomistyring på høyt nivå noe du bør drive med uten seriøse rådgivere? Ja, jeg vet, kg sine økonomirådgivere de er høyt utdannet og veldig kompetente Anonymkode: 6c8c4...f0a Ja. Men hvor finner man økonomisk rådgivning som ikke egentlig er salg? Har som nevnt tilgang på egen investeringsrådgiver via bankavtalen min, men etter noen googlesøk skjønte jeg at dette egentlig er salg av bankens egne (mindre gode) fond, med høy kommisjon. Surprise. Finne en uavhengig formueforvalter (virker litt storslagent)? Virker som at de fleste ordner sånt selv. Ts. Anonymkode: 3b018...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå