AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:08 #1 Del Skrevet fredag kl 12:08 Jeg er tante til en jente som skal konfirmeres nå. Skal ikke selv gå i selskapet og jeg kjenner henne heller ikke noe særlig og har hatt lite med henne og familen å gjøre. Men jeg skal gi pengegave og hadde lyst å gi en gave i tillegg. Jeg bare vet ikke hva. I og med at jeg ikke kjenner henne, vet jeg heller ikke mye om henne eller hva hun liker eller har av interesser. Jeg føler meg litt blank på akkurat dette og synes generelt det er vanskelig å finne gaver når jeg kke har noe å gå på. Hva slags gaver gir dere andre? Anonymkode: 22da4...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:12 #2 Del Skrevet fredag kl 12:12 Bruker bare gi penger, og i hvert fall til konfirmanter jeg ikke er nær. Smykker finnes jo i såpass nøytrale sjikt at det vil kunne funke til veldig mange tenåringsjenter. Øredobber fra Mockberg f.eks. Anonymkode: a5397...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:13 #3 Del Skrevet fredag kl 12:13 Emilia bon dep er veldig populært blant konfirmantjentene her: https://villoid.no/collections/emilia-by-bon-dep?dema_id=12493659548&gad_source=1&gadid=677368886353&gbraid=0AAAAADAIC8-yyQE6dq7VY3EQ38GgdfCeF&gclid=Cj0KCQjw2tHABhCiARIsANZzDWrJ-SOxegGhpG34MNfmUDxwhGeK_HIrny1Tc6G1Zth-_FQIJkcNgk8aAnXzEALw_wcB&tw_adid=677368886353&tw_campaign=12493659548&tw_source=google&utm_content=120638055564&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_term= Anonymkode: 6b1dc...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:14 #4 Del Skrevet fredag kl 12:14 Jeg skal gi penger til min niese, men skal kjøpe en 17.mai sløyfe i sølv til henne og. Anonymkode: 67a8c...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:18 #5 Del Skrevet fredag kl 12:18 Datteren min bruker mange slike tynne «gull»-armebånd. Kanskje det er noe? Anonymkode: 9c945...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:25 #6 Del Skrevet fredag kl 12:25 Jeg ville kjøpt noe hun vil kunne bruke i mange år fremover. En fin 17. mai nål/sløyfe kan jo være noe. Får hun bunad, så kan det jo være fint med ring eller annet "unødvendig" tilbehør til den. Om familien er litt interessert i tur, så er jo fort turutstyr interessant. Et kompakt håndkle, silke-liner, turkopp, primus, foldekniv eller noe. Men det koster kanskje mer enn du vil gi. Smykkeskrin? Anonymkode: 2961d...5f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå