AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:19 #21 Del Skrevet søndag kl 21:19 Det høres jo ut som du ghostet han, da... Og som du tar lite initiativ, det er han som skal gjøre hele jobben og nå ut til deg, aldri omvendt? Og du spiller litt, leker hard to get, tester han. For hans del så synes han vel du er pen da, tipper han sjekker profilen til alle damene som følger han på insta og DMer de han synes er fine. Så tar han opp mobilen av og til når han kjeder seg, kanskje er litt full, og scroller gjennom listen av alle disse samtalene som er på gang, og sender melding til deg eller andre. Man kan bli forelsket over teksting og et par telefoner, så jeg prøver ikke å avskrive alt helt her. Men det høres ut som det er veldig lite som skjer her. Noen ekstremt sporadiske meldinger med år imellom....? Det nærmeste han kommer å si han er interessert i deg, er at han sier du er fin når han er full? Og han virker litt sjalu av seg, alt det maset om du har møtt noen andre er rødt flagg. Og han virker kun interessert i utseendet ditt. Det høres jo ut som dere har null kjemi og ikke er på bølgelengde i det hele tatt. Du blir jo bare stille, og tør ikke spørre om den minste, banale ting. Jeg har jo hatt dypere og mer ærlige samtaler med mannfolk jeg har kjent i to timer på Grindr som jeg har plukket opp for et kjapt ligg. Nei, jeg hører ikke akkurat bryllupsklokkene ringe her, for å være ærlig. Det høres ut som en sånn chatsamtale jeg har hatt ørten av i livet, hvor det har vært hyggelige nok fyrer som tar kontakt, men jeg er ikke spesielt interessert og prøver å fase dem ut med å svare lite og kort og aldri starte en chat selv. Anonymkode: 46a6f...1b8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:30 #22 Del Skrevet mandag kl 01:30 Kan du ikke dra å møte han da? Man lever bare en gang. Anonymkode: 7bff4...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå