AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Har "kjent" han i over 2 år, men det har kun vært digitalt og opptil 2 ganger vi har sett hverandres ansikter på facetime osv og snakket. Vi begynte først å snakke i 2023, hvor vi tekstet i nesten 2 måneder før han påsto at jeg ghostet han. Egentlig så begynte kontakten bare å bli tregere, og den siste meldingen han sendte da var at jeg skulle ringe han når jeg hadde fri. Jeg husker at jeg bare likte meldingen og aldri snakket med han igjen, han tok heller aldri kontakt. Så gikk det et helt år, og jeg returnerte tilbake på sosiale medier hvor jeg la ut bilder av meg selv og livet mitt. Han likte bildet og prøvde å starte en samtale med meg igjen, og lurte på hvorfor jeg ghostet han og om jeg snakker med noen andre nå. Når jeg sa at jeg ikke snakker med noen andre osv, snakket vi om andre ting. Han lurte på om jeg hadde vært i byen hans, og da sa jeg ja, og han sa at jeg skulle ha sagt ifra fordi han har hatt lyst til å se meg kjempe lenge. (Vi bor ikke i samme land, men fremdeles innenfor Europa). Samtalen endte med at han sa "ikke vær en fremmed", i den forstand at han ville at jeg skulle holde kontakt med han. Han sa også at det året var det samme året han skulle få sett meg. Siden den gang har han nådd ut tilfeldig. Noen måneder etter det nådde han ut for å si at han hadde et show her, og lurte på om jeg var i byen, men da var jeg bortreist. En annen gang tekstet han meg fordi han ville at jeg skulle komme til Polen der hvor han hadde et show, men han vet jo at jeg bor i Norge, så da sa jeg at han måtte ha tekstet feil person. Han sa at han ikke hadde tekstet feil person, og derfra snakket vi litt, men han gjorde noe osm jeg i etterkant stusser litt over. Vi begge følger ei jente som spiller instrumenter, og jeg tror hun var med han som en del av bandet. Det er ikke noe mellom dem i det hele tatt, men vi alle følger hverandre uten at hun vet noe om meg og han's relasjon. Ute av det blå sendte hun meg et live bilde av han i et hotell rom omringet av vennene hans. Jeg skjønte at dette var rett før han skulle opptre, men jeg skjønner ikke hvorfor hun sendte det til meg ettersom jeg aldri har møtt henne, og aldri har snakket om ham til henne. Vi er bare fellesfølgere på sosiale medier som liker hverandres bilder, hun og meg. Han facetimet meg fra hotellrommet, og jeg kunne høre kompisene hans i bakgrunnen, hun var også der Noen måneder senere fortalte jeg han at jeg kommer til byen hans, og jeg hadde fortalt han akkurat datoene, selv om det var to måneder før jeg faktisk skulle komme. Kommunikasjonen daffet litt av, og på nyttår sendte han meg en nyttårsmelding som jeg ikke svarte på. to uker etter det skulle jeg være i byen hans, og når jeg var der nådde han ikke ut. Jeg ønsket ikke å påminne ham om det, da jeg føler at hvis han hadde giddet, hadde han husket det. Vel, vi snakket ikke helt før han nådde ut i mars og spurte om alt var ok og hvordan jeg hadde det. Han snakket om hvordan han trodde jeg ghostet ham fordi jeg fant noen andre, og at jeg skulle sagt ifra når jeg var her fordi han forventet det. Jeg sa jeg ikke ville si ifra fordi jeg ville ikke virke som en ivrig tilhenger av noe slag, men han sa det bare hørtes teit ut. Gjennom alle samtalene så tok han opp det faktumet at jeg har ghostet ham flere ganger. Noe jeg har lagt merke til er at han alltid er annerledes når han snakker om meg. Vi snakker om ulike musikksjangere, bøker, ting vi gjør hver dag osv. En gang når jeg spøkende nevnte at han drakk på et intervju, sa han at det bare var for show og at han drev med skuespill. Han sa han ikke drikker noe særlig lenger, bare under spesielle anledninger fordi han vil aldri føle at han ikke er i kontroll av egne følelser, spesielt som en artist som vil bli noe. Men jeg har jo sett han drikke flere ganger på sosiale medier, så jeg blir jo litt skeptisk. Det har ikke så mye å si for min del, men jeg skjønner kanskje ikke helt grunnen til å pynte litt ekstra på med hvite løgner. Vi snakket hele måneden, og flere ganger når han var full, sa han at han savnet meg og at han savner meg selv om vi aldri har møttes og at jeg er kjempe pen. Han sier nesten aldri disse tingene når han er edru, og han er jo edru mesteparten av tida. Etter at jeg sa at jeg ikke vet hva han føler, men at jeg er en seriøst kvinne, sa han at han også ønsker seg noe seriøst, og at har holdt for seg selv i flere måneder. Han snakket om hvordan han har prøvd å bli kjent med meg men at jeg hele tiden forsvinner, og at vi har kjent hverandre i to år, og at vi kan være venner i det minste for nå og ikke skynde oss inn i noe. Jeg tror han sa dette pga tidligere hendelser hvor ei jente han holdt på meg før meg begynte å stalke meg over nettet. Han sa han beklager for det, og at det aldri var hans eks osv. Det var ikke før jeg selv bestemte for å ende kontakten for en måned siden at han sa han kommer til å savne meg på forhånd, og at jeg bør tekste han om en måned, og at han kommer til byen min snart men "med mindre jeg har fått meg kjæreste". Tidligere har han også sagt at han ikke hadde vært glad på mine vegne om jeg hadde fått meg kjæreste, og jeg har jo egentlig ikke hatt kjæreste alle årene jeg har snakket med ham fordi jeg er litt kresen. Uten å gå i dybden noe særlig mer , så endte kontakten der før jeg for noen dager siden tekstet at jeg savnet han når jeg var litt småfull etter å ha feiret innlevering av bachelor. Han sa han var glad på mine vegne osv, og at han savnet meg og. Vi snakket ut den kvelden og dagen derpå, men så plutselig sa han at han ville sende meg musikk jeg kan høre på når vi ikke snakker, men at han kommer til å sende det når han føler seg bedre ettersom han var i studio og hadde influensa. Det har gått flere dager, og jeg har bare likt meldingene men ikke svart. Han har ikke sendt meg noe siden. Var han noen gang interessert? Jeg sliter med å definere det, kanskje fordi det er ingenting annet enn teksting, men jeg bare skjønner ikke hvorfor han gidder egentlig? Han er mye mer populær nå enn når vi først snakket sammen, og vi bor jo tross alt ikke i samme land uansett. Jeg har aldri publisert musikken hans på sosiale medier, eller hintet til at jeg snakker med ham til andre eller noe lignende. Han vet at jeg liker musikken hans, men det er sjeldent et samtaleemne som dukker opp mellom oss. Vi snakker egentlig om helt normale ting og interesser. Catfish er ikke et problem her, det er bare mer hva hele denne relasjonen er. Bare noe tull? Jeg snakker ikke med venninner eller noen andre om dette rett og slett fordi jeg føler meg kanskje litt teit og dum. Jeg er nå så og si ferdig med min ingeniør utdanning, og tenker på hva en fyr i en slik karriere som musikk og rapping vil ha fra meg. Jeg får stadig vekk høre at jeg er veldig pen osv, så det er ikke noe problem for meg, det er ikke slik at jeg venter rundt på ham, men kanskje han tolker det slik? Hva tenker dere? Bør jeg kutte det ut om han kommer tilbake? Anonymkode: a1bf3...9bd
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai Jeg tenker bare kutt han ut. Ikke underhold en usikker liten fjott som det der. Han snakker deg etter munnen og snur kappa etter vinden. Du er underholdning for han når han kjeder seg. Anonymkode: 3dcb6...053 8
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tenker bare kutt han ut. Ikke underhold en usikker liten fjott som det der. Han snakker deg etter munnen og snur kappa etter vinden. Du er underholdning for han når han kjeder seg. Anonymkode: 3dcb6...053 Du er nok inne på noe der. Skjønner bare ikke hva som er vitsen etter 2 år. Jeg liker jo ham, men vet ikke. TS Anonymkode: a1bf3...9bd
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Rapper om natten og bonde om dagen skal være en fin kombinasjon, sies det. Anonymkode: 3a2d1...5a1 4
Mardina Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har "kjent" han i over 2 år, men det har kun vært digitalt og opptil 2 ganger vi har sett hverandres ansikter på facetime osv og snakket. Vi begynte først å snakke i 2023, hvor vi tekstet i nesten 2 måneder før han påsto at jeg ghostet han. Egentlig så begynte kontakten bare å bli tregere, og den siste meldingen han sendte da var at jeg skulle ringe han når jeg hadde fri. Jeg husker at jeg bare likte meldingen og aldri snakket med han igjen, han tok heller aldri kontakt. Så gikk det et helt år, og jeg returnerte tilbake på sosiale medier hvor jeg la ut bilder av meg selv og livet mitt. Han likte bildet og prøvde å starte en samtale med meg igjen, og lurte på hvorfor jeg ghostet han og om jeg snakker med noen andre nå. Når jeg sa at jeg ikke snakker med noen andre osv, snakket vi om andre ting. Han lurte på om jeg hadde vært i byen hans, og da sa jeg ja, og han sa at jeg skulle ha sagt ifra fordi han har hatt lyst til å se meg kjempe lenge. (Vi bor ikke i samme land, men fremdeles innenfor Europa). Samtalen endte med at han sa "ikke vær en fremmed", i den forstand at han ville at jeg skulle holde kontakt med han. Han sa også at det året var det samme året han skulle få sett meg. Siden den gang har han nådd ut tilfeldig. Noen måneder etter det nådde han ut for å si at han hadde et show her, og lurte på om jeg var i byen, men da var jeg bortreist. En annen gang tekstet han meg fordi han ville at jeg skulle komme til Polen der hvor han hadde et show, men han vet jo at jeg bor i Norge, så da sa jeg at han måtte ha tekstet feil person. Han sa at han ikke hadde tekstet feil person, og derfra snakket vi litt, men han gjorde noe osm jeg i etterkant stusser litt over. Vi begge følger ei jente som spiller instrumenter, og jeg tror hun var med han som en del av bandet. Det er ikke noe mellom dem i det hele tatt, men vi alle følger hverandre uten at hun vet noe om meg og han's relasjon. Ute av det blå sendte hun meg et live bilde av han i et hotell rom omringet av vennene hans. Jeg skjønte at dette var rett før han skulle opptre, men jeg skjønner ikke hvorfor hun sendte det til meg ettersom jeg aldri har møtt henne, og aldri har snakket om ham til henne. Vi er bare fellesfølgere på sosiale medier som liker hverandres bilder, hun og meg. Han facetimet meg fra hotellrommet, og jeg kunne høre kompisene hans i bakgrunnen, hun var også der Noen måneder senere fortalte jeg han at jeg kommer til byen hans, og jeg hadde fortalt han akkurat datoene, selv om det var to måneder før jeg faktisk skulle komme. Kommunikasjonen daffet litt av, og på nyttår sendte han meg en nyttårsmelding som jeg ikke svarte på. to uker etter det skulle jeg være i byen hans, og når jeg var der nådde han ikke ut. Jeg ønsket ikke å påminne ham om det, da jeg føler at hvis han hadde giddet, hadde han husket det. Vel, vi snakket ikke helt før han nådde ut i mars og spurte om alt var ok og hvordan jeg hadde det. Han snakket om hvordan han trodde jeg ghostet ham fordi jeg fant noen andre, og at jeg skulle sagt ifra når jeg var her fordi han forventet det. Jeg sa jeg ikke ville si ifra fordi jeg ville ikke virke som en ivrig tilhenger av noe slag, men han sa det bare hørtes teit ut. Gjennom alle samtalene så tok han opp det faktumet at jeg har ghostet ham flere ganger. Noe jeg har lagt merke til er at han alltid er annerledes når han snakker om meg. Vi snakker om ulike musikksjangere, bøker, ting vi gjør hver dag osv. En gang når jeg spøkende nevnte at han drakk på et intervju, sa han at det bare var for show og at han drev med skuespill. Han sa han ikke drikker noe særlig lenger, bare under spesielle anledninger fordi han vil aldri føle at han ikke er i kontroll av egne følelser, spesielt som en artist som vil bli noe. Men jeg har jo sett han drikke flere ganger på sosiale medier, så jeg blir jo litt skeptisk. Det har ikke så mye å si for min del, men jeg skjønner kanskje ikke helt grunnen til å pynte litt ekstra på med hvite løgner. Vi snakket hele måneden, og flere ganger når han var full, sa han at han savnet meg og at han savner meg selv om vi aldri har møttes og at jeg er kjempe pen. Han sier nesten aldri disse tingene når han er edru, og han er jo edru mesteparten av tida. Etter at jeg sa at jeg ikke vet hva han føler, men at jeg er en seriøst kvinne, sa han at han også ønsker seg noe seriøst, og at har holdt for seg selv i flere måneder. Han snakket om hvordan han har prøvd å bli kjent med meg men at jeg hele tiden forsvinner, og at vi har kjent hverandre i to år, og at vi kan være venner i det minste for nå og ikke skynde oss inn i noe. Jeg tror han sa dette pga tidligere hendelser hvor ei jente han holdt på meg før meg begynte å stalke meg over nettet. Han sa han beklager for det, og at det aldri var hans eks osv. Det var ikke før jeg selv bestemte for å ende kontakten for en måned siden at han sa han kommer til å savne meg på forhånd, og at jeg bør tekste han om en måned, og at han kommer til byen min snart men "med mindre jeg har fått meg kjæreste". Tidligere har han også sagt at han ikke hadde vært glad på mine vegne om jeg hadde fått meg kjæreste, og jeg har jo egentlig ikke hatt kjæreste alle årene jeg har snakket med ham fordi jeg er litt kresen. Uten å gå i dybden noe særlig mer , så endte kontakten der før jeg for noen dager siden tekstet at jeg savnet han når jeg var litt småfull etter å ha feiret innlevering av bachelor. Han sa han var glad på mine vegne osv, og at han savnet meg og. Vi snakket ut den kvelden og dagen derpå, men så plutselig sa han at han ville sende meg musikk jeg kan høre på når vi ikke snakker, men at han kommer til å sende det når han føler seg bedre ettersom han var i studio og hadde influensa. Det har gått flere dager, og jeg har bare likt meldingene men ikke svart. Han har ikke sendt meg noe siden. Var han noen gang interessert? Jeg sliter med å definere det, kanskje fordi det er ingenting annet enn teksting, men jeg bare skjønner ikke hvorfor han gidder egentlig? Han er mye mer populær nå enn når vi først snakket sammen, og vi bor jo tross alt ikke i samme land uansett. Jeg har aldri publisert musikken hans på sosiale medier, eller hintet til at jeg snakker med ham til andre eller noe lignende. Han vet at jeg liker musikken hans, men det er sjeldent et samtaleemne som dukker opp mellom oss. Vi snakker egentlig om helt normale ting og interesser. Catfish er ikke et problem her, det er bare mer hva hele denne relasjonen er. Bare noe tull? Jeg snakker ikke med venninner eller noen andre om dette rett og slett fordi jeg føler meg kanskje litt teit og dum. Jeg er nå så og si ferdig med min ingeniør utdanning, og tenker på hva en fyr i en slik karriere som musikk og rapping vil ha fra meg. Jeg får stadig vekk høre at jeg er veldig pen osv, så det er ikke noe problem for meg, det er ikke slik at jeg venter rundt på ham, men kanskje han tolker det slik? Hva tenker dere? Bør jeg kutte det ut om han kommer tilbake? Anonymkode: a1bf3...9bd Det der hadde giddet. En sånn vingle-petter som det der er ikke noe å samle på 👎 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai Her det bare og fortsette og ghost, det opplegget der hadde ikke jeg giddet. Anonymkode: 7f9d3...213 1 1
Gjest Catmom Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai Mardina skrev (7 minutter siden): Det der hadde giddet. En sånn vingle-petter som det der er ikke noe å samle på 👎 Nå var du ufin.
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai Synes dere begge to vingler, jeg! Om det er fordi dere ikke egentlig er interessert nok i hverandre, eller dere er redde for nære relasjoner, det er vanskelig å si noe om. Anonymkode: e655f...f77 6 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #9 Skrevet 3. mai Relasjon og relasjon. Kan man kalle det en relasjon når dere aldri har møtt hverandre? Anonymkode: 161c8...90d 3 5
Snok1 Skrevet 3. mai #10 Skrevet 3. mai Dere dater ikke, og dette er ikke et forhold. Skaff deg et ekte forhold. 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #11 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har "kjent" han i over 2 år, men det har kun vært digitalt og opptil 2 ganger vi har sett hverandres ansikter på facetime osv og snakket. Opptil to ganger? Jadda, dette høres skikkelig seriøst ut 😅 Anonymkode: 1f713...d91 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #12 Skrevet 3. mai Ts, han vingler og bruker deg nok mest som underholdning og billig validering, han virker ikke seriøs. Samtidig - det virker ikke du heller. Seriøs, altså. Ingenting av dine valg i denne prosessen gjør at du fremstår som ei seriøs dame, fordi du lar vær å svare flere ganger, selv om du egentlig ønsker kontakt, du har vinglet enormt mye selv osv. Dere er jo håpløse begge to, og helt ærlig høres dere ikke bra ut for hverandre. Han er nok ikke på jakt etter et seriøst forhold, og du burde fokusere mer på deg selv og ditt liv. Så mye unødvendig drama og kaos for ingenting? Se alle disse ordene du har skrevet over noe som ikke engang kan kalles en relasjon engang. Gå videre og jobb med å bli trygg i deg selv for å finne en stabil fyr i stedet. Anonymkode: ce064...8f7 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #13 Skrevet 3. mai Hehe, han har tusen slike relasjoner på gang. Er vel ikke noe å lure på noe dere ikke èn gang på to år har gått til å møtes.. Anonymkode: b9ddb...fdd 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #14 Skrevet 3. mai Hjelpes meg, og noen lurer på hvorfor mange av oss foretrekker å poste anonymt. Tilbake til det (lange) åpningsinnlegget. Har du møtt denne fyren, eller kjenner du ham bare via nett? Orket ikke lese hele. Men vet ikke helt hva det har med saken å gjøre at han er rapper. Jeg hadde riktignok ikke orket det da jeg hater rap. Men vet det er mange som oppgir seg for å være folk i diverse band osv. Kjenner en som ble lurt skikkelig utpå av en "kjendis". Anonymkode: 79fad...d90
AnonymBruker Skrevet 3. mai #15 Skrevet 3. mai Ts, jeg skjønner ikke at du snakker om dating her? Dere skriver bare meldinger til hverandre. Hvis du synes det er hyggelig så kan du vel bare fortsette med det? Det er ihvertfall ikke dating. Anonymkode: 1cffb...3a8
AnonymBruker Skrevet 3. mai #16 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 13.45): det er bare mer hva hele denne relasjonen er. Bare noe tull? Jeg snakker ikke med venninner eller noen andre om dette rett og slett fordi jeg føler meg kanskje litt teit og dum. Jeg er nå så og si ferdig med min ingeniør utdanning, og tenker på hva en fyr i en slik karriere som musikk og rapping vil ha fra meg. Din karriere og hans karriere er ikke relevant her. men at dere har holdt på slik i to år, det er det som er tullete. Dere kommer ingen vei, dere kaster bort tiden til hverandre. Anonymkode: d4f78...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #17 Skrevet 3. mai Skjønner ikke dere som sier at han vingler? Det er jo TS som vingler. Sier hun skal ringe når hun har fri, gjør det ikke. Sier hun skal si fra når hun er i byen hans og så gjør hun det ikke. Bare liker meldingene hans og så dropper kontakten. Jeg synes ikke du virker særlig interessert TS, da kan du heller la det være. Jeg ville ikke latt yrket stått i veien hvis jeg likte noen, så da liker du han antagelig ikke så mye? Eller er ekstremt opptatt av hva andre tenker om deg. Anonymkode: 7a127...733 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #18 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ikke dere som sier at han vingler? Det er jo TS som vingler. Sier hun skal ringe når hun har fri, gjør det ikke. Sier hun skal si fra når hun er i byen hans og så gjør hun det ikke. Bare liker meldingene hans og så dropper kontakten. Jeg synes ikke du virker særlig interessert TS, da kan du heller la det være. Jeg ville ikke latt yrket stått i veien hvis jeg likte noen, så da liker du han antagelig ikke så mye? Eller er ekstremt opptatt av hva andre tenker om deg. Anonymkode: 7a127...733 👏👏👏 Anonymkode: ce064...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #19 Skrevet 3. mai Altså, du vurderer starte date noen, hvor det allerede før dere har møttes har vært mer drama enn de fleste har i løpet av ett langt fohold? Og med så mye drama og av og på, så mener du at dere kunne prøvd ett avstandsforhold på tvers av landegrenser? Hvis dere ikke engang klarer opprettholde ett relativt dramafritt vennskap over avstand, så er det dødfødt å skulle starte noe dating/forhold. Anonymkode: 2c677...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå