AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Hva gjør at dere liker en dame på Tinder? Hva er icks? Jeg matcher med mange menn, men ingen damer. Lurer på hva jeg gjør feil 😅 Hjelp? Tips? Ja, selvfølgelig er det forskjellige personlige preferanser, men noen likhetstrekk finnes det nok. Anonymkode: 79e7b...cb5
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai At hun ser trygg ut i seg selv. Anonymkode: 66b03...6ca
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Hun må ha et attraktivt utseende, være på min alder (pluss/minus ti år) og ha noe tegn til interessant personlighet i tekst/bilde. Samme krav som menn, altså. Anonymkode: 67039...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Samme icks jeg har for menn, har jeg også for damer. Type lettkledde bilder i speilet eller bilder hvor man ser at personen prøver hardt å leke deilig blant annet. Det må også generelt være en klar indikasjon i profilen at du er ute etter også kvinnelige forhold, alt for mange hetero kvinner som ikke er ute etter noe seriøst med en kvinne, men som matcher for «flere venninner». Ellers må jeg bare påpeke at kvinner er ekstremt kresne, også bi/lesbiske. Om du vil kjenne på kroppen hvordan det er å være en hetero mann på Tinder, prøv å sett innstillingene til bare kvinner. Lykke til. Anonymkode: e816b...212
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai Samme icks jeg har for menn, har jeg også for damer. Type lettkledde bilder i speilet eller bilder hvor man ser at personen prøver hardt å leke deilig blant annet. Det må også generelt være en klar indikasjon i profilen at du er ute etter også kvinnelige forhold, alt for mange hetero kvinner som ikke er ute etter noe seriøst med en kvinne, men som matcher for «flere venninner». Ellers må jeg bare påpeke at kvinner er ekstremt kresne, også bi/lesbiske. Om du vil kjenne på kroppen hvordan det er å være en hetero mann på Tinder, prøv å sett innstillingene til bare kvinner. Lykke til. Anonymkode: e816b...212
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Samme icks jeg har for menn, har jeg også for damer. Type lettkledde bilder i speilet eller bilder hvor man ser at personen prøver hardt å leke deilig blant annet. Det må også generelt være en klar indikasjon i profilen at du er ute etter også kvinnelige forhold, alt for mange hetero kvinner som ikke er ute etter noe seriøst med en kvinne, men som matcher for «flere venninner». Ellers må jeg bare påpeke at kvinner er ekstremt kresne, også bi/lesbiske. Om du vil kjenne på kroppen hvordan det er å være en hetero mann på Tinder, prøv å sett innstillingene til bare kvinner. Lykke til. Anonymkode: e816b...212 😂 Hvordan får jeg det tydelig fram uten å ha legning på profilen? Har bilde fra pride da 😅 Og ikke lettkledde bilder og tror ikke jeg har noen hvor jeg prøver å leke deilig heller 😅 Anonymkode: 79e7b...cb5
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hun må ha et attraktivt utseende, være på min alder (pluss/minus ti år) og ha noe tegn til interessant personlighet i tekst/bilde. Samme krav som menn, altså. Anonymkode: 67039...7c7 Hvordan formidler man en interessant personlighet? 😅 Anonymkode: 79e7b...cb5
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): At hun ser trygg ut i seg selv. Anonymkode: 66b03...6ca Tror da det 😅 Anonymkode: 79e7b...cb5
Sykkelkopp Skrevet 3. mai #9 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva gjør at dere liker en dame på Tinder? Hva er icks? Jeg matcher med mange menn, men ingen damer. Lurer på hva jeg gjør feil 😅 Anonymkode: 79e7b...cb5 Det betyr ikke at du gjør noe feil. Kvinner er bare langt mer kresne på utseendet enn menn. En mann som gjør det bra på tinder matcher med 3% av kvinnene. For middels menn er det heller 1%. Har du sveipet hundre jenter til høyre? Og selv etter det kan du være uheldig. Du kan ha sveipet 100 som ikke var interessert.
AnonymBruker Skrevet 3. mai #10 Skrevet 3. mai Hvorfor ikke ha legning på profilen for å unngå misforståelser? Anonymkode: d9c80...e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå