TomKrus Skrevet 2. mai 2025 #21 Skrevet 2. mai 2025 SlemUlv skrev (4 minutter siden): Fortell henne hva beviser du har. Sånn at hun kan bekrefte ? Nei ! Det kommer ikke noe godt ut av det, enten så forlater man slike eller blir. Alt det andre er bare "føleri" og må kuttes ut. TS har en dyp mistillit til damen berettiget eller ikke ? Betyr ikke en dritt. Gå om man er sikker på utroskap, eller hold kjeft.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #22 Skrevet 2. mai 2025 Du bruker nå din kompis som hun var utro med som hobby psykolog?? 🤣 Anonymkode: 14e77...911
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #23 Skrevet 2. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette var ekstremt uoversiktlig og vanskelig å forstå konteksten til alt. Er du bare ute etter på tømme deg en plass? Anonymkode: 9530e...834 Var veldig lett å forstå. Anonymkode: 7aa1f...1f6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #24 Skrevet 2. mai 2025 Høres litt rart ut at dama di ligger med alle kompisene dine. Hvorfor akkurat folk du kjenner? Sikker på du ikke bare er veldig paranoid? Anonymkode: 6dc74...f46
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #25 Skrevet 2. mai 2025 fortvila2025 skrev (1 time siden): Håper på "ikke dømmende" svar, har egentlig trua på at det vil ordne seg, men trenger en tilståelse som første steg på bygging av tillit, noe å jobbe mere på, noen tips for å komme til det steget? Hvordan lukter penispumpepikk?? Hvis du kom hjem til bæsj på møblene, ville jeg dratt møbelet utenfor og sagt at jeg forventet nytt uten avføring. Men igjen, hvis det er avføring i rommet og du klarer å lukte pikk, er det temmelig spesielt. Selv en uvasket penis lukter mindre enn avføring..? Vanskelig å følge innlegget ditt, men hvorfor blir du der du ikke trives? Anonymkode: 78060...eb6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #26 Skrevet 2. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det skjønner jeg når jeg leser innlegget, men alt har vært et rent kaos, egentlig så spør jeg etter tips og råd hvordan jeg kan gå fram, jeg har prøvd mange måter å konfrontere uten hell, har egentlig gitt helt opp, og bare håper på at hun tilstår av seg selv. Anonymkode: c080e...36b Du avslutter forholdet. Du behøver ikke si «jeg vet du er utro» eller noe annet. Sett deg bare ned for deg selv og planlegg livet uten henne - penger, bosted etc. Få 100% av det praktiske på plass. Så sier du «Dette forholdet er over, jeg har ordnet alt det praktiske. Flytter ut i dag» og så gjør du det. Grunn? Ikke oppgi noen. Bare si det «ikke gir deg det du er ute etter i livet». Og så blokkerer du. Til neste gang: du kan ikke kontrollere andre mennesker. Det eneste mennesket hvis adferd du kan kontrollere er deg selv. Du velger å gå inn 80-tallet en relasjon, forbli i en relasjon eller gå ut av en relasjon. Og du trenger, aldri, noen grunn utover «vil ikke mer». Du trenger ikke dokumentere noe eller annet. «Nei» er en fullendt setning, også i et brudd. Kan være et supert forhold ,ed et fremragende menneske - det er fortsatt 100% ålreit å avslutte når som helst. Anonymkode: 981e7...9ec
SlemUlv Skrevet 2. mai 2025 #27 Skrevet 2. mai 2025 TomKrus skrev (1 time siden): Nei ! Det kommer ikke noe godt ut av det, enten så forlater man slike eller blir. Alt det andre er bare "føleri" og må kuttes ut. TS har en dyp mistillit til damen berettiget eller ikke ? Betyr ikke en dritt. Gå om man er sikker på utroskap, eller hold kjeft. TS spør råd om hvordan får partner til å inrømme at de er utro!!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #28 Skrevet 2. mai 2025 Jeg skjønner ingenting av innlegget. Din kollega og din samboer er avlogget og pålogget samtidig, og du konkluderer med at de har et forhold. Er det dine eneste «beviser»? du har konfrontert henne, og hun sier hun ikke er utro. antagelig er hun ikke utro. du, derimot høres ikke helt riktig skrudd sammen ut. Anonymkode: efa67...ebd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå