Gå til innhold

Utroskap/konfrontasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg ganske Stuck...

Jeg var singel i noen år for å bygge meg selv opp etter forrige forhold, også tenkte jeg å finne ei dame som var litt eldre med et håp om at hun var mere voksen og har rast ifra seg. Nå snakker vi om 20 år opp i alder, men så feil kan man ta.

Vi skulle flytte fra nord til sør, så vi hadde sagt opp leiligheten, og ordnet med ny jobb. Så oppdaget jeg at hun hadde affære med en kollega av meg når jeg jobbet borte. Hva kunne jeg gjøre? Hadde 2 scenarioer, fortsette i min gamle jobb og se han kollegaen min i øynene hver dag, eller følge flowen og flytte.

Jeg valgte selvfølgelig å flytte.

Jeg ser på messenger at begge er avlogget og pålogget samtidig, helt til jeg konfronterte han, men begge brånekter selfølgelig, men de har sluttet kontakt på messenger iallefall.

Jeg gikk ned ca 15kg, jeg har sikkert studert psykologi bortimot 1000 timer, takk gud for det!

Jeg trudde at alt var over, men halvt år etter har hun funnet en og jeg fersket dem på samme måte som sist.

Han var en "god venn" som jeg ble kjent med, jeg tenkte å konfrontere er ingen vits, de trekker seg bare unna, så jeg valgte å trekke meg unna og finne meg ny hobby som gjør meg godt.

Kompisen min tok opp kontakt med meg som ingenting har hendt 🤣 så jeg sa at jeg har bare vært 6feet under og trengte noen å prate med, så han ble min psykolog og fikk høre hvor jævlig jeg hadde det. Håper det har sunket inn..

Samboeren min, jeg har gitt masse hint om ærlighet, vi har sett utroskapfilmer der den utroe tilstår, og jeg sier "respekt" forteller historie om mennesker jeg møter der de har valgt å stikke av, og jeg sier ja om dem hadde klart å være ærlig så kan det bli veldig solid grunnmur m.m.

Nå har jeg gitt opp, hver gang vi drikker får hun blackout, hun blamer meg for alt mulig rart, hun prøver å trigge meg, men jeg holder roen.

Nå har det gått 2 år uten en tilståelse, og hun begynner å beskylde meg for å være utro. Denne historien er veldig lang og hun har en edel bagasje. 

Jeg synes virkelig synd i henne for at jeg ser at hun angrer bittert, men hun klare kanskje ikke slutte med "avhengigheten?"

Spør gjerne, jeg kommer med mere input 

Anonymkode: c080e...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i all verden har det at du har gått ned 15kg og studert 1000 timer psykologi med denne saken å gjøre?

Hvordan er det relevant i denne konteksten?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik, det er en traume jeg ikke unner noen. Rart å si det, det ble fra et mareritt til en interessant opplevelse, jeg studerte mange timer for å lære meg hvordan vi mennesker er skrudd sammen. Dermed klarer jeg å synes synd I henne istedet å hate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ekstremt uoversiktlig og vanskelig å forstå konteksten til alt. Er du bare ute etter på tømme deg en plass? 

Anonymkode: 9530e...834

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg når jeg leser innlegget, men alt har vært et rent kaos, egentlig så spør jeg etter tips og råd hvordan jeg kan gå fram, jeg har prøvd mange måter å konfrontere uten hell, har egentlig gitt helt opp, og bare håper på at hun tilstår av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det skjønner jeg når jeg leser innlegget, men alt har vært et rent kaos, egentlig så spør jeg etter tips og råd hvordan jeg kan gå fram, jeg har prøvd mange måter å konfrontere uten hell, har egentlig gitt helt opp, og bare håper på at hun tilstår av seg selv. 

Mener du å si du er sammen med henne fortsatt?

Anonymkode: c7b6f...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvorfor i huleste er du fortsatt sammen med noen som lyver og går bak ryggen din? 

Anonymkode: 668c7...a8f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baserer du beskyldningene mot henne utelukkende på at du mener hun har vært på- og avlogget Messenger samtidig med en annen mann? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig mener at hun har vært utro så må du jo gå i fra henne. Forstår ikke hvorfor du trenger en tilståelse, hva skal du bruke den til? Hvordan tok du henne egentlig på fersken?

Anonymkode: 16e66...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hjem, korka til glidemiddel lå under sofaen, det stinka penispumpe pikk, sofaen var nedtrykket, bæsj/glidemiddel på sofaputen, hun var rimelig anspent 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortvila2025 skrev (58 minutter siden):

Jeg kom hjem, korka til glidemiddel lå under sofaen, det stinka penispumpe pikk, sofaen var nedtrykket, bæsj/glidemiddel på sofaputen, hun var rimelig anspent 

Kanskje hun gjorde dette alene? Hvordan vet du en mann var involvert?

Anonymkode: 16e66...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på "ikke dømmende" svar, har egentlig trua på at det vil ordne seg, men trenger en tilståelse som første steg på bygging av tillit, noe å jobbe mere på, noen tips for å komme til det steget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortvila2025 skrev (2 minutter siden):

Håper på "ikke dømmende" svar, har egentlig trua på at det vil ordne seg, men trenger en tilståelse som første steg på bygging av tillit, noe å jobbe mere på, noen tips for å komme til det steget?

Konfrontere...Får man ikke en tilståelse så er det ikke liv laga om det ikke er tillit tilstede.

Anonymkode: 668c7...a8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal forlate denne utro, forfylla gamle dama du holder på med. Æsj

Anonymkode: ff459...02c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig sexy og stilig. Komme hjem til penispumpe, glidemiddel og bæsj på puta…

Anonymkode: ff459...02c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere andre her så henger jeg ikke med jeg heller. 
Du «flyttet selvfølgelig» men hun flyttet med da? Dere er fortsatt sammen?

Du tok henne på fersken men trenger likevel en tilståelse? 
Du kom hjem og fant glidemiddel / bæsj på puta - på sofaen? 
Har du flere detaljer i tilfelle vi ikke skjønte at dama di har heftig sex mens du er borte? 

Dette lukter cuckold som onanerer mens du skriver - lang vei 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg føler meg ganske Stuck...

Jeg var singel i noen år for å bygge meg selv opp etter forrige forhold, også tenkte jeg å finne ei dame som var litt eldre med et håp om at hun var mere voksen og har rast ifra seg. Nå snakker vi om 20 år opp i alder, men så feil kan man ta.

Vi skulle flytte fra nord til sør, så vi hadde sagt opp leiligheten, og ordnet med ny jobb. Så oppdaget jeg at hun hadde affære med en kollega av meg når jeg jobbet borte. Hva kunne jeg gjøre? Hadde 2 scenarioer, fortsette i min gamle jobb og se han kollegaen min i øynene hver dag, eller følge flowen og flytte.

Jeg valgte selvfølgelig å flytte.

Jeg ser på messenger at begge er avlogget og pålogget samtidig, helt til jeg konfronterte han, men begge brånekter selfølgelig, men de har sluttet kontakt på messenger iallefall.

Jeg gikk ned ca 15kg, jeg har sikkert studert psykologi bortimot 1000 timer, takk gud for det!

Jeg trudde at alt var over, men halvt år etter har hun funnet en og jeg fersket dem på samme måte som sist.

Han var en "god venn" som jeg ble kjent med, jeg tenkte å konfrontere er ingen vits, de trekker seg bare unna, så jeg valgte å trekke meg unna og finne meg ny hobby som gjør meg godt.

Kompisen min tok opp kontakt med meg som ingenting har hendt 🤣 så jeg sa at jeg har bare vært 6feet under og trengte noen å prate med, så han ble min psykolog og fikk høre hvor jævlig jeg hadde det. Håper det har sunket inn..

Samboeren min, jeg har gitt masse hint om ærlighet, vi har sett utroskapfilmer der den utroe tilstår, og jeg sier "respekt" forteller historie om mennesker jeg møter der de har valgt å stikke av, og jeg sier ja om dem hadde klart å være ærlig så kan det bli veldig solid grunnmur m.m.

Nå har jeg gitt opp, hver gang vi drikker får hun blackout, hun blamer meg for alt mulig rart, hun prøver å trigge meg, men jeg holder roen.

Nå har det gått 2 år uten en tilståelse, og hun begynner å beskylde meg for å være utro. Denne historien er veldig lang og hun har en edel bagasje. 

Jeg synes virkelig synd i henne for at jeg ser at hun angrer bittert, men hun klare kanskje ikke slutte med "avhengigheten?"

Spør gjerne, jeg kommer med mere input 

Gro deg selv en ryggrad ! Begynne med det ! Slike ting har ingenting å si om du konfronterer eller ikke. Du har to ting å gjøre i slike slike tilfeller. Bryt tvert av og si adjø for all fremtid. Da mener jeg tvert av og lag deg et nytt liv ! Eller lev med den som er utro og bedriv selvplaging. Det er så enkelt som det. For meg høres du ut som noe hjelpeløst når du legger det frem på denne måten. Og det jeg skriver gjelder jo ikke bare "dama" di, det gjelder også "vennene" dine som driver og horer med din dame. Lavere er et ikke mulig å synke uten å begå drap og voldtekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...