Gå til innhold

Ble advart. Ville få dårlig rykte om jeg ble sammen med en mann.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde date med en mann. Det var fint. Hadde date nummer to, ikke sex, men fortsatt kjempefint. Kjekk, hyggelig, oppmerksom. Så ble jeg advart. To venninner sa at jeg ville få dårlig rykte hvis jeg og han ble noe mer. Jeg spurte om hvorfor siden han ikke hadde vært noe annet enn hyggelig, de svarte at X (en dame) hadde vært sammen med han men gjorde det slutt på grunn av hvordan han var i senga. Hæ, liksom! Voldelig? Nei bare "for mye", intens, hele tiden, stoooor og overalt (nudge, nudge). Jeg hadde ikke "skadet meg" enda, for  ble det ikke mer ville jeg bare reagert naturlig liksom. Men hvis jeg datet videre, og ble værende, ville folk tenke o,m meg at hun der, hun liker "sånt", og snakke om meg. Hva F*** gjør jeg med sånt snakk?!!

Anonymkode: 2b7e1...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En eks som baksnakker ham? Og ødelegger for ham? Synes du skal gjøre som du selv føler for. Og så danner du deg din egen mening om ham, etter at du eventuelt blir intim med ham. Jeg tipper dette er kjempeoverdrevet, kanskje løgn og oppspinn. Og hvis du oppdager at han er helt OK, kan jo du senere korrigere de venninnene dine på en diskret og bestemt måte. Og - han er altså ikke voldelig, ifølge disse ryktene, han er bare en seksuell person. Altså - det "verste" du kan oppleve er ikke så verst :)

Endret av Hunmedham
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva F*** gjør jeg med sånt snakk?!!

Er kjerringene misunnelig?

Anonymkode: 7c159...978

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et klassisk tilfelle der man gir faen. Evt svar at du allerede har rykte for å ha den videste fitta i grenda, så det passer bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier at dette sier mer om hennes preferanser enn dine så hvorfor skal DU få et dårlig rykte blandt dine venner basert på hennes opplevelser?? 

Anonymkode: e9651...a96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var passe sært, også til å være dameslarv. Men bare så jeg forstår greia uten å misforstå: Eksen hans kuttet ham ut på grunn av sex. Dette med "overalt (nudge...)" etc. handler om at han ikke bare var opptatt av vagina. Så mye, velutstyrt og ... der er altså det det handler om? Og hvis du blir kjæreste med ham, vil de som kjenner historien tenke at du er glad i mye pulings inkludert dype løp i bakrommet? Tell me if I'm wrong.

Jeg syns fortsatt du skal danne deg din egen oppfatning. Kanskje dette er fullstendig overdrevet. Kanskje den andre var Frk. Prippen. Ikke bry deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vet du at dine venninner er slike som sladrer om andres sexliv og størrelser. Kjedelig info det

Anonymkode: 147a9...118

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg hadde date med en mann. Det var fint. Hadde date nummer to, ikke sex, men fortsatt kjempefint. Kjekk, hyggelig, oppmerksom. Så ble jeg advart. To venninner sa at jeg ville få dårlig rykte hvis jeg og han ble noe mer. Jeg spurte om hvorfor siden han ikke hadde vært noe annet enn hyggelig, de svarte at X (en dame) hadde vært sammen med han men gjorde det slutt på grunn av hvordan han var i senga. Hæ, liksom! Voldelig? Nei bare "for mye", intens, hele tiden, stoooor og overalt (nudge, nudge). Jeg hadde ikke "skadet meg" enda, for  ble det ikke mer ville jeg bare reagert naturlig liksom. Men hvis jeg datet videre, og ble værende, ville folk tenke o,m meg at hun der, hun liker "sånt", og snakke om meg. Hva F*** gjør jeg med sånt snakk?!!

Hva bryr det deg egentlig? Hvilket rykte er det du prøver å opprettholde?

Hva om du flytter fokuset bort fra hva alle andre tenker om deg - til hvordan du selv tenker om deg? Vet du i det hele tatt hva du liker - eller er det opp til andre å sette de grensene?

For meg høres dette ut som noen skikkelig ekle damer som ikke takler at vi alle er ulike, at vi skal passe inn i en bestemt bås (deres bås) for å bli akseptert. 

Er du tøff, er det noe som helst tak i deg, så dater du denne mannen fordi/om du liker han. Skulle det vise seg at du ikke liker han er det bare å stoppe. Evt kan du be venninnene dine om å finne en «passende» mann

Anonymkode: 1327d...085

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Det var snakket jeg mente å lufte, ikke tanker om datingen. Den har forlengst gått videre uavhengig av advarslene. Jeg skal ikke si at det ikke var noe i preiket, men det er helt greit og mer enn det. Vi er vel blitt kjærester gjennom noen intense uker og jeg ser ingen grunn til at det skal ta slutt. 🤩😍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...