Gå til innhold

Garmin-problemer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en Garmin 265S som jeg i utgangspunktet er veldig fornøyd med. Men ett problem er litt irriterende: Litt for ofte mister klokka kontakten med telefonen (Pixel 7A), og klarer ikke koble på igjen uten at Garmin-appen krever full runde med påkoblinger, tillatelser, oppsett etc. omtrent som med en ny klokke. 

At de mister kontakt i blant er jo bare naturlig, men i mitt hode burde de "kjenne hverandre" så godt at sammenkoblingen skjer nærmest uten at jeg merker det, og uten at jeg trenger gjøre noe. Ofte gjør den og også det - men litt for ofte må jeg kjøre nesten fullt oppsett. 

Er det andre som har opplevd dette og fikset problemet? Er det et kjent problem, eller en feil hos meg? (Jeg var etter hvert ganske irritert på den gamle Fitbit'en min, men tull som dette drev den i alle fall aldri med.) 

Anonymkode: 562aa...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt kontakt med Garmin-support. Mitt inntrykk er at de er veldig hjelpsomme :) 

Anonymkode: 3d2f0...449

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres mer ut som ett telefon-problem og ikke Garmin-problem. Det at appen trenger tillatelse har ingenting med selve klokken å gjøre. 

Anonymkode: faf7a...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Dette høres mer ut som ett telefon-problem og ikke Garmin-problem. Det at appen trenger tillatelse har ingenting med selve klokken å gjøre. 

Anonymkode: faf7a...40d

Tillatelsene er bare en brøkdel av det jeg må legge inn. Jeg må starte prosessen helt fra å fortelle appen hvilken klokkemodell jeg har, og gjøre oppkoblingene helt på nytt. Appen husker mange av innstillingene mine, men jeg må likevel trykke meg gjennom et oppsett på over 10 sider. Dette skjer noen ganger flere ganger i uka, og andre ganger går det et par uker i mellom. 

Men det høres som jeg bør krype til korset og kontakte support. :) 

Anonymkode: 562aa...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...