Maleficenta Skrevet fredag kl 19:30 #41 Del Skrevet fredag kl 19:30 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen er stille av seg og ønsker ikke så mye interaksjon. Noen er stille men tør opp og ønsker å bli tatt med. Jeg vet ikke om det er noe rett og galt her Anonymkode: de5dc...ac5 Alle ønsker å bli sett..ALLE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet fredag kl 19:32 #42 Del Skrevet fredag kl 19:32 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mange rare råd her. TS er så introvert at hun ikke hilser på svigermor engang, da blir det rart å forlange at hun skal konfrontere henne. Kan jo begynne med å hilse selv. «Hei, Kari!» Anonymkode: 445e8...3da Hvor står det? Det står hun er hyggelig og viser respekt. Står ikke et kvekk om at hun ikke hilser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet lørdag kl 11:15 #43 Del Skrevet lørdag kl 11:15 AnonymBruker skrev (20 timer siden): (Jeg skrev posten du besvarer) Jeg er mann og kanskje er kjønnsrollene her forskjellig. Men min kvinnelige samboer ser ikke at foreldrene gjør noe galt. Evt så vet hun at de er patologisk kontrollerende og elsker konflikter og intriger, men hun går mer i forsvar for dem jo dypere min konflikt med dem blir. Evt så har julingen hun fikk som barn brutt ned motstandsevnen. Og ja, dette er opprivende i samlivet vårt. Jeg har «løst» det ved å erklære dem uønsket i huset vårt, men det gir også utfordringer med barnebarn og sånt. Anonymkode: de5dc...ac5 Men det trenger jo ikke bli konflikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:34 #44 Del Skrevet lørdag kl 11:34 Shaloow skrev (19 timer siden): Jeg ville gjort som noen skrev over her. Spør henne du også, altså send en melding og del litt hva du føler. Eh, hvis svigermor brydde seg om hva TS føler, så hadde hun da ikke utestengt henne? Det er ikke slik at folk er slemme med andre fordi de ikke var klar over at de ikke likte det, og at de egentlig ønsket at de skulle bli behandlet med respekt. Det skal være en SELVFØLGE at man behandler andre med respekt! Anonymkode: 62ea8...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:37 #45 Del Skrevet lørdag kl 11:37 Maleficenta skrev (16 timer siden): Hvor står det? Det står hun er hyggelig og viser respekt. Står ikke et kvekk om at hun ikke hilser Ja, jeg også måtte lese igjennom hele tråden igjen nå. Står ingenting om at TS ikke hilser. Anonymkode: 62ea8...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:45 #46 Del Skrevet lørdag kl 11:45 Maleficenta skrev (27 minutter siden): Men det trenger jo ikke bli konflikt Hvis noen tråkker på deg også etter at du har sagt ifra så er valget * Å la deg fortsatt tråkkes på * Å bryte kontakten * Konflikt Ukraina _kunne_ ha unngått krig med Russland ved å legge ned våpnene og la Russland få viljen sin. Det er sjelden en god opsjon. Anonymkode: de5dc...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaloow Skrevet lørdag kl 14:12 #47 Del Skrevet lørdag kl 14:12 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eh, hvis svigermor brydde seg om hva TS føler, så hadde hun da ikke utestengt henne? Det er ikke slik at folk er slemme med andre fordi de ikke var klar over at de ikke likte det, og at de egentlig ønsket at de skulle bli behandlet med respekt. Det skal være en SELVFØLGE at man behandler andre med respekt! Anonymkode: 62ea8...e24 Klart det, JEG vet da det. Men hvis hun sender en melding, og ikke får svar eller noe fint tilbake så får hun selv en bekreftelse på det uten noen tvil på noe som helst. Da har iallefall ts alt på sitt rette, ingen kan si hun "aldri prøvde". Er litt derfor jeg skrev det jeg skrev, da har hun faktisk prøvd til tross for dårlig behandling. Lønner seg å være den bedre personen, for hva enn man tror på, kommer i retur en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:27 #48 Del Skrevet lørdag kl 14:27 TS har ikke svart på spørsmålet om hun hilser på svigermor. Hva skjer når hun hilser, svarer ikke svigermor på et hei? Anonymkode: 445e8...3da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:16 #49 Del Skrevet lørdag kl 16:16 AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 10.27): Kan jo være hun er usikker på deg, når du er stille og ikke sier så mye, at hun tror du ikke liker henne? Det betyr ikke nødvendigvis at hun ikke liker deg. Øv deg på å bli mer utadvent, vær litt mer frempå. Anonymkode: 7c309...583 Nei, vet du hva, man skal ikke endre personlighet bare for å bli godtatt?! Hvorfor er det alltid de introverte, innadvendte, stille og sjenerte som skal endre seg og tilpasse seg? Det går fint an å hilse og snakke med/til dem som er stille og rolig av seg. Denne svigermoren er bare sjukt frekk og ufin, og kjæresten til ts burde tatt tak for årevis siden! Så det inntrykket jeg sitter igjen med er at han er en tøffel som ikke tør å snakke til sin mor, og dermed velger mammaen sin over kjæresten. Ts har du i det hele tatt noe respekt for dem, både kjæreste og hans mor? Hvordan er resten av familien hans mot deg? Og til sist, hvorfor utsetter du deg selv for dette? Anonymkode: 88b97...aa8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet lørdag kl 16:28 #50 Del Skrevet lørdag kl 16:28 AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 10.20): Ikke at oppførselen er grei, men hva gjør du selv for å bli inkludert? Anonymkode: 72f79...38e Å møte opp bør jo være nok..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:07 #51 Del Skrevet lørdag kl 17:07 Kjære ts❤️ Har ikke noen gode råd, men vil bare si at du er IKKE alene om å ha det slik❤️ Har prøvd lenge, men har vel innsett at svigermor ikke tåler et annet kvinnemenneske i livet til sin sønn. Lang historie… klem! Anonymkode: 60309...897 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:48 #52 Del Skrevet lørdag kl 17:48 Haha, sånn er min svigermor også. Hun kjøpte innflyttingsgave adressert til bare han da vi flyttet sammen for første gang🤪 og det var type ting til leiligheten. Så vi tullet med det da «husk at dette er DIN kjøkkenklut, jeg får ha min egen»😂 Etter mange år og mye tull endte vi opp med å kutte henne ut… Anonymkode: b6bb4...712 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:56 #53 Del Skrevet lørdag kl 22:56 Kjære TS! Så lenge du bryr det har hun makt over deg. Min svigermor har latterliggjort meg mange ganger. Jeg begynte etter hvert å bare være «vanlig høflig» mot henne, det vil si sluttet hun være oppriktig interessert. Forholdet har kjølnet, men hun har idet minste sluttet å latterliggjøre meg. Tror hun innser at hun ikke vinner noe på det. Anonymkode: 0e70d...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:57 #54 Del Skrevet søndag kl 10:57 AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 10.27): Kan jo være hun er usikker på deg, når du er stille og ikke sier så mye, at hun tror du ikke liker henne? Det betyr ikke nødvendigvis at hun ikke liker deg. Øv deg på å bli mer utadvent, vær litt mer frempå. Anonymkode: 7c309...583 🤣Tuller du? Kanskje svigermor burde øve seg på å bli mer innadvent Anonymkode: 62ea8...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå