AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Eller mjauer litt når de sitter på do? Er det for å gi beskjed til meg at de skal drite eller kjenner de på ubehag? Katten min gjør dette halvparten av alle gangene han skal på do Anonymkode: c45bd...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Min katt mjauer høylytt etter at han har vært på do. Som for å si fra at han er ferdig. Innimellom kan han mjaue før han går på do, men ikke hver gang. En periode mjauet han sårt mens han var på do og da dro vi til veterinær som fant ut at han hadde krystaller i urinen. Med medisin og riktig fór ble han fort frisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Mjauer katten mens den gjør sitt i kattedoen kan det være noe galt. Ville ringt dyrlegen og forhørt meg. Kan hende katten din synes det er vondt å gjøre fra seg. Kan også være overfylt kattedo så pass på å tømme hver dag Anonymkode: 404f2...9cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mjauer katten mens den gjør sitt i kattedoen kan det være noe galt. Ville ringt dyrlegen og forhørt meg. Kan hende katten din synes det er vondt å gjøre fra seg. Kan også være overfylt kattedo så pass på å tømme hver dag Anonymkode: 404f2...9cd Han hadde full sjekk for et par måneder siden og alt var bra, unntatt litt proteiner i urinen som ikke trengte å bety noe, og doen er alltid ren, da jeg tømmer med en gang han har vært på do. ts Anonymkode: c45bd...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå