Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden jeg har sett en skikkelig god og fin klarsynt-tråd nå. Er noen med gode intuitive evner som har lyst å starte en ny tråd? 😊

Anonymkode: b8c81...1ce

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle kan lære seg bli gode klarsynte. Du er også klarsynt

Anonymkode: cec37...851

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig klarsynt. Hva med å bruke lønnen din på de millioner av mennesker som dør en sakte sultedød framfor å bruke det på krystaller, tarotkort og selvutnevnte medier. Da vil livet ditt bli verdifullt og lykkelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er klarsynt og har tatt flere seriøse kurs for å forbedre evnene mine. Brukte kg mye som en plattform til å øve, men skrev alltid at jeg ønsket tilbakemelding fra de som fikk reading om jeg traff eller ikke (dette er jo litt nødvendig for å forstå om jeg har fått riktig kontakt og at jeg har utført readingen riktig).

Var veldig få som faktisk gadd å ta seg bryet med å gi tilbakemelding, så nå øver jeg heller i mer seriøse spirituelle fora :) 

Anonymkode: b1a6c...0ad

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er klarsynt og har tatt flere seriøse kurs for å forbedre evnene mine. Brukte kg mye som en plattform til å øve, men skrev alltid at jeg ønsket tilbakemelding fra de som fikk reading om jeg traff eller ikke (dette er jo litt nødvendig for å forstå om jeg har fått riktig kontakt og at jeg har utført readingen riktig).

Var veldig få som faktisk gadd å ta seg bryet med å gi tilbakemelding, så nå øver jeg heller i mer seriøse spirituelle fora :) 

Jeg gir alltid tilbakemelding på tråder her inne der folk ønsker å øve seg på reading.

Ønsker du å øve på meg, så værsågod🙂

Anonymkode: 17dc3...7b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 20.03):

Spennende😊 Vil bare si at jeg alltid gir tilbakemelding til de som leser meg, så hvis du vil øve på meg, blir jeg veldig takknemlig og glad😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 15.35):

Alle kan lære seg bli gode klarsynte. Du er også klarsynt

Anonymkode: cec37...851

Ja jeg har hørt at alle egentlig har evnene, har også hørt at jeg også har evner, men jeg føler det ikke selv. Jeg ser ikke bilder og får ikke beskjeder på noen som helst måte om fremtiden. Jeg kan føle litt på stemninger i et rom da, og blir veldig påvirket av det, det må vel være det nærmeste jeg kommer.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 20.03):

Kan jeg spørre hva slags kurs du har tatt, og hvilke du var mest fornøyd med? 

Jeg er litt klarsynt, men har ikke noe kontroll på det. Og det kommer bare opp helt tilfeldig.

Anonymkode: 19db5...f09

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...