Gå til innhold

Er Purizon tørrfor for steriliserte katter bra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er inne på Zooplus og ser de har tilbud på tørrfor fra Purizon til kun et par hundre for 6,5 kg.

Har slanket katta ned til normal vekt ved å bruke Hills sitt slankefor som heter Metabolic, og tenker å finne rimeligere tørrfor som har mer protein i seg, og det virker det som Purizon har.

Anonymkode: bb798...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har bare gitt dyra snacks og våtfor av det merket og det har vært bra. Concept for life foret som dem selger er bra. Hvertfall det for store katter.

Har dog selv slettet kontoen min hos dem, jeg synes dem var useriøse ang retur eller avslag  når beskrivelsen ikke var helt reell.. Ikke kjøp klorestativ om du ikke har sett det i teal life, beskrivelsene deres samsvarer ikke med virkeligheten. 

Jeg måtte kjøre å hente pakka som jeg bestilte hjem, fordi det er et stort bry å hente. Jeg bygde det hekkans kloretreet som viste seg å ikke være til to store katter likevel, noe som beskrivelsen mente at det var. Kattene må i så tilfelle nærmest ligge oppå hverandre. Kurvene var dessuten for små for hannkatten her, en slank katt.

Så for å slippe bryet med å demontere, pakke og levere det inn på posten igjen, så ønsket jeg et avslag slik at jeg kunne bruke det til å kjøpe et annet i tillegg.. neida det gikk ikke. Ikke fikk jeg det hentet her heller. Så jeg slettet kontoen min der, med bonuspoeng og alt. Kjøpte heller et nytt petebels stativ til 6000 et annet sted. 

Mine happy shopping days er i allefall over hos dem.

Anonymkode: bccb5...864

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså jeg måtte hente pakka til tross for at jeg bestilte hjemlevering. Og det gjorde jeg fordi det er for stort bry å hente store ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Altså jeg måtte hente pakka til tross for at jeg bestilte hjemlevering. Og det gjorde jeg fordi det er for stort bry å hente store ting.

Samme erfaring her. Ikke så praktisk når man har bestilt 18 kg mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Arx skrev (2 minutter siden):

Samme erfaring her. Ikke så praktisk når man har bestilt 18 kg mat.

Har man ikke bil så er det et styr. 

Er det ikke slik at når man klager på noe, fordi man er blitt lurt av varebeskrivelsen dem har så burde dem stå for returen? Jeg forventet jo at det skulle bli hentet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 0.35):

Men her er det jo postnord/posten som svikter. Kan ikke skylde på zooplus, fordi posten ikke gidder å lever pakken hjem, selv om det er bestilt hjemmelevering.

Anonymkode: e9f7b...e55

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...