AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Jeg skrev til en mann på dating app. Vi chattet over flere dager. Jeg spurte om han kunne invitere 3 mennesker til middag, levende eller døde. Hvem ville han valgt. Og så skrev jeg min tre valg. Han svarte at mine valg har feig fordi alle var dø. Det jeg lurer på er om dette det som kalles negging. Uansett sitter jeg med en dårlig følelse. Som om jeg blir testet om jeg er villig å akseptere en fornærmelse? Vi har ikke truffet hverandre engang. Anonymkode: edc1c...bc8 1
K.B. Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Negging er ikke det et "backhanded compliment"? Jeg ser ikke hvordan denne situasjonen er det.. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skrev til en mann på dating app. Vi chattet over flere dager. Jeg spurte om han kunne invitere 3 mennesker til middag, levende eller døde. Hvem ville han valgt. Og så skrev jeg min tre valg. Han svarte at mine valg har feig fordi alle var dø. Det jeg lurer på er om dette det som kalles negging. Uansett sitter jeg med en dårlig følelse. Som om jeg blir testet om jeg er villig å akseptere en fornærmelse? Vi har ikke truffet hverandre engang. Anonymkode: edc1c...bc8 Da er du rimelig tynnhudet hvis du reagerer sånn på én enkelt kommentar. Det kan ha vært ment som en fleip med glimt i øyet. Det er ikke negging å komme med 1 sånn kommentar, den gikk ikke engang på deg som person. Snakk om snow-flake generasjonen... 🙄 (Nei, dette var heller ikke negging. Det var en ærlig tilbakemelding) Anonymkode: a38ea...8a9 2
Million Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Negging er noe helt annet. Det er å gi en form for nedrakkende kommentar om deg forkledd som et kompliment. For eksempel ; "Jeg liker vanligvis ikke store neser, men på deg gjør deg ingenting, du kler det". "Jeg synes vanligvis ikke tjukke rumper er noe særlig, men på deg var det sexy". Det er negging. 5 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai Skjønte ikke helt hvorfor det skal være feigt å nevne døde. Hva er det som er tøffere med å si noen levende? Det er jo ikke som om du kommer til å ende opp på middagsdate med Barack Obama uansett liksom. Middagen er selvsagt hypotetisk, og leken skal si noe om hvem du er og hva du er interessert i, det er helt irrelevant om de er levende eller døde. Dersom det skulle være en fornærmelse, så var det ikke en spesielt god en. Skulle det være en vits, så var den like dårlig. Ville ikke kalt det negging, bare lav intelligens og dårlig game. Anonymkode: dd717...557 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg skrev til en mann på dating app. Vi chattet over flere dager. Jeg spurte om han kunne invitere 3 mennesker til middag, levende eller døde. Hvem ville han valgt. Og så skrev jeg min tre valg. Han svarte at mine valg har feig fordi alle var dø. Det jeg lurer på er om dette det som kalles negging. Uansett sitter jeg med en dårlig følelse. Som om jeg blir testet om jeg er villig å akseptere en fornærmelse? Vi har ikke truffet hverandre engang. Anonymkode: edc1c...bc8 Hvilke respons hadde du sett for deg at du skulle få fra ham? Og blir du veldig lett fornærmet? Så er det det da - faren er stor for misforståelser ved chatting. Spesielt når man ikke kjenner hverandre og er trygge på hverandre. Nesten alt som blir kommunisert forsvinner. Uansett, om du blir veldig lett fornærmet så blir det vanskelig å være seg selv, avslappet rundt deg. En konstant frykt for å si/gjøre noe galt. Samtidig vil det heller ikke være enkelt for deg å stadig bli fornærmet over ting som i utgangspunktet skulle være hyggelig, morsomt osv Anonymkode: 4dc30...350
Sykkelkopp Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai Dere damer må slutte å se på sjekkevideoer. "negging" "Dårlig game" ? For noen nerder dere er. Han bare tuller litt. Noe alle menn burde gjøre for å finne ut om damen er noen man kan tulle med eller om hun tar seg selv for høytidelig slik som enkelte som svarer her gjør. 2
Flintis Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg skrev til en mann på dating app. Vi chattet over flere dager. Jeg spurte om han kunne invitere 3 mennesker til middag, levende eller døde. Hvem ville han valgt. Og så skrev jeg min tre valg. Han svarte at mine valg har feig fordi alle var dø. Det jeg lurer på er om dette det som kalles negging. Uansett sitter jeg med en dårlig følelse. Som om jeg blir testet om jeg er villig å akseptere en fornærmelse? Vi har ikke truffet hverandre engang. Anonymkode: edc1c...bc8 Hvem ville du ha med da?
AnonymBruker Skrevet 3. mai #9 Skrevet 3. mai Sykkelkopp skrev (På 2.5.2025 den 9.17): Dere damer må slutte å se på sjekkevideoer. "negging" "Dårlig game" ? For noen nerder dere er. Han bare tuller litt. Noe alle menn burde gjøre for å finne ut om damen er noen man kan tulle med eller om hun tar seg selv for høytidelig slik som enkelte som svarer her gjør. Folk har ulik humor, så hvis den kræsjer allerede tidlig i datingfasen er det nok ikke liv laga uansett. Trenger ikke bety verken at den ene parten har dårlig humor eller at den andre parten ikke tåler å bli tullet med, bare at man har for ulik humor til at det er bærekraftig. Anonymkode: acf40...d84 1
Sykkelkopp Skrevet 3. mai #10 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Folk har ulik humor, så hvis den kræsjer allerede tidlig i datingfasen er det nok ikke liv laga uansett. Trenger ikke bety verken at den ene parten har dårlig humor eller at den andre parten ikke tåler å bli tullet med, bare at man har for ulik humor til at det er bærekraftig. Anonymkode: acf40...d84 Hvis forskjellen bare var at man ikke hadde samme humor hadde ikke dette enkelttilfellet vært så big deal. Det er helt klart et problem med TS som er universelt uattraktivt her.
AnonymBruker Skrevet 3. mai #11 Skrevet 3. mai Sykkelkopp skrev (1 time siden): Hvis forskjellen bare var at man ikke hadde samme humor hadde ikke dette enkelttilfellet vært så big deal. Det er helt klart et problem med TS som er universelt uattraktivt her. Det er også utattraktivt med mennesker som absolutt må påpeke feil hos andre. Lite smart måte å innlede en date på. Fordelen er selvsagt når de avslører seg tidlig i datingfasen slik at man kan avslutte og gå videre. Anonymkode: acf40...d84 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #12 Skrevet 3. mai Sykkelkopp skrev (1 time siden): Hvis forskjellen bare var at man ikke hadde samme humor hadde ikke dette enkelttilfellet vært så big deal. Det er helt klart et problem med TS som er universelt uattraktivt her. Herregud, for en kommentar. Anonymkode: eed96...83a 1 1
Sykkelkopp Skrevet 3. mai #13 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er også utattraktivt med mennesker som absolutt må påpeke feil hos andre. Lite smart måte å innlede en date på. Fordelen er selvsagt når de avslører seg tidlig i datingfasen slik at man kan avslutte og gå videre. Anonymkode: acf40...d84 Snakk om å ta seg selv selvhøytidelig. Hvis TS er så usikker at hun tar deg som personlig kritikk har fyren dodget en kule
Christina82 Skrevet 4. mai #14 Skrevet 4. mai Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg