Gjest Tine L Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 Hei har en kjæreste han har vært utro 2 ganger før og vi har vært sammen i 2 år. han går på byen hver helg, og jeg er like redd hver gang vi skal gifte oss om 2 måneder og vet ikke orker ikke en som gårpå byen hver dag likesom, drikker hver dag gjør han og men whatever..... hva syns dere? Jeg er ikke plettfri selv, tar heller sopp enn å drikke alkohol. Alkohol ødelegger hjernen ens liksom. med sopp er det bare.. wow... skjønner? han sier han vil forlate meg om jeg spiser mer sopp, men sier han elsker meg og aldri vil gå fra meg, gleder seg til bryllupet også skjønner ingen ting jeg da liksom. er vi ikke meant to bee? jeg elsker han, men at jeg ikke for lov til å ta sopp... HALLO?!?!?! han drikker hver dag! Hn sier sopp ødelegger meg sykisk og jeg blir dum, men se på han da han drikker jo hver eneste dag!!! Og i helgene drikker han også! Og hver dag! Hva skal jeg gjøre???
Gjest Bellatrix Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Ikke gift deg med en du ikke stoler på.
Gjest Tine L Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Jeg stoler på han, og jeg elsker han! Hvorfor kan vi ikke gifte oss da? Bare fordi du har en kjekk mann eller er singel eller whatever sopp er av naturen. alkohol er gjæret og farlig produsert.
Gjest Tine L Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Vi er stabil, han bare sier så mye han ikke bør...... han sa til mamma forrige måned at jeg tar sopp jeg sa til fare hans at han drikker alkohol men hans far er alkoholiker så jeg vet ikke jeg....
Gjest Bellatrix Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Vi er stabil, han bare sier så mye han ikke bør...... han sa til mamma forrige måned at jeg tar sopp jeg sa til fare hans at han drikker alkohol men hans far er alkoholiker så jeg vet ikke jeg.... ← Hvis det er ok å ta sopp, hvorfor er det da dumt at han forteller det til mammaen din?
hecuba Skrevet 14. mars 2006 #6 Skrevet 14. mars 2006 Dersom du er ulykkelig i forholder, og tror du kommer til å fortsette å være ulykkelig i forholdet, er vel ikke dette det forholdet du vil være i resten av livet?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #7 Skrevet 14. mars 2006 Dere virker som to surrehuer.Skjønner ikke at dere skal gifte dere. Dere burde nok ordne opp i problemene deres først. Spiser sopp!!?? Vet ikke helt hva som er verst av det å drikking jeg,men... Det høres helt snodig ut det du skriver ihvertfall.
Shanka Skrevet 14. mars 2006 #8 Skrevet 14. mars 2006 Hmmm.. Hva har du rotet deg bort i ? Du kan da ikke gifte deg med en fyr som drikker hver dag? Har han fast jobb, eller går han bare rundt å suser og lever på deg?? Jeg synes du skal tenke deg om to ganger før du gifter deg med han her!
Jaheira Skrevet 14. mars 2006 #9 Skrevet 14. mars 2006 Er dette seriøst? Virker litt rar hele tråden.
Gjest LoisLane Skrevet 14. mars 2006 #12 Skrevet 14. mars 2006 Jeg som er over tredve får stille det dumme spørsmålet: Hva er sopp? Det er vel ikke...bare sopp? Hvis dette er et seriøst innlegg skal jeg spise soppen, nei hatten min. Og hvis det er: IKKE gift dere med hverandre.
hecuba Skrevet 14. mars 2006 #13 Skrevet 14. mars 2006 Jeg som er over tredve får stille det dumme spørsmålet: Hva er sopp? Det er vel ikke...bare sopp? ← Husker ikke hvilke virkestoffer og sånn, men det er et ulovlig rusmiddel. Tror det er psykedelisk i samme kategori som LSD, men jeg er overhodet ikke sikker.
TNode Skrevet 14. mars 2006 #14 Skrevet 14. mars 2006 Husker ikke hvilke virkestoffer og sånn, men det er et ulovlig rusmiddel. Tror det er psykedelisk i samme kategori som LSD, men jeg er overhodet ikke sikker. ← Fleinsopp?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. mars 2006 #16 Skrevet 14. mars 2006 Øh - vil du ha min mening? Sikker? 1. Ikke gift dere 2. Slutt å ta sopp 3. Typen din må få et bedre forhold til alkohol, om nødvendig slutte å drikke 4. Ta et samlivskurs 5. Få orden på livet og bli voksne før dere vurderer å sette ny bryllupsdato.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #17 Skrevet 14. mars 2006 Hei har en kjæreste han har vært utro 2 ganger før og vi har vært sammen i 2 år. han går på byen hver helg, og jeg er like redd hver gang vi skal gifte oss om 2 måneder og vet ikke orker ikke en som gårpå byen hver dag likesom, drikker hver dag gjør han og men whatever..... hva syns dere? Jeg er ikke plettfri selv, tar heller sopp enn å drikke alkohol. Alkohol ødelegger hjernen ens liksom. med sopp er det bare.. wow... skjønner? han sier han vil forlate meg om jeg spiser mer sopp, men sier han elsker meg og aldri vil gå fra meg, gleder seg til bryllupet også skjønner ingen ting jeg da liksom. er vi ikke meant to bee? jeg elsker han, men at jeg ikke for lov til å ta sopp... HALLO?!?!?! han drikker hver dag! Hn sier sopp ødelegger meg sykisk og jeg blir dum, men se på han da han drikker jo hver eneste dag!!! Og i helgene drikker han også! Og hver dag! Hva skal jeg gjøre??? ← vel..for det første! Hvorfor være sammen med en som drikker så mye,det kan jo ikke være bra for noen?! Og for det andre,hvorfor spise sopp,vet du ikke at det skader hjernen på andre måter enn alkohol,ja man kan faktisk bli dum og få psykiske problemer!! Nei slutt å spis sopp du,og ikke gift deg med en mann som stiller ultimatum og som samtidig skal få leve sitt liv som han vil!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #20 Skrevet 14. mars 2006 Vi er stabil, han bare sier så mye han ikke bør...... han sa til mamma forrige måned at jeg tar sopp jeg sa til fare hans at han drikker alkohol men hans far er alkoholiker så jeg vet ikke jeg.... ← Dere er ikke mye stabile når dere putter i dere sopp nei...! Hjelpes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå