Snok1 Skrevet 20 timer siden #21 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk ❤️ Setter pris på det. Hennes mann vet like lite som min. Vi har vært sammen alle 4 hos felles venner etterpå og alt har vært tilnærmet normalt - bortsett fra at veninna mi stryker og tar på meg når vi «tilfeldigvis» er alene. Anonymkode: ec0e6...eb7 Har du romantiske følelser for henne, eller er det følelsen av spenning og kåthet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 20 timer siden #22 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 4.33): Hadde sex med ei veninne for en stund siden og etterpå klarer jeg ikke å tenke på noe annet. Jeg er godt gift, men greier ikke å la være å tenke på det. Når vi er sammen har jeg bare lyst til å være alene med henne. Drømmer om gjentakelse, men tørr ikke spørre. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: ec0e6...eb7 Er du 14 år? Genuint lurer,noe som jo er rart siden du greide å bli gift. Men dette her var virkelig flashback tilbake til ungdomsskolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20 timer siden #23 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 22.33): Hadde sex med ei veninne for en stund siden og etterpå klarer jeg ikke å tenke på noe annet. Jeg er godt gift, men greier ikke å la være å tenke på det. Når vi er sammen har jeg bare lyst til å være alene med henne. Drømmer om gjentakelse, men tørr ikke spørre. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: ec0e6...eb7 Woow.. så romantisk TS💞 Jo jeg mener det.. men det kan tenkes at venninna di, ikke tør å spørre deg heller?🤔 Ny hyttetur med litt vin..mimring om sist gang.. Det kan bli fnising av sånt, da møtes deres lepper fortere enn du aner.. Nei, jeg ser ikke på to kvinner som utroskap.. og hold det gjerne hemmelig for min del. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #24 Del Skrevet 12 timer siden Snok1 skrev (7 timer siden): Har du romantiske følelser for henne, eller er det følelsen av spenning og kåthet? Vet ikke, mulig litt begge deler… Anonymkode: ec0e6...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 12 timer siden #25 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vet ikke, mulig litt begge deler… Anonymkode: ec0e6...eb7 Det gjør det jo ikke lettere. Jeg forstår at dette er strevsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #26 Del Skrevet 5 timer siden Snok1 skrev (6 timer siden): Det gjør det jo ikke lettere. Jeg forstår at dette er strevsomt. Takk for forståelse ❤️ Det ervanskelig. Anonymkode: ec0e6...eb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå